Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää töissä toiset työntekijät kun niillä jotain voileipää tai hernekeittoa aina eväänä ja itse käyn ravintolassa joka päivä

Vierailija
18.07.2025 |

Ravintolassa hyvä lounas, on varmasti terveellisempää.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet parempi ihminen.

Samaa ajattelen. Olen lomalla ja huomenna keitän itse ärtsoppaa. Herneet on jo liossa 😅

Vierailija
42/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivällä ja hernekeitolla siirtyy nälkä niin kuin ravintolaruoallakin.

Ja pitää pidempään, jos ei löysää toisesta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ruoka parempi mieli 😛

Vierailija
44/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kollegat säälii mua kun haen joka päivä lounaan lounasravintolasta. Itse syövät terveellistä kotiruokaa.

Eines tai voileipä ei ole terveellistä kotiruokaa

Eikö se kotona tehty lihasoppa oo ite tehtyä?

Vierailija
45/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan ton ajan. Eron jälkeen lounassetelit menivät kauppaan, jonne kävi lounassetelit. Nyt oon ollut ylin3 v etänä. Saldo on mennyt vuosi sitten miesystäväni esikoisen häihin, häät pidettiin meillä, pojan lapsuudenkodissa. Sitä ennen saldo meni jouluun, meille tuli yli 10henkeä juhlimaan. 

Keväällä meni vähän saldoa kuopuksen yo juhliin, seuraava on sitten joulu. Saldo säilyy 2 v ja oon ruokia tilannut työpaikan ruokalasta. Arkena ei juuri mene, kun teen etänä ja miehellä on myös lounassetelit.

Vuoden päästä olisi sitten seuraavat häät täällä. 

Kuka tästä ymmärtää jotain? Mitä selittää sadoista, miehestään ja tämän lapsista? Ja lähinnä että miksi? :D

Samaa mietin!

Vierailija
46/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niillä muilla onkin eläkkeen päälle sitten sijoitukset, kun sä isket täällä vauvassa, kun eläke on niin pieni eikä mihinkään ole varaa ja yhteiskunnan pitäis maksaa

Juu. Sit kun tulee korkoa korolle voi elää osingoilla. Paitsi ettei voi kun nekin pitää sijottaa. Ei saa kuluttaa kun jää korot saamatta. Sitten kuollaan miljonäärinä ja rahat menevät valtion pohjattomaan kirstuun.

Ai. Tein varmaan tyhmästi, kun jäin pois töistä 55-vuotiaana ja muutin Espanjaan elämään niillä osingoilla. Söin sitä ennen 10 v töissä lounaaksi eväsleivän, jonka välissä kananmunaa ja salaattia. 

Vierailija
47/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeba, sitten teen syöntini oikein töissä.

Katsoithan tuhannen euron autoani myös,on vain 20 vuotta vanha tiiätsä?

Mutta voin ostaa sen teslan uutena kerralla sijoituksillani kun sinä makselet osamaksuja,

Ja alensit itsesi apn tasolle

Vierailija
48/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niillä muilla onkin eläkkeen päälle sitten sijoitukset, kun sä isket täällä vauvassa, kun eläke on niin pieni eikä mihinkään ole varaa ja yhteiskunnan pitäis maksaa

Juu. Sit kun tulee korkoa korolle voi elää osingoilla. Paitsi ettei voi kun nekin pitää sijottaa. Ei saa kuluttaa kun jää korot saamatta. Sitten kuollaan miljonäärinä ja rahat menevät valtion pohjattomaan kirstuun.

Ai. Tein varmaan tyhmästi, kun jäin pois töistä 55-vuotiaana ja muutin Espanjaan elämään niillä osingoilla. Söin sitä ennen 10 v töissä lounaaksi eväsleivän, jonka välissä kananmunaa ja salaattia. 

Panen paremmaksi. Jäin pois töistä 53 vuotiaana ja asun suomessa. Söin evääksi muutakin kuin munaleipää, ihan oikeaa kotiruokaa ja salaattia. Välipalatki oli mukana, kahvia en juo. Syön 5x päivässä ja terveellisesti. Asun perheeni kans oktssa.

Vierailija
49/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sääli. Kun aloitti laihdutus lääkkeen, niin jaksaa syödä niin vähän, ettei kannata lähteä lounasruokalaan. Tippa hernaria riittää.

Vierailija
50/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön eväitä, sillä haluan syödä kevyesti arkipäivinä. Esim salaattia tai pienen leivän ja jonkun hedelmän tai vaikka mansikoita. Viikonloppuisin käyn ravintolassa syömässä.

Vierailija
51/55 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käy syömässä hernekeittoa opiskelijaruokalassa. Mulla on eväänä  yleensä ruokaisa salaatti. 

Vierailija
52/55 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasravintolassa voitot tehdään syöttämällä ihmisille hiilaria ryyditettynä rasvalla ja kastikejauheilla. Itäblokissa valmistettuja pakasteita tarjoillaan ulkomaisten vihannesten kanssa, koska katteet on saatava kohdilleen. Työturvallisuus, hygienia ja kierrätys on monesti aivan olematonta. Työntekijöitä järjestään liian vähän, sillä ihminen on ravintolassa suurin menoerä. 

Suolaista ja rasvaista on nälkäisen lounastajan helppo mättää liikaa lautaselle, siinä ei nokare raastetta paljoa vaikuta. Omat eväät on ehdottomasti eettisin, taloudellisin ja terveellisin vaihtoehto. 

Vierailija
53/55 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri syö joka päivä lidlin kaurapuuroa lounaaksi ja kotona syövät kaalikeittoa.

Vierailija
54/55 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte sääliä, se on oma valinta, mihin rahansa laittaa.

Vierailija
55/55 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön halvalla jotta säästän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan