Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen aina inhonnut hartioitani ja käsivarsiani. Tänään kokeilin huvikseni hihatonta puseroa.

Vierailija
18.07.2025 |

Hartiat mulla on leveät ja olen jostain 15-vuotiaasta asti käyttänyt hihallisia paitoja, en ikinä hihattomia koska pidän käsivarsiani rumina ja pulleina ja hihattomuus korostaa leveitä hartioita. No tänään kokeilin huvikseni sellaista hihatonta urheilupaitaa tms jossa oli kaulus ja sehän näytti oikeastaan aika kivalta. Ajattelin että ihmiset joilla on paljon paksummat käsivarret kuin minulla käyttää hihattomia paitoja ja ne näyttää ihan kivalta, miksen sitten minäkin voisi.  En kuitenkaan sitten ostanut, ajattelin että jos jääkin käyttämättä. Että sovituskopissa se oli ihan ok mutta en kuitenkaan "uskalla" käyttää sitä julkisesti kun ihmiset katsoo että onpas tuollakin tuollainen paita vaikka on noin rumat käsivarret. Luhdan paita oli.

Miten tällaisista vuosikymmeniä vanhoista tottumuksista ja ajatuksista että on jostain kohtaa ruma pääsee eroon? Tai pääseekö ilman jonkinlaista terapiaa? Koulukiusaamistausta varmaan vaikuttaa tässäkin kohtaa. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi