Muita joita Jannin ja Joelin ero surettaa?
Harvemmin mitään fiiliksiä tuntemattomien eroista herää, mutta jostain syystä tämä kosketti
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Jos Janni olisi kerrankin antanut Joelille, niin ei eroa olisi tullut. Mutta Janni on enemmän naisiin päin. Onko seuraava sulhanen Kiira Korpi?
Veikkaan Jari-Matti Latvalaa ja pikahäitä tai vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Joel löytää ihanan naisen, jonka kanssa voi perustaa perheen. Janni ei taida olla valmis tähän vielä - jos koskaan. Joelista joku saa varmasti mahtavan puolison. Ei muuten ole kauaa vapailla markkinoilla.
Veikkaan samaa. Parin vuoden kuluttua saamme lukea Jollen tulevasta isyydestä. Mikä olisi tietenkin hieno asia. Jannilla on vielä kesken oman nuoruuden eläminen, eli haluaa mennä ja viipottaa. Eikä se väärin ole. Onhan Janni jossain haastattelussa sanonut, että ei halua lapsia. Eli heidän eronsa on hyvä järkipäätös. Kumpikin voi nyt keskittyä siihen mitä tulevaisuudelta haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Janni alkanut olla Joelia kanssa pelkästään rahasta ja elämän helppoudesta. Harkimon nimi takasi helppoa elämää. Ei sitten sietänyt kuitenkaan pidempään kulissielämää.
Kerrohan mitä rahaa joelilla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Janni olisi kerrankin antanut Joelille, niin ei eroa olisi tullut. Mutta Janni on enemmän naisiin päin. Onko seuraava sulhanen Kiira Korpi?
Lottoa kusivaippa välillä. 🤣🤣🤣🤣🤣
Suren Anssin ja Marikan eroa...Ei aavistustakaan keitä he ovat mutta suren silti.
Ei jos toinen halusi lapsia ja toinen ei. Jos Jolle ei halunnut tehdä kompromisseja aikataulussa hänen oma asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannin kiinnostuksen sykli on muutaman vuoden mittainen. Tyypillistä nykyään, varsinkin julkkiksena. Uutta kiihoketta pitää tulla lähes koko ajan. Matkalaukkuelämä olisi ihanne, jos sillä saisi mittavat tulot ja julkisuuden. Dopamiinikoukku saa tekemään asioita, joita myöhemmin itsekin ihmettelee. Lotta Hintsa tulee päättämään päivänsä hakku kädessä.
Älä puhu muiden päätöksistä tai saat kaaliisi siitä hakusta
Luppaat vaan!
Jannilla oli exä joka muutti ulkomaille. Olisiko se suhde jatkunut jos muuttoa ei olisi tullut?
Kyllä mua suretti. Musta olivat hyvä pari
Vierailija kirjoitti:
Jannista ei koskaan täysin saanut selvää onko ihan hetero. Miten puhui miehistä muuten kuin tunnepuheen kautta.
Vo sinua kusivaippa kun et saanut selville. Janni ei ole koskaan ollut naisten kanssa. Hänellä on ollut joku pidempi miessuhde.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi suraa eroa, jos se on heille molemmille hyvä asia.
Ei miksikään. Miksi pitäisi tietää heidän eron syy. Ei miksikään. Toivottavasti eivät puhu tästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jannilla oli exä joka muutti ulkomaille. Olisiko se suhde jatkunut jos muuttoa ei olisi tullut?
Soita hälle ja kysy. Menneet on menneitä. Nyt molemmat elää omaa elämäänsä ihan omilla rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua suretti. Musta olivat hyvä pari
En sure tuntemattomien päätöksiä jotka itse päättivät sovussa erota.
Ei. Minulla on oma elämäni enkä elä muiden minulle täysin vieraiden ihmisten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtä pikaista seuraavaa eroa. Mutta kaikki on kivaa niin kauan kuin sitä kestää.
Moukat. Latvala ja Janni eivät seuruste. Puhu mikä on varmaksi totta. Sinä hullu laitat mielikuvissa ihmiset yhteen ja eroamaan. Ota lääkkeesi.
Jokainen tekee omat valintansa. Ei siihen voi vaikuttaa. Onko syy se että he olivat kauniita ja julkisuudessa niin sen takia ihmiset tästä nii kauhistelee. He ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Eivät lopulta sopineet toisilleen. Niin käy usei. Toivon että Joel löytää jonkun sopivamman kumppanin.
Elämät ei aina sovi yhteen nii se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Surettaisi enemmän niiden tila, jotka surevat tuntemattomien julkkisten eroja. Mikä se tila voi olla?
Näillä ei ole mitään hätää. Minä suren sotia siellä kuolleita lapsia ym. Siinä on oikea surun aihe.
Itkettää ihan hirveesti. En tiedä kuinka tästä jaksaisin eteenpäin.
Pitää varmaan woltata jotain lohturuokaa. Niisk.
Olen itse eronnut ja se oli hyvä asia. Avioliiton viimeiset vuodet olivat hirveitä. Siksi ajattelen, että heilläkin on hyvä. Tuskin muuten olisivat eronneet.