Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita Jannin ja Joelin ero surettaa?

Vierailija
18.07.2025 |

Harvemmin mitään fiiliksiä tuntemattomien eroista herää, mutta jostain syystä tämä kosketti

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse eronnut ja se oli hyvä asia. Avioliiton viimeiset vuodet olivat hirveitä. Siksi ajattelen, että heilläkin on hyvä. Tuskin muuten olisivat eronneet. 

Vierailija
22/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Janni olisi kerrankin antanut Joelille, niin ei eroa olisi tullut. Mutta Janni on enemmän naisiin päin. Onko seuraava sulhanen Kiira Korpi?

Veikkaan Jari-Matti Latvalaa ja pikahäitä tai vauvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Joel löytää ihanan naisen, jonka kanssa voi perustaa perheen. Janni ei taida olla valmis tähän vielä - jos koskaan. Joelista joku saa varmasti mahtavan puolison. Ei muuten ole kauaa vapailla markkinoilla.

Veikkaan samaa. Parin vuoden kuluttua saamme lukea Jollen tulevasta isyydestä. Mikä olisi tietenkin hieno asia. Jannilla on vielä kesken oman nuoruuden eläminen, eli haluaa mennä ja viipottaa. Eikä se väärin ole. Onhan Janni jossain haastattelussa sanonut, että ei halua lapsia. Eli heidän eronsa on hyvä järkipäätös. Kumpikin voi nyt keskittyä siihen mitä tulevaisuudelta haluaa. 

Vierailija
24/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Janni alkanut olla Joelia kanssa pelkästään rahasta ja elämän helppoudesta. Harkimon nimi takasi helppoa elämää. Ei sitten sietänyt kuitenkaan pidempään kulissielämää. 

Kerrohan mitä rahaa joelilla on. 

Vierailija
25/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Janni olisi kerrankin antanut Joelille, niin ei eroa olisi tullut. Mutta Janni on enemmän naisiin päin. Onko seuraava sulhanen Kiira Korpi?

Lottoa kusivaippa välillä.  🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
26/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren Anssin ja Marikan eroa...Ei aavistustakaan keitä he ovat mutta suren silti.

Vierailija
27/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos toinen halusi lapsia ja toinen ei. Jos Jolle ei halunnut tehdä kompromisseja aikataulussa hänen oma asiansa.

Vierailija
28/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannin kiinnostuksen sykli on muutaman vuoden mittainen. Tyypillistä nykyään, varsinkin julkkiksena. Uutta kiihoketta pitää tulla lähes koko ajan. Matkalaukkuelämä olisi ihanne, jos sillä saisi mittavat tulot ja julkisuuden. Dopamiinikoukku saa tekemään asioita, joita myöhemmin itsekin ihmettelee. Lotta Hintsa tulee päättämään päivänsä hakku kädessä.   

Älä puhu muiden päätöksistä tai saat kaaliisi siitä hakusta

Luppaat vaan!

Vierailija
29/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannilla oli exä joka muutti ulkomaille. Olisiko se suhde jatkunut jos muuttoa ei olisi tullut?

Vierailija
30/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua suretti. Musta olivat hyvä pari

Vierailija
31/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannista ei koskaan täysin saanut selvää onko ihan hetero. Miten puhui miehistä muuten kuin tunnepuheen kautta.

Vo sinua kusivaippa kun et saanut selville. Janni ei ole koskaan ollut naisten kanssa. Hänellä on ollut joku pidempi miessuhde.

Vierailija
32/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

janni Hokka?

Vierailija
33/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi suraa eroa, jos se on heille molemmille hyvä asia. 

Ei miksikään. Miksi pitäisi tietää heidän eron syy. Ei miksikään. Toivottavasti  eivät puhu tästä mitään.

Vierailija
34/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannilla oli exä joka muutti ulkomaille. Olisiko se suhde jatkunut jos muuttoa ei olisi tullut?

Soita hälle ja kysy. Menneet on menneitä. Nyt molemmat elää omaa elämäänsä ihan omilla rahoillaan. 

Vierailija
35/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua suretti. Musta olivat hyvä pari

En sure tuntemattomien  päätöksiä jotka itse päättivät sovussa erota.

Vierailija
36/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla on oma elämäni enkä elä muiden minulle täysin vieraiden ihmisten kautta. 

Vierailija
37/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhtä pikaista seuraavaa eroa. Mutta kaikki on kivaa niin kauan kuin sitä kestää.

Moukat. Latvala ja Janni eivät seuruste.  Puhu mikä on varmaksi totta. Sinä hullu laitat mielikuvissa ihmiset yhteen ja eroamaan. Ota lääkkeesi. 

Vierailija
38/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee omat valintansa. Ei siihen voi vaikuttaa. Onko syy se että he olivat kauniita ja julkisuudessa niin sen takia ihmiset tästä nii kauhistelee. He ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Eivät lopulta sopineet toisilleen. Niin käy usei. Toivon että Joel löytää jonkun sopivamman kumppanin. 

Elämät ei aina sovi yhteen nii se vaan menee. 

Vierailija
39/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Surettaisi enemmän niiden tila, jotka surevat tuntemattomien julkkisten eroja. Mikä se tila voi olla?

Näillä ei ole mitään  hätää.  Minä suren sotia siellä kuolleita lapsia ym. Siinä on oikea surun aihe.

Vierailija
40/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää ihan hirveesti. En tiedä kuinka tästä jaksaisin eteenpäin.

Pitää varmaan woltata jotain lohturuokaa. Niisk. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi