Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten muoti muuttunut ihan mahdottomaksi?

Vierailija
18.07.2025 |

Tulee näitä alle tavan t-paitoja, mekkoja, takkeja ym. mutta sitten samalla myös ne ylisuuret hihat, jotka ovat polvien kohdalla? Tai ne ylipitkät lahkeet, jotka laahaa maata? Ja muutaman kerran nähnyt vaatteita naisille, että rintojen ja alapään kohdalle maalataan niistä kuvat? Tai paljasta pintaa vatsan ja muiden kehon osalta? Ovatko muotisuunnittelijat ihan mielisairaita nykyään? 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen myös kuinka kauan kestää tää lyhyiden paitojen muoti? Vielä kun ihmisellä on tissit, niin se paidanhelma ei ylety edes napaan. Ja kuosit ja värit on karmeita

Vierailija
42/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylisuurta tai sitten ylipientä.

Ainakin joissain nuortenvaateliikkeissä on vaatteita, jotka jo telineissä näyttää pieneltä kangaspalalta.

Olen itse pienikokoinen aikuinen ja jotain toppia kokeiltuani se oli mulle liian pieni/ ahdas.

Ja kun katsoo nuoria tai vaikkapa lapsia, suurin osa on sen kokoisia että nuo ei voi millään mahtua niille.

Täytyisi olla anorektinen, jotta nuo saisi päälleen...

Pienikokoinen nuori on pienempi kuin pienikokoinen aikuinen. Ehkä sinun ei kannata käyttää itseäsi mittatikkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan rytkyni Kärkkäiseltä, siellä ei ole mahdotonta muotia tarjolla vaan ihan järkikamaa

Hienoa. Saat hopeavetesikin samalla reissulla.

Vierailija
44/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahimmat lurexit marketeissa..herää kysymys kuinka paljon lopulta roudataan lumppukeräykseen.

Sisäänostajat ilm.kukkahattutätejä.

Yäk.yäk.yäk.yäk.

Aina muistetaan kuitenkin syyllistää temuttajia, vaikka kaupat ne suurimmat jätevuoret aiheuttaa käyttökelvottomilla vaatteilla, joita kukaan ei tarvitse.

Vierailija
45/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tehtiin parempia, käytännöllisempiä, kestävämpiä, tyylikkäämpiä vaatteita. Nykyään vaateshoppailu on yhtä tuskaa.

Tämän vuoksi moni tykkää ostaa vaatteita käytettynä. Aina nuo eivät ole edes käytettyjä vaan mallikappaleita ja vastaavia. Löytyy vuosikertaa laatumerkeiltä eikä maksa välttämättä paljon mitään. 

En keksi mitään mitä ostaisin uutena. Jonkun r collection parkan tai hupparin varmaan jos olisi pätäkkää.