Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa miehet ei pukeudu tyylikkäästi?

Vierailija
18.07.2025 |

Miksi meitä kansana kiehtoo kesäisinkin ne verkkarit ja t-paidat eikä esimerkiksi pellavapuvut?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin samasta syystä kuin naiset eivät pukeudu stay-uppeihin ja korkkareihin sekä mekkoihin? Meillä on vähän erilainen ilmasto täällä pohjoisessa kuin esim. Etelä-Euroopassa kesäisinkin.

Vierailija
2/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivalsin tän asian merkityksen yli 30-vuotiaana. Olen juuri nyt mökilläkin vähän siistimmät tennarit, t-paita ja sortsit päällä. On vaan parempi fiilis. Mutta tyylikin on kokonaisuus, värien pitää natsata, kroppa tikissä vaatteet näyttää oikeasti hyvältä päällä ja tukka ja parta pitää olla trimmattu siten mikä sopii kenellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei pukeuduta tyylikkäästi, ei miehet eikä naiset. Täällä arvostetaan käytännöllisyyttä. 

Vierailija
4/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatenkin samasta syystä kuin naiset eivät pukeudu stay-uppeihin ja korkkareihin sekä mekkoihin? Meillä on vähän erilainen ilmasto täällä pohjoisessa kuin esim. Etelä-Euroopassa kesäisinkin.

Missä maassa naiset pukeutuvat arkisin stay uppeihin?   Minä pukeudun mekkoihin ympäri vuoden, tänäänkin mekko, ei sukkahousuja koska on lämmin ja jalassa wedget. Stay-uppeja en käytä ikinä, sukkanauhoja joskus. 

Vierailija
5/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei naisetkaan pukeudu tyylikkäästi. Tasa-arvoa, että molemmat kulkee missä sattuu- lumpuissa. 

Vierailija
6/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naisena ällöttää katukuva kun miehet tosiaan on vain lippis päässä ja kaikkilla sama paita.

Vierailija
7/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa naiset pukeutuvat arkisin stay uppeihin?   Minä pukeudun mekkoihin ympäri vuoden, tänäänkin mekko, ei sukkahousuja koska on lämmin ja jalassa wedget. Stay-uppeja en käytä ikinä, sukkanauhoja joskus. 

Et käytä niin. Tyylikäs nainen käyttäisi.

Vierailija
8/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naisena ällöttää katukuva kun miehet tosiaan on vain lippis päässä ja kaikkilla sama paita.

Minua naisena ällöttää nähdä miehiä missään! Ne pitäisi kaikki tappaa polttamalla.

Vierailija
9/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin nauruun pellavapuvusta. Mielestäni mieheni pukeutuu tyylikkäästi. Nytkin päällä Black Sabbathin t-paita ja farkkushortsit+sandaalit. Käytiin syömässä ja huomiota kiinnitti jonku miehen päällä Iron Maidenin Fear of the dark t-paita. Mulla itsellä myös bändi paita. 

Vierailija
10/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä asia, että Suomessa miehet pukeutuu. Afrikan savanneilla miehet juoksee munasillaan ympäriinsä.

Vierailija
11/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin nauruun pellavapuvusta. Mielestäni mieheni pukeutuu tyylikkäästi. Nytkin päällä Black Sabbathin t-paita ja farkkushortsit+sandaalit. Käytiin syömässä ja huomiota kiinnitti jonku miehen päällä Iron Maidenin Fear of the dark t-paita. Mulla itsellä myös bändi paita. 

bändikin paita

bändipaitakin

Miten menee veeti omasta mielestäsi?

Vierailija
12/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalle liikasyömärimongertajalle voi oikein mitään pukea?

Vierailija
13/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama paita? 

Vierailija
14/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päällä muuta kuin lippis ? Ja vaihteleeko vuorotellen keskenään sitä paitaa

Vierailija
15/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Toki otanta kattaa vain Pohjois-Italian, Etelä-Ranskan yms. ympäristön mutta yllätyin kyllä tästä. Voin olla väärässä että olisivatkin pukeutuneet tosiaan sukkanauhoihin. Olisin mielelläni tehnyt tilastollista tutkimusta ihan tarkastamalla itse mutta olisi ehkä aiheuttanut pahennusta :). Bonuspisteet kuitenkin sulle noista sukkanauhoista!

Vierailija
16/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bändikin paita

bändipaitakin

Miten menee veeti omasta mielestäsi?

Black Sabbathin t-paita. Iron Maidenin Fear of the dark t-paita. Mulla itsellä myös bändi paita. En välitä vi-tun vertaa sun äikän taidoista. Ja olen N54, naimisissa miehen kans. 

Vierailija
17/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on asiallinen tyyppi.

https://www.kaleva.fi/sarjakuvat/fingerpori/2204676

Vierailija
18/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bändipaita on muuten suomalaisen miehen tunnusmerkki. Ulkomaalainen miehen ihmetteli tätä kovin :D 

Vierailija
19/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua naisena ällöttää nähdä miehiä missään! Ne pitäisi kaikki tappaa polttamalla.

No älähän nyt, kyllä se siitä. Onhan sulla jo jotkut lääkkeet? Jos ei niin mene ihmeessä hakemaan, ei kenenkään pidä noin elää.

Varmaan sen verran teitä on, että tehdään joku vetoomus tai jotain, kyllä kai Suomesta joku isompi alue tai saari löytyy johon kaikki miehiä vihaavat naiset voisi yhdessä perustaa täysin miehettömän alueen, eikä siitä olisi valtiollekaan juurikaan haittaa, ilman miehiä lisääntyminen kun on mahdotonta ainakin toistaiseksi niin aluehan olisi taas käytössä pian luonnollisen kuoleman jälkeen.

Vierailija
20/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei pukeuduta tyylikkäästi, ei miehet eikä naiset. Täällä arvostetaan käytännöllisyyttä. 

Ehkä siellä jossain landella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän