Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YMMÄRRÄN lasten ilakoinnin mökkirannassa, mutta voisko se kestää vähemmän kuin 5 tuntia päivässä???

Vierailija
18.07.2025 |

.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa lasten olla, minä olin lapsena aamusta iltaan meressä välillä syömään ja rannalle lämmittelemään 

Vierailija
2/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on näinä ylipainon ja huonon uimataidon aikoina ihanaa, että jossakin lapset ilakoivat rannassa yli viisi tuntia päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljumista, karjumista, rääkymistä.

Eikö uimisesta voi nauttia hiljempaa? 

Vierailija
4/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kestää niin kauan kuin on kestääkseen. Kun sinä olit lapsi, maltoit tietenkin lopettaa mökkirannassa ilakoimisen ennen kuin viisi tuntia oli kulunyt, etkö malttanutkin.

Vierailija
5/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ajatteli varmaan sinusta samoin aikoinaan.

Vierailija
6/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mökkeilyn, mutten ymmärrä niitä jotka menevät sellaiselle mökille missä on samat ongelmat kuin siellä neukkukuutiossa kotona, eli naapurit.

Vierailija
7/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mökki jotain kauempaa jossa ei ole muita.

Vierailija
8/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa lasten olla, minä olin lapsena aamusta iltaan meressä välillä syömään ja rannalle lämmittelemään 

No kun minäkin haluaisin olla, ilman tolkutonta melusaastetta tunnista toiseen ja kuudenteen. 

Vierailija
9/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mökkirantaan se nimenomaan kuuluu rajattomasti.

Vierailija
10/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tämän julkaisun olen jatkossa yli 6h. 

Vierailija
11/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että voi. Lasten kuuluu leikkiä eikä istua ruutujen ääressä. Hyvä että ilakoivat mikäli tekevät sen turvallisesti.

Toki kurjaa jos naapureina kaksi ääripäätä joista toinen haluisi elää hiljaa kuin korvessa ja toinen elää eloisasti, mutta en usko että asialle voi tehdä mitään.

Jos keksit päiväksi jonkin rauhallisemman sopen tontillasi ja nautit sen sijaan rauhallisista kesäöistä laiturilla?

Vierailija
12/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niille lapsille voi rajojakin laittaa. 

Vierailija
13/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko niiden vanhemmat tuntikausia lastensa perään vai altistavatko hukkumisvaaralle? Sehän voi olla siinä koko peli, jos lapsi painuu tummiin vesiin.

Vierailija
14/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota sinua mökille, tervetuloa vaikka tänne kaupunkiin, minä juuri istuskelen kalliolla rannassa ja uittelen varpaitani vedessä. On rauhallista, söin hetki sitten jäätelön. 😊

Vierailija
15/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mökki väärässä paikassa jos et siedä mökkinaapureita. Myy nykyinen ja osta sellainen jossa naapureita ei ole. 

Vierailija
16/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän satunnaisia kiljahduksia, mutta oikeasti meteliä on välillä ihan järjettömästi. Ei kokoajan tarvitsee huutaa ja kiljua kuin aivoton ameeba, kyllä silloin vika on kotikasvatuksessa.

Vierailija
17/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kestää niin kauan kuin on kestääkseen. Kun sinä olit lapsi, maltoit tietenkin lopettaa mökkirannassa ilakoimisen ennen kuin viisi tuntia oli kulunyt, etkö malttanutkin.

Kyllä, koska vanhempani kasvattivat minut paremmin. Muutakin tekemistä on kesällä kuin kiljua kurkku suorana rannassa. 

Vierailija
18/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ajatteli varmaan sinusta samoin aikoinaan.

Tuskinpa. Minua kasvatettiin. 

Vierailija
19/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko niiden vanhemmat tuntikausia lastensa perään vai altistavatko hukkumisvaaralle? Sehän voi olla siinä koko peli, jos lapsi painuu tummiin vesiin.

Melkein alan jo toivoa jälkimmäistä. 

Vierailija
20/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia päivässä riittää vedessä rääkymiseen. Mökilläkin pitää ajatella naapureita. Eikä olla itsekkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan