YMMÄRRÄN lasten ilakoinnin mökkirannassa, mutta voisko se kestää vähemmän kuin 5 tuntia päivässä???
Kommentit (80)
Minusta on näinä ylipainon ja huonon uimataidon aikoina ihanaa, että jossakin lapset ilakoivat rannassa yli viisi tuntia päivässä.
Kiljumista, karjumista, rääkymistä.
Eikö uimisesta voi nauttia hiljempaa?
Se kestää niin kauan kuin on kestääkseen. Kun sinä olit lapsi, maltoit tietenkin lopettaa mökkirannassa ilakoimisen ennen kuin viisi tuntia oli kulunyt, etkö malttanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Joku ajatteli varmaan sinusta samoin aikoinaan.
Ymmärrän mökkeilyn, mutten ymmärrä niitä jotka menevät sellaiselle mökille missä on samat ongelmat kuin siellä neukkukuutiossa kotona, eli naapurit.
Hanki mökki jotain kauempaa jossa ei ole muita.
Vierailija kirjoitti:
Antaa lasten olla, minä olin lapsena aamusta iltaan meressä välillä syömään ja rannalle lämmittelemään
No kun minäkin haluaisin olla, ilman tolkutonta melusaastetta tunnista toiseen ja kuudenteen.
No mökkirantaan se nimenomaan kuuluu rajattomasti.
Kiitos tämän julkaisun olen jatkossa yli 6h.
En usko että voi. Lasten kuuluu leikkiä eikä istua ruutujen ääressä. Hyvä että ilakoivat mikäli tekevät sen turvallisesti.
Toki kurjaa jos naapureina kaksi ääripäätä joista toinen haluisi elää hiljaa kuin korvessa ja toinen elää eloisasti, mutta en usko että asialle voi tehdä mitään.
Jos keksit päiväksi jonkin rauhallisemman sopen tontillasi ja nautit sen sijaan rauhallisista kesäöistä laiturilla?
Vierailija kirjoitti:
Antaa lasten olla, minä olin lapsena aamusta iltaan meressä välillä syömään ja rannalle lämmittelemään
Kyllä niille lapsille voi rajojakin laittaa.
Katsooko niiden vanhemmat tuntikausia lastensa perään vai altistavatko hukkumisvaaralle? Sehän voi olla siinä koko peli, jos lapsi painuu tummiin vesiin.
Kukaan ei pakota sinua mökille, tervetuloa vaikka tänne kaupunkiin, minä juuri istuskelen kalliolla rannassa ja uittelen varpaitani vedessä. On rauhallista, söin hetki sitten jäätelön. 😊
Sulla on mökki väärässä paikassa jos et siedä mökkinaapureita. Myy nykyinen ja osta sellainen jossa naapureita ei ole.
Ymmärrän satunnaisia kiljahduksia, mutta oikeasti meteliä on välillä ihan järjettömästi. Ei kokoajan tarvitsee huutaa ja kiljua kuin aivoton ameeba, kyllä silloin vika on kotikasvatuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Se kestää niin kauan kuin on kestääkseen. Kun sinä olit lapsi, maltoit tietenkin lopettaa mökkirannassa ilakoimisen ennen kuin viisi tuntia oli kulunyt, etkö malttanutkin.
Kyllä, koska vanhempani kasvattivat minut paremmin. Muutakin tekemistä on kesällä kuin kiljua kurkku suorana rannassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ajatteli varmaan sinusta samoin aikoinaan.
Tuskinpa. Minua kasvatettiin.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko niiden vanhemmat tuntikausia lastensa perään vai altistavatko hukkumisvaaralle? Sehän voi olla siinä koko peli, jos lapsi painuu tummiin vesiin.
Melkein alan jo toivoa jälkimmäistä.
Pari tuntia päivässä riittää vedessä rääkymiseen. Mökilläkin pitää ajatella naapureita. Eikä olla itsekkäitä.