Mulla on pitkät hiukset, mutta ne ei ole millään tavalla seksikkäät
Vaan näyttävät aina lähinnä kansantanhuja harrastavan hiuksilta. Miten saisin niistä kivemmat?
Kommentit (25)
Vähän vaikea auttaa kun ei yhtään tiedä ap:n tyyliä, hiusten väriä, kasvojen rakennetta jne. Eli kannattaa hakea apua asiantuntijalta ja kysyä suoraan, mikä olisi hänen mielestään sinulle imartelevin malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä hiuksissa olennaista on hyvä leikkaus. Kunnolla kerroksia. Jos hius on luonnostaan ohut ja liukas, käytä tuuheuttavia tuotteita. Karhealle hiukselle taas silottavia tuotteita ja öljyjä. Aina föönikuivaus, sen perään raudoilla suoristus tai laineet.
Muuten näyttää kirkkokuorolaiselta.
Kuulostaa reseptiltä pahoinvoiviin hiuksiin, sellaisiin, joissa pituus ei pysy hyvänä. Kun latva on paksu, se kestää kulutusta paremmin kuin kerroksittain leikattu. Lämpökäsittelyt on kans yks huijaus jatkuvasti käytettynä, tarvii vaan lisää ja lisää, että saa hiukset näyttään niin hyvältä mihin on tottunut. Vaikka kerrokset taitaa olla kyllä just se mikä tekee pitkistä hiuksista ei-uskovaisen näköiset, niin itse suosittelen aloittajalle mieluummin jotain muuta, kuten protective hairstyles kampauksia. Niillä voi kasvattaa hiuksista vieläkin pidemmät
Ei mun hiukset ainakaan vaadi mitään lisää ja lisää. Hyvin voivat, ovat tuuheat ja paksut. Lämpökäsittely aina pesun jälkeen. Kun föönaa tukan irti päänahasta, se ei rasvoitu samalla tavalla ja pesuväliä voi pidentää.
Pitkät hiukset ovat sexyt. Myös kaikenlaiset ponnarit ja sivulle heitetyt letit, niin ja tottakai nutturalle laitettuna myös.
Vai pitää hiuksetkin olla seksikkäät
Heihei mutsi
Samaa pohtinut. Mulla on kiharat keskiruskeat hiukset, aika ankeat siis. Yksittäiset hiukset ovat kyllä paksuja ja niitä on paljon.