En voi kertoa ihastumisestani muualla kuin palstalla
Olen itse varattu. En voi jakaa tätä oloa kenenkään kanssa joka sietämättömästä, kielletystä ihastuksesta tulee. Voin vain lukea palstalta ketjuja joissa muille on käynyt samoin. Oon vähän jo rikkonut rajojakin ja mietin missä menee raja mitä pystyn pitämään sisälläni. Olen aiemmin halveksunut ihmisiä jotka eivät pidä itseään kurissa, nyt olen yksi heistä. Ja haluaisin lisää. Vertaistukea!
Kommentit (50)
Millä lailla rikoit rajoja? Onko nykyinen suhteesi jo rakkauden osalta ohi.
Liittyykö tähän lapsia nykyiseen suhteeseen.
Hyvä, anna mennä vaan ja katso mitä siitä on tullakseen. Myöhemmin ehtii sitten kertoa jos näyttää tarpeelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ihastus menee aikanaan ohi. Odottelet vain.
Ehkä ap:lla on mennyt ihastus ohi siihen omaan puolisoon.
Vierailija kirjoitti:
Naiet eivät osaa olla uskollisia kuten miehet, aina on vieras mielessä.
Mistä päättelit että ap olisi nainen?!
Tiedän ap:n tunteet. Kävin ihan ovella paljastamassa tunteeni, niin tämän naisen mies oli siinä lähettyvillä ja pisti turpaan huolella. Nainen totesi että parempi minulle että en enää tule lähelle hänen perhettä tai järjestää lähestymisluvan. Lapsetkin itki taustalla ja säikähti isän reaktiota.
Leuka ei murtunut tai kyljet, mutta viikkoja meni parannella vammoja. Minähän siinä ensin yritin lyödä ja puolustaa kunniaani ja "naistani", joka ei ollut kyllä naiseni. Aika nolosti päättyi meidän ihastus.
Ensi kertaa kun ihastuin voimakkaasti ja jouduin nisäkkäiden väliseen soidinmenoon.
Viimenen kerta omalta osaltani.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ap:n tunteet. Kävin ihan ovella paljastamassa tunteeni, niin tämän naisen mies oli siinä lähettyvillä ja pisti turpaan huolella. Nainen totesi että parempi minulle että en enää tule lähelle hänen perhettä tai järjestää lähestymisluvan. Lapsetkin itki taustalla ja säikähti isän reaktiota.
Leuka ei murtunut tai kyljet, mutta viikkoja meni parannella vammoja. Minähän siinä ensin yritin lyödä ja puolustaa kunniaani ja "naistani", joka ei ollut kyllä naiseni. Aika nolosti päättyi meidän ihastus.
Ensi kertaa kun ihastuin voimakkaasti ja jouduin nisäkkäiden väliseen soidinmenoon.
Vaikuttaisi nyt vain sille että vastapuoli ei ollut edes ihastunut sinuun. Vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisi nyt vain sille että vastapuoli ei ollut edes ihastunut sinuun. Vai?
Kyllä me koskettelimme toisiamme työpaikalla ja hassuttelimme. Ymmärsin väärin varmasti. Hänellä on varakas mies, ehkä minä en sopinut aviomies ehdokkaaksi, vaan huviksi.
Hän särki sydämeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämän naisen mies oli siinä lähettyvillä ja pisti turpaan huolella.
Oppirahoja. Opit tärkeän läksyn ja sait isän kädestä. Arvosta sitä turpalöylyä ne on oppirahoja.
Voisihan niitä kehuja varmasti saada vanhassa suhteessakin jos kumpikin osaa ruokkia sitä. Jos ruokit jotain uutta suhdetta niin ei se silloin ole mahdollista vanhassa suhteessa.