Miten joku voi olla läheinen ystävä exänsä kanssa?
En ole ikinä tätä tajunnut. En voisi kuvitellakaan olla ystävä ihmisen kanssa jonka kanssa ollut romanttisia ja seksuaalisia tunteita, ei vaikka ne tunteet olisivat hävinneetkin. Itseäni ihmetyttää juuri exäni joka oli parasta ystävää exänsä kanssa ja antoi minulle sellaisia vaikutteita että saattaisi olla enemmänkin kuin vain ystävyyttä. Tällä tavalla yritti kontrolloida minua ja saada huomioni. Vaikutus oli vain päinvastainen, katkaisin välit täysin poikki.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan läheisiä mieheni kesän kanssa. Juuri tänään ollaan menossa hänen viiskymppisilleen
Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä 23 vuotta.
Automaatio teki eksästä kesän 😌
Vierailija kirjoitti:
Oudoltahan se tuntuu ja siksi en itse ole kovin aktiivisesti pitänyt yhteyttä vaikka eksä eron jälkeen hakeutui yhteyksiin. Kyläänkin kyseli enkä ole mennyt kun se vasta oudolta tuntuisikin nyt mukamas kaverina jos sinne yökylään jäisin kun välimatkaa on sen verran ja viimeksi ollut kovin romanttiset meiningit.
Tuota se juuri on. Antaa sekavia viestejä... haluaako olla vai ei. Olen kovin mustavalkoinen ihminen. En käytä aikaani sellaiseen ihmiseen joka haluaisi olla 'friends with benefits'. Ap
Vahva rakkaus perustuu ystävyyteen. Romantiikan haihduttua jää jäljelle toisen tunteminen ja ymmärtäminen.
Me ollaan läheisiä mieheni kesän kanssa. Juuri tänään ollaan menossa hänen viiskymppisilleen
Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä 23 vuotta.