Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti ekoja treffejä kajakkimelontaan

Vierailija
17.07.2025 |

Ihan kiva ajatus, mutta miten siitä kajakista pääsee pois, jos se onkin joku outo tyyppi? Uimalla? En tiedä, uskallanko lähteä tuollaiseen. Miten sen sanoisin miehelle niin, ettei tämä pahastuisi?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiva. Seuraavaksi sitten kiipeilemään, telttailemaan (panemaan), ja lopuksi koirankoppiin asumaan.

Vierailija
62/68 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä haluaisi treffeillä sellaista tekemistä, mitä itse osaavat, mutta toinen ei. En tiedä, kertooko se jotain ihmisestä, mutta aika epämukava asetelma.

Miksi? Ei kai se mikään kilpailu ole. Minusta ainakin olisi hauskaa jos mies olisi niin kiinnostunut minulle tärkeästä harrastuksesta että olisi utelias kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on huo...!

Vierailija
64/68 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan päiväkotimeiningiltä kuulostaa tuollaiset treffit. Itse en lähde mihinkään tuollaiseen, en varsinkaan mihinkään sellaiseen lajiin, mitä en oikeasti osaa. En halua, että treffit ovat sitä, että minä hapuilen ja toinen opastaa - en kaipaa tämäntyyppistä dynamiikkaa treffeille. En myöskään halua treffeillä keskittyä opettelemaan jotain kajakin käyttöä tai muuta vastaavaa, vaan haluan tutustua toiseen ihmiseen ja ottaa selvää, haluanko tutustua paremmin ja olisiko jutulla edellytyksiä jatkoon.

Tällaisten miesten pitäisi vaan ostaa se koira. Se koira tulee kajakkiin mielellään.

Vierailija
65/68 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä haluaisi treffeillä sellaista tekemistä, mitä itse osaavat, mutta toinen ei. En tiedä, kertooko se jotain ihmisestä, mutta aika epämukava asetelma.

Miksi? Ei kai se mikään kilpailu ole. Minusta ainakin olisi hauskaa jos mies olisi niin kiinnostunut minulle tärkeästä harrastuksesta että olisi utelias kokeilemaan.

Aika usein nämä toiminnalliset treffit vaan tuntuvat olevat sitä miesten mielestä kivaa tekemistä - melomista, keilaamista, minigolfia... Olisikin kiva, että mies tuli mukaan naisen harrastukseen, joka on itselle vähemmän tuttu tai jopa tuntematon.

Itse en lähtisi ekoilla treffeillä mihinkään verkkaritekemiseen, eli en haluaisi tulla treffeille verkkareissa tai muussa liikunta-asussa. Eikä myöskään oma kiinnostukseni pääse syttymään, jos miehellä on jotkut treenitrikoot, collegehousut tai verkkarit. En vaan voi sille mitään, mutta mikään ei ole epäeroottisempaa kuin treeniasuinen mies.

Vierailija
66/68 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kutsuvat itseään aktiivisesti myös naisten harrastuksiin jos ne ovat heille kiinnostavia. Tiedän kokemuksesta.

He ovat aktiivisia olentoja, juoksevatmielellään ympyrää ja pallon perässä. 

En itse diggaa ollenkaan tästä että pitäisi olla miehen kanssa kaveri. Parisuhde on kautta aikojen perustunut siihen, että pariskunta jakaa eri vastuualueet taloudessa, ei niin että nainen leikkii miestä ati toisin päin.

Vierailija
67/68 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein nämä toiminnalliset treffit vaan tuntuvat olevat sitä miesten mielestä kivaa tekemistä - melomista, keilaamista, minigolfia... Olisikin kiva, että mies tuli mukaan naisen harrastukseen, joka on itselle vähemmän tuttu tai jopa tuntematon.

Itse en lähtisi ekoilla treffeillä mihinkään verkkaritekemiseen, eli en haluaisi tulla treffeille verkkareissa tai muussa liikunta-asussa. Eikä myöskään oma kiinnostukseni pääse syttymään, jos miehellä on jotkut treenitriko

Nuo mainitsemasihan juuri olisi kivaa tekemistä. T:Nainen, ehkä juuri tämän vuoksi varattu sellainen

Vierailija
68/68 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kutsuvat itseään aktiivisesti myös naisten harrastuksiin jos ne ovat heille kiinnostavia. Tiedän kokemuksesta.

He ovat aktiivisia olentoja, juoksevatmielellään ympyrää ja pallon perässä. 

En itse diggaa ollenkaan tästä että pitäisi olla miehen kanssa kaveri. Parisuhde on kautta aikojen perustunut siihen, että pariskunta jakaa eri vastuualueet taloudessa, ei niin että nainen leikkii miestä ati toisin päin.

Minä taas olen tutustunut mieheeni sitä kautta, että pelattiin parina beachvolleyta. Ihan siis kavereina monta vuotta ilman mitään muita ajatuksia. Tulipa sellainen tilanne että oltiin molemmat samaan aikaan sinkkuja, niin pikkuhiljaa alkoi herätä ajatus että toimisikohan se vahva luottamus ja tiimihenki myös kentän ulkopuolella. Ja todellakin toimii. En siis ymmärrä mitä pahaa voisi olla siinä että myös harrastaa yhdessä? Totta kai molemmilla silti on myös ne omat harrastuksensa ja kaverinsa, ei ne sulje toisiaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän