Miltä tuntuisi jos eron jälkeen saisit tietää, että tämä exäsi olisi kokoajan kun olitte yhdessä....
Yrittänyt saada edellistään takaisin? Itse kuulin tämän sattumalta. Joo kyllä hän puhui usein tästä ex vaimostaan, mutta että ahdistellut tätä kaikin tavoin (esim. lähetellyt mun..ansa kuvia) Tätä oli siis jatkunut koko sen 15 vuotta, kun me olimme yhdessä. Edes lähestymiskielto ei ollut miestä pysäyttänyt.
Kommentit (9)
Aika nolo ex. Ei tuo sinun vikasi ole että mies on idiootti. Sinun vikasi oli, että olit idiootin kanssa. Paremmin ensi kerralla, ota vähemmän idiootti tai parhaiten, ole yksin. Heterosuhde ei läheskään aina naisena edes kannata.
Ja exä ei sulle sanonu sanaakaan?! Siis se ex vaimo!
Ehkä se oli kuitenkin exälle helpotus, että ukko oli sun kanssa. Ei ehtinyt kiusaamaan niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli kuitenkin exälle helpotus, että ukko oli sun kanssa. Ei ehtinyt kiusaamaan niin paljon.
Tai sitten ex on provosoinut (viesteihin vastailu riittää). On myös hulluja naisia. Haluavat sitten kuitenkin sitä exän huomiota, kun uusi nainen on välissä suojaamassa. Saattaa oikein innostaa leikkimään.
En ajattelisi mitään. Minkä tuolle mahdat, jos et ole tiennyt mitään eikä kukaan ole vaivautunut kertomaan. Luuseri mies.
Vierailija kirjoitti:
Ja exä ei sulle sanonu sanaakaan?! Siis se ex vaimo!
No en minä ainakaan haluaisi sotkeentua keneenkään parisuhteeseen. Parempi vaan pitää suunsa kiinni. Mistä sen tietää miten se nyksä reagoi. Alkaa vielä syytellä syyttä suotta.
Miettisin tuollaisen ex-kumppanina, etten sitten tuntenut enää ollenkaan. Pelottavaa.
Mies kuulostaa hullulta. Etkö sä tosiaankaan huomannut sitä koko tona aikana?
Olisin ollut hyvilläni, jos tämä ex vaimo olisi joskus kertonut tästä minulle. Näimme kuitenkin exäni ja hänen lastensa juhlissa monet kerrat.