🌭Oletteko koskaan nähneet kenenkään ostavan R-kioskista niitä hot dogeja joiden nakit pyörii siinä vitriinissä?
Mietin että kauanko noikin on tossa pyörinyt.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Laitetaankohan joka aamu uudet nakit pyörimään?
Näyttävät siltä kun oisivat pyörineet siinä vuodesta -75
Olen, itseni. Pekoninakkihodari on hintaansa nähden todella hyvä. Aiemmin tarjolla oli myös erittäin hyvää majoneesia, mutta se on valitettavasti poistunut valikoimasta.
Ne eivät ole oikeita nakkeja vaan keraamisia jäljitelmiä. Haju saadaan pullosta. Jos näette jonkun syövän niitä on kyse näytelmästä. Näyttelijöille annetaan oikea hot dog jotta harhautus toimisi. Ihmiset nyökyttelevät hyväksyvästi ja miettivät ehkä hetken ostavatko niitä. Kukaan ei ole kuitenkaan uskaltautunut.
Mutta koska he ovat miettineet asiaa he kuitenkin ostavat jotain. Ehkä tupakka, karkkia tai vaikka limpparipullon. Kaljaa nyt menee ilman harhautustakin, mutta ehkä lonkero tai siideri tulee mukaan kun herkullinen hot dog aromi saavuttaa nenän.
Mä olen aina ihmetellyt itsekin tuota juttua, että kun ne nakit yms ovat aina niin vanhan näköisiä.
Sitten kerran sattui olin Simonkylän ärrällä piipahtamassa, niin joku kröhöm herra tuli siihen viereen ja kysäs, että "alkaako kaksi tuntia olla täynnä, voisin ostaa kaikki puoleen hintaan?"
Myyjä sanoi, että odotas viitisen minuuttia. Hän ottaa tämän jonon eka, eiköhän ne sitten ole. Tuollainen diili oli Vantaalla menossa. Jäi fiilis, että mies on ennenkin "shoppailemassa" ollut.
Festareilla olen nähnyt ihmisten jonottavan R:n hodareita. Yleensä festarialueen halvimmat ruuat.
Ostin kerran lentokentällä ja olin iloisesti yllättynyt siitä miten hyvä se makkara oli ja huomattavasti halvempi kuin mikään muu ruokatuote lentoasemalla. Niitä ostivat muutkin koska hyvä hintalaatusuhde niissä olosuhteissa.
olen