Danske bank, miten on noin hankala pankki..
Mobiilit tökkii, kirjautumiset vaihtuu eikä mitään ohjeit.. läheisen takia täytyy pitää siellä tiliä, mutta kaikki tuntuu superhankalalta.
Ootteko muut tyytväisiä?
Kommentit (58)
Minulla oli vähän aikaa tili Danskessa, koska asuntolaina oli siellä. Kilpailutettiin pankeista asuntolainaa ja päädyttiin Danskeen.
Miehellä oli vanha kultapossukeron tausta niin sieltä tuli heti hyvä tarjous. Saatiin kyllä kilpailuttaessa sitten myös minunkin pankista eli Nordeasta sama tarjous, mutta vasta väännön jälkeen, eikä parempaa, ja niin pankki vaihtui Danskeen kun sieltä se nyt tuli ensin. Oli minulle kyllä hankala pankki, kk-maksut korkeat ja asiointi kankeaa. Minua kohdeltiin Danskessa jotenkin huonona asiakkaana, en tiedä miksi, miehellä oli paremmat ehdot.
Heti kun asuntolaina saatiin maksetuksi, vaihdoin palkan tulemaan takaisin Nordeaan. Mandatumin sijoitukset olen pitänyt.
Seuraavassa dokumentissa kerrotaan aika seikkaperäisesti kuinka Danske Bank varastaa jopa yksityisiltä kuluttajiltakin ja huomattavia summia nimittäin kuluttajille aiheutuvat vahingot vuositasolla ovat yleensä olleet useiden kymmenien tuhansien eurojen luokkaa kuluttaja taloutta kohti kuten voitte ohjelmasta itse todeta.
Riesa ja masennus luottamuspulasta näin epärehelliseen pankkiin on siis runsasta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18993838/dokumenttisarja-ajoi-tanskan-k…
Danske bankin haavoittuvuus on sen lapsenkengissä vielä oleva mobiilipankkisovellus jota käyttää hyväksi (erityisesti näin kesäisin) Danske Bankiin pesiytyneet rikolliset työntekijät joiden elinkeino muodostuu pankin asiakkaitten maksujen tuplaveloituksista eli varastamisesta.
Edellä mainittujen toimintaperiaate on seuraava: kun asiakas käyttää luotto- tai pankkikorttia ostamiseen, summa veloitetaan asiakkaan tililtä välittömästi, ja on vastaanottajalla vielä saman vuorokauden sisällä. Banske bank itsekin lupaa vuorokauden siirtymisen tililtä tilille.
Tähän asti kaikki on ymmärrettävissä, mutta mutta? entäpä ne jotka eivät ole valppaina mitä tilillään tapahtuu?
Danske bankin mobiilisovelluksen jäykkyyttä hyväksi käyttävät pankkiin pesiytyneet rikolliset väärentävät maksulle vielä nk "arvopäivän"
yleensä muutaman viikon päähän. Jollei asiakas ole valppaana niin nämä veloittavat summan uudestaan, omille henkilökohtaisille tileilleen.
Vähemmälläkin järjellä ymmärtää että "arvopäivä" on se realistinen päivä jolloin maksusuoritus on veloitettu maksajan tililtä ja siirtynyt konkreettisesti vastaanottajalle. Danske Bank jopa lupaa itsekin että raha siirtyy vastaanottajalle vuorokauden sisällä. Ei siis missään tapauksessa viikkojen päästä.
"Arvopäivä" viikkojen päässä on siis tuulesta temmattu vedätys. Tarkkailkaapa tiliänne ja tapahtumia.
Lisäksi, oletteko saaneet viime kuukausien sisällä Danske bankilta "ylimääräisen" tietojenne päivityspyynnön. Kysymyksessä on talon rikollinen toiminta kalastella tunnuslukujanne ym. tietojanne mainittuihin laittomiin toimiin. Danske Bankin kesähuijarit lisäksi väärentävät positiivisia palautteita tänne verkkoon pankin toiminnasta sekä vaativat realististen (kriittisten palautteiden poistamista)
yksinkertainen ohje lopettakaa välittömästi asiakkuus näin sairaassa pankissa,valitkaa muu fiksumpi ja luotettava pankki.
Jos joudutte Danske Bankin uhriksi niin rikosilmoituksen sijaan informaatio pankkitoimintaa valvoville viranomaisille sekä medialle on kaikista paras vaihtoehto ennen rikosilmoitusta. Jos teille aiheutunut vahinko on merkittävä niin yksityisoikeudellinen siviiliprosessi ja kanne käräjäoikeuteen on nopein ja tehokkain tapa saada omansa takaisin.
Jos ajattelette että "ette välitä" jos teiltä varastetaan koska teillä on ylimääräistä rahaa niin antakaa se ylimääräinen raha vaikka Hurstille tai Pelastusarmeijalle. Silloin se menee oikeaan osoitteeseen hätää kärsiville.
Ylimääräinen rahanne EI KUULU tälläiselle roskapankille josta jopa Yhdysvaltojen viranomainen FBI:kin varoittaa
https://www.hs.fi/talous/art-2000005851560.html
LUE MYÖS:
"Jaana menetti lähes 200 000 euroa Danske bankille huijauksessa"
https://www.kaleva.fi/kemilaisnaisen-karmea-jouluyllatys-kaikki-naisen-…
"Danske Bankin luotonantajan huijaus 1.3 milliä"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201805302200981129
"Danske Bank tarjosi rahaa vaikenemisesta ilmiantajalle, eikä ottanut vakavasti varoituksia"
https://www.ts.fi/uutiset/4160436
Lisää:
"Danske Bank sai Tanskassa syytteet markkinamanipulaatiosta"
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa dokumentissa kerrotaan aika seikkaperäisesti kuinka Danske Bank varastaa jopa yksityisiltä kuluttajiltakin ja huomattavia summia nimittäin kuluttajille aiheutuvat vahingot vuositasolla ovat yleensä olleet useiden kymmenien tuhansien eurojen luokkaa kuluttaja taloutta kohti kuten voitte ohjelmasta itse todeta.
Riesa ja masennus luottamuspulasta näin epärehelliseen pankkiin on siis runsastahttps://keskustelu.suomi24.fi/t/18993838/dokumenttisarja-ajoi-tanskan-k…
Danske bankin haavoittuvuus on sen lapsenkengissä vielä oleva mobiilipankkisovellus jota käyttää hyväksi (erityisesti näin kesäisin) Danske Bankiin pesiytyneet rikolliset työntekijät joiden elinkeino muodostuu pankin asiakkaitten maksujen tuplaveloituksista eli varastamisesta.
Edellä mainittujen toimintaperiaate on seuraava: kun asiakas käyttää luotto- tai pankkikorttia ostamiseen, summa veloitetaan asiakkaan tililtä välittömästi, ja on vastaanottajal
Igor yrittää taas kovasti hybridivaikuttaa... juohan välillä vodkaa ettet kuivu.
Onko tuo rikollinen roskapankki Danske Bank maksanut jo Kotkansalon Jaanalle takaisin tältä varastamansa 200 000 euroa?
https://www.kaleva.fi/kemilaisnaisen-karmea-jouluyllatys-kaikki-naisen-…
Tapaushan ei ole ainoa. Danske bankin uhreja on lukemattomia. Ettei osuisi omalla kohdalle erotkaa välittömästi Danske Bankista. Toimivia ja tervejärkisiä muita pankkivaihtoehtoja on tarjolla runsaasti.
Danske Bank v ä ä rentää itsestään "positiivisia" kehuja tänne nettiin. Valitettavasti tuhannet tämän riko llisen roskapankin uhrit tietävät totuuden.
järkevä suomalainen, irrottaudu heti tästä sair aasta pankista josta jopa yhdysvaltain viran omainen fbi varoittaa
Kaveri vaihtoi danske bankista koska dansken järjestelmät ei hyväksy pikku b osoitteissa. Hän kävi pankissa jossa virkailija selvitti heidän järjestelmät muuttaa sen automaattisesti isoksi B. Kaverin Posti pankista meni monta kertaa väärään paikkaan tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin tyytyväinen Dansken pankkipalveluihon kautta vuosien.
Tottakai olet "tyytyväinen" koska olet tämän roskapankin maksettu palstan trollaaja jolle maksetaan valehtelusta. Tiesittekö muuten että Danske bank vääristää kilpailua esim väärentämällä itsestään ylistäviä "positiivisia" kehuja tänne nettiin mm trustpilotiin. Valitettavasti tuhannet tämän roskapankin uhrit tietävät totuuden" Välttäkää asiointia danske bankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen erittäin tyytyväinen Dansken pankkipalveluihon kautta vuosien."
Tottakai kun olet pankin oma väärentäjä jolle maksetaan edellä mainitun p as kan puhumisesta. Danske bankin työntekijät sen lisäksi että varastavat asiakkaitten yksityistileiltä niin väärentävät itsestään positiivisia kehuja tänne verkkoon ja vaativat kriittisiä mutta realistisia palautteita poistettaviksi.
En ole väärentäjä vaan pitkäaikainen asiakas,asuntolaina nyt jo maksettu ja muu palvelu ei voisi paremmin toimia toki konttorit käyvät vähiin mutta on niitä vielä.
hehehe asuntolainan ottajakin vielä? mistä se johtuu että salaat totuuden. sen että Dansken "asuntolainoissa" on lain vastainen korko, lisäksi ylimääräisiä kuluja kuukausittain tililtä. tietysti pidät nassusi supussa tälläisestä, eikös vaan. Ethän sinä muutes vaan satu olemaan pankin trolli joka maalailee täällä yksi kaunista kymmenen hyvää yksitoista keksittyä mainoslausetta. Mites muuten "asuntolainan ottaja" kommentoi sitä että tämä rikollisten roskapankki käyttää rikkonaista mobiilisovellusta hyödyksi jotta voi näpistellä asiakkaitten tilejä. Kemiläiseltäkin katosi taivaan tuuliin 200 000 eikä danske bank ole vielä tänä päivänäkään suostunut korvaamaan varastamiaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4459447/iltalehti-jaanan-joulupainajain…
Jostain postipankin ajoilta tai mikä leijonapankki se oli olen ollut asiakkaana.
Sitten kaksi vuotta sitten yllättäen sulkivat tilin . Palkka ja eläke mennyt tilille.
Per... eivät meinanneet edes avata. Piti laittaa eläketiedot ja määrät sinne. Se oli niin nöyryyttävää.
Laitoin 25.000 euroa ulkomaantililtäni, missä minulla on myös ansaittua eläkettä ja sitten en tarvinnut sitä rahaa ja siirsin takaisin sparkassen tilille. Ja siitäkös se kysely tuli, että mistä minulla on 25.000 euroa .
Nordeassa ja OP:ssä on koko ajan ongelmia. Dankebankissa ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuolinpesän asioiden hoito Danskessa erittäin hankalaa vaikka olisi ainoa osakas ja entuudestaan tilinkäyttöoikeudet menehtyneen tilille. Missään muussa pankissa ei näin vaikeaa. Puhelinpalvelussa kukaan ei tiedä mitään ja ainoa tapa saada asioita hoidettua on jonottaa tuntikausia asioimaan konttorissa jonne ei saa puhelinpalussa edes varattua aikaa.
Vielä vaikeampaa se kuolinpesän asioiden hoitaminen on, kun on iso määrä osakkaita joista yksi edunvalvonnassa. Danske sai viivytettyä yli puoli vuotta pesän jakamista, useampaan kertaan piti valtakirjatkin toimittaa.
Danske bankin "kultapossukerhon" ajat on historiaa. Tämä ros kapankki karahti rikok sien teille ja kierouteen silloin kun meni ulkomaalaisomistukseen.
Tässä suomalaisille riittävästi noottia välttää Danske bankia. Jopa suuren maailman viranomainen F B I varoittaa tänä päivänä Danske bankista. Ihan niin yrityksille sijoittajille ja päivittäiskuluttajille.
https://www.justice.gov/archives/opa/pr/danske-bank-pleads-guilty-fraud…
Erittäin tyytyväinen, 15 v ollut ja en vaihda. Nettipankki toimii aina ja kortti, on mobiilitunniste.
Nordea on se joka jatkuvasti tökkii
Pari viikkoa sitten oli Lidisssä Dansken kortti ainoa joka toimi kassalla
Vierailija kirjoitti:
Jostain postipankin ajoilta tai mikä leijonapankki se oli olen ollut asiakkaana.
Sitten kaksi vuotta sitten yllättäen sulkivat tilin . Palkka ja eläke mennyt tilille.
Per... eivät meinanneet edes avata. Piti laittaa eläketiedot ja määrät sinne. Se oli niin nöyryyttävää.
Laitoin 25.000 euroa ulkomaantililtäni, missä minulla on myös ansaittua eläkettä ja sitten en tarvinnut sitä rahaa ja siirsin takaisin sparkassen tilille. Ja siitäkös se kysely tuli, että mistä minulla on 25.000 euroa .
Yleiset säännöt rahanpesun vuoksi
Minulle on postipankiin penskana tehty tila ja se on sitten muuttunut Danskeksi vuosien saatossa ja itse olen jättämässä kyseistä pankkia. Ensinnäkin ihan perusasiat maksaa joka kuukausi 9,90€, joka saakelin kuponkiin laitetaan joku 6€ laskutuslisä. Esim opintolainaan ei saa paperitonta laskua, vaan se on joko suoraveloitus tai lähetellään joka kuukausi kirje mikä menee avaamattomana suoraan roskiin. Opintolainan eräpäivää ei voi vaihtaa. Minä maksan kaikki laskut kerralla, enkä 15 päivä ja tilin voi vaikka tyhjentää ilman huolta, että onko nyt 15 päivä rahaa vai ei. Danske myös poisti mahdollisuuden kopioida tilitapahtuman. En tiedä mikä järki tuossa oli, itse käytin kyseistä ominaisuutta. Todennäköisesti vaihdan Nordeaan joka on 4,90€/kk. S-pankki olisi ilmainen, mutta eivät kuulemma ota vastaan aspi tiliä, mutta siitä jäi vähän epäilys, että onko näin, mutta asian selvittäminen oli niin hankalan oloista säätämistä tiskillä, että ei ole oikein luottoa kyseiseen putiikkiin.
Joku trolli tehtailee haukkumisviestejä.
Danskella ei ole mitään ongelmaa ollut pankkitarkastuslaitoksen kanssa
Itse olen todella tyytyväinen, nettipankki ja kortti toimii aina
Nallelle olemme vain hiekkaa lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Kuolinpesän asioiden hoito Danskessa erittäin hankalaa vaikka olisi ainoa osakas ja entuudestaan tilinkäyttöoikeudet menehtyneen tilille. Missään muussa pankissa ei näin vaikeaa. Puhelinpalvelussa kukaan ei tiedä mitään ja ainoa tapa saada asioita hoidettua on jonottaa tuntikausia asioimaan konttorissa jonne ei saa puhelinpalussa edes varattua aikaa.
Se on kaikissa pankeissa. Kaverilla meni puoli vuotta Osuuspankissa ennen kuin sai perimänsä veljen tilin hallintaansa, vaikka kaikki paperit oli lähetetty pankkiin
Minä olen aina saanut puhelimessa palvelua Danskessa, platinakorttiasiakas
Vierailija kirjoitti:
Minulle on postipankiin penskana tehty tila ja se on sitten muuttunut Danskeksi vuosien saatossa ja itse olen jättämässä kyseistä pankkia. Ensinnäkin ihan perusasiat maksaa joka kuukausi 9,90€, joka saakelin kuponkiin laitetaan joku 6€ laskutuslisä. Esim opintolainaan ei saa paperitonta laskua, vaan se on joko suoraveloitus tai lähetellään joka kuukausi kirje mikä menee avaamattomana suoraan roskiin. Opintolainan eräpäivää ei voi vaihtaa. Minä maksan kaikki laskut kerralla, enkä 15 päivä ja tilin voi vaikka tyhjentää ilman huolta, että onko nyt 15 päivä rahaa vai ei. Danske myös poisti mahdollisuuden kopioida tilitapahtuman. En tiedä mikä järki tuossa oli, itse käytin kyseistä ominaisuutta. Todennäköisesti vaihdan Nordeaan joka on 4,90€/kk. S-pankki olisi ilmainen, mutta eivät kuulemma ota vastaan aspi tiliä, mutta siitä jäi vähän epäilys, että onko näin, mutta asian selvittäminen oli niin hankalan oloista säätämistä tiskillä, ett
Eihän siinä mitään jos ei haittaa että Nordean nettipankki ja kortti ei tuon tuosta toimi