Miten vaikeaa voi olla lippiksen ostaminen
Tarvitsen töihin lippiksen. Mulla on kaksi täydellistä, mutta toinen alkaa olla jo elämänsä päätepisteessä. Ne ovat Puman ja mallia military cap. Tätä mallia ei tehdä enää. Jack Wolfskinilläkin on ollut hyvä malli, mutta sitäkään ei tehdä enää. En halua ostaa käytettyä, koska a) se voi olla pinttynyt, b) mun lippikset on niin kovalla käytöllä, että haluan uuden. Olen nyt ehkä 45 min selannut lippiksiä, ei löydy. Mulle tuo military-malli sopii parhaiten. Löysin pari kivan näköistä ja riittävän ohutta, mutta niissä ei ole aukkoa takana! Mun lippiksen on pakko olla syvä ja siinä pitää olla aukko, josta letin saa ulos, muuten hattu ei pysy päässä (mulla on siis todella liukkaat hiukset). Miksi parhaat mallit aina lopetetaan?!
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jos mallit on kerran lopetettu niin suosittelen että aina kaupassa ja kaupungilla käydessäsi piipahdat kaikkiin potentiaalisiin kauppoihin lippistä etsimään.
Näin olen tehnytkin jo vähintään puolentoista vuoden ajan.
Ap
Mitään ei ole rumempaa kuin naisella lippis!
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei ole rumempaa kuin naisella lippis!
Voi vitsi, mitenhän sua vois lohduttaa. Olisko tikkari hyvä?
Ap
Oletko katsonut Partioaitan valikoimaa, siellä on useita malleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, ettei mikään lippis sovi mun päähän enää nykyään miks niistä tehdään semmosia gansta-wannabe-hiphop-räppi tyylisiä, missä se lippis on jo etuosasta leveä kuin perce haluan lippiksin, joka menee päätä myöten enkä näitä wannabe lippiksiä, jotka nöyttää ihan dorkalta
Mullakin vain nämä military-mallit sopii. 5-paneelinen olisi kivan näköinen, mutta ei vain sovi mun päähän.
Ap
Osta nyt joku nätimpi lakki. Kuinka alhaalla sinulla oikein on korvat?
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut Partioaitan valikoimaa, siellä on useita malleja.
Siis mä oon käynyt parissa Partioaitassa sovittelemassakin lakkeja, mutta en ole löytänyt. Nyt tässä ketjussa joku vinkkasi yhtä Fjällrävenin lippistä, jonka ehkä ostan. Tosin nyt kun katsoin vielä Partioaitan sivuilta, siellä luki, että taitettava - ostin joskus yhden taitettavan lippiksen, joka ei pysynyt mun päässä, vaan liukui aika nopeasti pois... mutta tuo näyttää kyllä syvemmältä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, ettei mikään lippis sovi mun päähän enää nykyään miks niistä tehdään semmosia gansta-wannabe-hiphop-räppi tyylisiä, missä se lippis on jo etuosasta leveä kuin perce haluan lippiksin, joka menee päätä myöten enkä näitä wannabe lippiksiä, jotka nöyttää ihan dorkalta
Mullakin vain nämä military-mallit sopii. 5-paneelinen olisi kivan näköinen, mutta ei vain sovi mun päähän.
Ap
Osta nyt joku nätimpi lakki. Kuinka alhaalla sinulla oikein on korvat?
Ei ole korvat alhaalla, vaan liukkaat hiukset. Jos lakki ei ole tarpeeksi syvä, se ei pysy mun päässä, vaan liukuu pois. Ostan sellaisen lakin, joka mun mielestä näyttää mun päässä hyvältä ja toimii niin kuin pitää. En viitsi sinun makusi mukaista ostaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Ruskeahan sopii lähes kaikkien värien kanssa, mitä ihmettä sinä horiset? Tuo Diana oli vain oma esimerkki, uskaltaisin kyllä laittaa tuon päähäni muunkinvärisen takin kanssa. En vaan tällä hetkellä itse tarvitse mitään uutta lippistä."
Sinä varmasti tykkäät ruskeasta vaatteissa ja siksi se sopii mielestäsi kaiken kanssa. Minä taas en taida omistaa ainoatakaan ruskeaa vaatetta, joten se ei sovi mun vaatevarastoon ollenkaan eikä kuulu mun tyyliin.
Ap
Olen ollut ja olen lähes ruskean vihaaja. Tuo takki sattui olemaan hyvässä tarjouksessa ja satuin huomaamaan, että se mätsäsikin hyvin muihin vaatteisiini, tuo on lähes kolmen vuodenajan takki. Kesään se ei sovi, hihojen vuori on paljaissa käsivarsissa ylen inhan tuntuinen. Koska olet noin rajoittunut, kulje paljain päin tai taittele huiveja päähäsi.
Tietääkö joku, mistä saa lippiksen, mihin mahtuu iso nuttura? Ei mikään typerä rastapipo, vaan kankainen. Sama ongelma eli vanha meni roskiin ja mennyt näköjään myös pois muodista, kun en löydä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ruskeahan sopii lähes kaikkien värien kanssa, mitä ihmettä sinä horiset? Tuo Diana oli vain oma esimerkki, uskaltaisin kyllä laittaa tuon päähäni muunkinvärisen takin kanssa. En vaan tällä hetkellä itse tarvitse mitään uutta lippistä."
Sinä varmasti tykkäät ruskeasta vaatteissa ja siksi se sopii mielestäsi kaiken kanssa. Minä taas en taida omistaa ainoatakaan ruskeaa vaatetta, joten se ei sovi mun vaatevarastoon ollenkaan eikä kuulu mun tyyliin.
Ap
Olen ollut ja olen lähes ruskean vihaaja. Tuo takki sattui olemaan hyvässä tarjouksessa ja satuin huomaamaan, että se mätsäsikin hyvin muihin vaatteisiini, tuo on lähes kolmen vuodenajan takki. Kesään se ei sovi, hihojen vuori on paljaissa käsivarsissa ylen inhan tuntuinen. Koska olet noin rajoittunut, kulje paljain päin tai taittele huiveja päähäsi.
Enpä olisi koskaan uskonut, että joku voisi loukkaantua siitä, että minä en halua jonkin tietyn väristä vaatetta itselleni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Juuri ostin jonkun tuollaisen amerikkalaisen joukkueen lippiksen, lippa ei ole suora vaan kaareva ja takana on reikä josta mahtuu nuttura. Miten tämä voi olla jotenkin viallinen ap:nkaan tarkoitukseen?
Entäs kun et halua jonkun abc joukkoeen lippistä vaan ihan tavallisen? Mua kiinnosta joku amerikkalainen fudis, baseball jengi tms
Lager 157 miesten osaston lippikset. Sieltä löytyi lippis mun hankalaan päähän.
Siitä tietää että elämässä on asiat aika pirun hyvin kun on resursseja pohtia tällaisia vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietää että elämässä on asiat aika pirun hyvin kun on resursseja pohtia tällaisia vuosikaudet.
No minä en ostele itselleni turhaan vaatteita, joita ei sitten tule pidettyä, koska ne eivät sovi käyttötarkoitukseensa tai en niistä muuten tykkää.
Ap
Jos mallit on kerran lopetettu niin suosittelen että aina kaupassa ja kaupungilla käydessäsi piipahdat kaikkiin potentiaalisiin kauppoihin lippistä etsimään.