Agatha Christien paras kirja?
Kommentit (33)
Kannattaako noita kuunnella äänikirjoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi tietää mitä kirjoja se on omistanut?
Oletko autisti?
Mikä on sinun paras kirjasi?
Jos kysyt vakavissasi voin vastata.
Tietysti vakavissani. Olet sentään elossa. Agatha on kuollut aikoja sitten, ei kukaan voi tietää mitä kirjoja on omistanut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on tullut luettua, ja oma suosikkini on "Kymmenen pientä n**poikaa", joka on nykyään nimetty toisin. Todella kekseliäs ja pitää lukijan otteessan ja toisaalta jymäyttää häntä kunnolla lopussa :)
Minulla on ko. kirja juuri sen oikealla ja alkuperäisellä (suomenkielisellä) nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi tietää mitä kirjoja se on omistanut?
Oletko autisti?
Mikä on sinun paras kirjasi?
Tietysti vakavissani. Olet sentään elossa. Agatha on kuollut aikoja sitten, ei kukaan voi tietää mitä kirjoja on omistanut.
Kyllä tietää. Kysy hänen sukulaisiltaan ja tuttaviltaan. Paras kirjani on Edgar Allan Poen kootut kertomukset.
Yksi parhaimpia omaelämäkerta Vanha hyvä aikani.
Kymmenen pientä rikastajapoikaa
T: vihervassariämmä joka haaveilee mustasta makkarasta
Roger Ackroydin murha.
Kuolema Niilillä.
Ne 70-luvulla kirjoitetut ovat kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on tullut luettua, ja oma suosikkini on "Kymmenen pientä n**poikaa", joka on nykyään nimetty toisin. Todella kekseliäs ja pitää lukijan otteessan ja toisaalta jymäyttää häntä kunnolla lopussa :)
Minulla on ko. kirja juuri sen oikealla ja alkuperäisellä (suomenkielisellä) nimellä.
Mulla kans, toisella puolella Roald Dahlin Joku kaltaisesi.
Kymmenen pientä kuuker1po1kaa, mutta kirjoittajan äidinkielellä. Ten Little N1ggas