Agatha Christien paras kirja?
Kommentit (33)
Kuka voi tietää mitä kirjoja se on omistanut?
Kaikki on tullut luettua, ja oma suosikkini on "Kymmenen pientä n**poikaa", joka on nykyään nimetty toisin. Todella kekseliäs ja pitää lukijan otteessan ja toisaalta jymäyttää häntä kunnolla lopussa :)
Vaikea valita. Ehkä Norsun muisti taikka Ruumis kirjastossa.
Ainoatakaan en ole lukenyt, mutta aik monta tv sovituksena nähnyt. En tiiä mikä on paras.
KYMMENENPIENTÄNEEKERINPOIKAA
JA VAIN SEN TAKIA KOSKA SIINÄ ON SE SANA N E E K E R I
Vierailija kirjoitti:
Kuolema Niilillä
Se oli se missä tiesi heti kuka on murhaaja, ainakin tv versiossa.
Hienointa siinä oli kun Poirot kertoi että Egyptissä heidät teloitetaan murhasta katkaisemalla pää miekalla. Se oli hienoa aikaa kun rikolliset saivat ansionsa mujaan, eikä ollut vihreitä marisemassa ihmisoikeuksista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko autisti?
Vierailija kirjoitti:
He tulivat Bagdadiin.
En muista tämän nimistä. Muutama sijoittuu Persiaan, koska Christien toinen aviomies Mallowan oli arkeologina lähi-idässä.
Vierailija kirjoitti:
Salaperäiset rukiinjyvät
Oliko tämä se lastenloruun perustuva juttu?
Vierailija kirjoitti:
Nämähän ovat tietysti täysin makuasioita. Itse sanoisin, että paras on Endless night. Se on ainakin poikkeuksellinen, koska siinä ei ole perinteistä salapoliisia, vaan äärimmäisen hämäävä juoni.
Olen jotenkin samaa mieltä kanssasi.
Varjossa auringon alla on näistä perinteisistä jäänyt mieleeni taitavana dekkarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaperäiset rukiinjyvät
Oliko tämä se lastenloruun perustuva juttu?
Moni Christien kirja perustui lastenloruun. Myös tämä. Sing a Song of Sixpence
Tämä jo mainittu Eikä yksikään pelastunut ja sitten tietty Idän pikajunan arvoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko autisti?
Mikä on sinun paras kirjasi?
Nämähän ovat tietysti täysin makuasioita. Itse sanoisin, että paras on Endless night. Se on ainakin poikkeuksellinen, koska siinä ei ole perinteistä salapoliisia, vaan äärimmäisen hämäävä juoni.