Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wife sharing eli vaimon jakaminen

Vierailija
17.07.2025 |

Onko täällä jollain kokemusta seksistä oman vaimon ja toisen miehen kanssa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa fantasoitiin toisesta miestä varmaan 15 vuotta. Kunnes kerran lomamatkalla kylpylähotellin aulabaarissa vaimoni jäi yksin odottamaan minua. Tulin paikalle ja joku pukumies oli lyöttäytynyt vaimoni seuraan. Enpä mennyt häiritsemään vaan jäin seuraamaan sivusta. Vaimolle tarjottiin useampi kierros  ja lopulta miehen käsi laskeutui vaimoni reidelle heidän jotain jutellessa. Sitten vaimoni osoitti minua. Menin heidän luokseen. Vaimoni sanoi tehdäänkö se nyt? Sydämmeni hyppäsi kurkkuun ja kulli pystyyn.. Mies komppasi että sinulle siis käy jos olen vaimosi kanssa kunhan saat katsoa.? Vastasin Joo kumia käytät niin saat. Mies sanoi, että hän on joskus ajatellut että toisen aviopillu toisen nähden voisikin olla  tyydyttävää. Niin sitten mentiin meidän huoneeseen. Sain seurata kun tämä varsin dominoiva hopeakettu pesi vaimoni ja pesetti itsensä ja käyrän kullinsa suihkussa. Jonka jälkeen otti  vaimoani suullaan sekä monissa a

Kylläpä vaimolla on miehenä todellinen vässykkä!

Vierailija
22/22 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukas oli vaikka vaikka mällit kumiin jäikin. Mutta joo myöhemmin olen myös juuri spermattuun pillun päässut kyntämään ja onhan se vielä parempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi