Missä tapaisi miehen?
En oikein halua lähteä baariin. Vaikea tavata jossain kahvilassa yms.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesätapahtumissa, rannalla, terassilla, opastetuilla museokierroksilla, sinkkutapahtumissa, kirjastossa, konserteissa, näyttelyissä, nuotiopaikalla, ulkoilureiteillä, telttailemassa, laavulla, jätskikioskilla, minigolfaamassa jne jne jne
Voitteko jättää jo miehet rauhaan? Noihin mennään kulttuuri/tapahtuma mielessä eikä naiset. Älä pilaa kenenkään päivää.
Noihin voi esimerkiksi sopia tapaamisen, jos on ensin netissä tutustunut. Olen sopinut joskus treffit kioskille, toimii.
Olen lukenut liikaa dekkareita kun luin otsikon kahdella peellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on antaa?
Olen ihan kaunis ja hauska.
Ja silti sinkku...Tässä nyt kyllä vahvasti tulee fiilis, että miehiä kyllä riittäisi, mutta he eivät kelpaa sinulle.
Tai sitten se totuus... ei ole erityisen kaunis ja hauskuudesta voi olla montaa mieltä. Oikeasti siis ylimielinen kuspää joka karkoittaa kaikki olemuksellaan.
Eikö niitä nyt näy joka päivä joka paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesätapahtumissa, rannalla, terassilla, opastetuilla museokierroksilla, sinkkutapahtumissa, kirjastossa, konserteissa, näyttelyissä, nuotiopaikalla, ulkoilureiteillä, telttailemassa, laavulla, jätskikioskilla, minigolfaamassa jne jne jne
Suositus sinkkutapahtumalle. Siellä on yleensa 97% naisia ja kaikki 3% miehiä.
Koska kuka mies EI muka haluaisi pelata dildobingoa sinkku standup komiikan tapahtumassa, jossa suomen suurimmat miesvihaajat esiintyy?
Saana ja Viivi, en usko että mulla seisoo muutamaan päivään
Vierailija kirjoitti:
Laavu 😂
Tinderissä. Toki aika monta joutu kahlaamaan läpi vaan lopulta löytyi hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on antaa?
Ja silti sinkku...Tässä nyt kyllä vahvasti tulee fiilis, että miehiä kyllä riittäisi, mutta he eivät kelpaa sinulle.
Tai sitten se totuus... ei ole erityisen kaunis ja hauskuudesta voi olla montaa mieltä. Oikeasti siis ylimielinen kuspää joka karkoittaa kaikki olemuksellaan.
Kaikenlaisia ongelmia mulla kyllä on..mumumuu. Mutta kusipää en ole.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa
Mitä ahaa? Eikö kaikilla ole jotain ongelmia?
Jos olisin tosi täydellinen, niin en varmaan olisi sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on antaa?
Entä jos miehistä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on antaa?
Entä jos miehistä olet?
En kyllä ole. Päinvastoin olen miesten puolella, kun he tuntuvat olevan heikoilla nyky-yhteiskunnassa.
Ystävien kautta, eli ala ystävystymään ihmisiin ja tutustu heidän kavereihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laavu 😂
Mitä naurettavaa on laavuissa? Lähes joka retkellä tai lyhyelläkin vaelluksella törmää vähintään yhteen yksinäiseen mieheen. Yleensä useampaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laavu 😂
Juu. Siellä on usein ihania eräjormia. Suosittelen.
Tule koputtamaan minun ovelle huomenna, tänään ei enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat helpompia kuin naiset, joten onnistumisprosentti on suurempi. Juttusille vaan.
Palvokaa miehet vulvaa
Kyllä, vulva tekee miehen jos ei niin onnelliseksi mutta ainakin tyyväiseksi
Olen ollu noissa kaikissa, eikä mitään miestä ole löytynyt. Pareja vain eikä kukaan ukko katso päinkään. Huolehtivat vain rouvistaan.
Tein yhdestä miehestä jo tosi onnellisen 🙂.