Mitäpä teette näin illalla? Kuuma päivä takana
Itse istun tässä tuulettimen vieressä. Keskipäivällä oli melkoisen hirveää asioida pakollisissa kohteissa.
Kommentit (44)
Päivittäinen sää jankutus osa 219 meneillään
Olen töissä, vielä reilun tunnin...
Moottoripyörällä ajelin just 2h lenkin, mukavan viileää tuulenviimassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän emättimeni tuuletinta vasten.
Ei Jarmo sulla oo sellasta
Olen Jarmo, mutta tuota kommenttia en lähettänyt!
Sehän lähetettiinkin Jarmolle. Kannattaisiko laittaa korkki kiinni, Jarmo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin kello 19:00 ja laitoin ikkunat auki. Nyt on kivasti läpiveto ja talon lämpötila noin +23. Olen valvonut yöt ja nukkunut päivät, niin ei tarvitse kärsiä liiasta auringonpaahteesta. Kauppaankin olen lähtenyt vasta 19:30, jos on ollut tarvetta käydä.
Onneksi sun tukia on leikattu ja hinnat nousee.
Olen 65-vuotias mies ja eläkkeellä. Luultavasti eivät leikkaa eläkettä, joka on noin 1200 euroa nettona.
Täällä oli päivällä vain 22 astetta. Oli mukavaa kun töihin iltavuoroon pyöräillessä ei tullut kamala hiki.
Onpa tämä pohjoismainen helle teille kova juttu.
Viilennystä ja nestettä toki tarvitaan, mutta ei kai tämä sentään toimintakykyä vie terveiltä työikäisiltä...
Nyt juon kahvia ja syön pullaa. Pelaan mökkipihassa sulkkista lasteni kanssa. Menen uimaan, jos jaksan (kerran kävin jo tänään). Syön herneitä ja mansikoita. Luen matkaoppaita ja suunnittelen seuravaa ulkomaanmatkaa, ehkä syyslomalle tai ensi kesälle. Selaan uutisia ja istun tosi myöhään mökkiterassilla.
Niin no, olen tässä jo valmiiksi alasti joten...
Taidanpa lähteä lainaamaan naapurin komistukselta sokeria, kun se on päässyt yllättäen "loppumaan"
Kohta pitäisi uskaltaa mennä ulos. Kasvimaa kaipaa vettä. Muuten päivä on mennyt sisällä vilpoisessa. Pirtanauhan tekoa opettelen.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin pyllyä ja propelli repi ikävästi karvoja. En suosittele. -N42
Vierailija kirjoitti:
Viilennystä ja nestettä toki tarvitaan, mutta ei kai tämä sentään toimintakykyä vie terveiltä työikäisiltä...
Mikäs siinä jos tekee toimistotöitä ilmastoidussa työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin kello 19:00 ja laitoin ikkunat auki. Nyt on kivasti läpiveto ja talon lämpötila noin +23. Olen valvonut yöt ja nukkunut päivät, niin ei tarvitse kärsiä liiasta auringonpaahteesta. Kauppaankin olen lähtenyt vasta 19:30, jos on ollut tarvetta käydä.
Onneksi sun tukia on leikattu ja hinnat nousee.
Olen 65-vuotias mies ja eläkkeellä. Luultavasti eivät leikkaa eläkettä, joka on noin 1200 euroa nettona.
Itse olen 69-vuotias nainen. Isoa eläkettä ei kertynyt yliopistoaikanani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jarmo sulla oo sellasta
Olen Jarmo, mutta tuota kommenttia en lähettänyt!
Kuka on Jarmo?
Tulin juuri kotiterassille istumaan, kun vihdoin sää sen sallii. Kuumat tunnit vietän sisällä.
Leikkasin ruohoa . Etupihalla oli varmasti +40, meinasin pyörtyä. Uskomattoman kuuma aurinko porotti etelästä. Myöhään täytyy vielä kastella kukat. Siivoilen nyt, kaikki toiminta on ajoitettava iltaan. 🥵🥵🥵
Juon viiniä ja poltan pilveä. Ihan tavallinen päivä, hyvin pystyy kävelemään paljain varpain, ei yhtään liian kuuma vaan ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos tekee toimistotöitä ilmastoidussa työpaikassa.
Juuri näin. Tulkaa te toimistorotat tekemään kattoremonttia, niin näette, mitä se oikea työnteko on.
Muuten ei kuulosta hassummalta, mutta miksi joku vielä tupakoi? Sitä en käsitä.