Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko se helle loppui. Olen täällä kotini kellarissa jossa on +13.

Vierailija
16.07.2025 |

En tule ennen ulos kun ulkona on alle +20. Täällä kellarissa on sopivan viileetä ja on ruokaakin 2 kuukaudeksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe, helle jatkuu 2 viikkoa.

Vierailija
2/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele. Kyllä sinulla siellä vähintään +18 on. Ei kukaan jaksa olla +13 asteisessa lämpötilassa pidemmän aikaa. Vai onko ylläsi pilkkihaalari, karvahattu, kintaat ja huopavuorelliset saappaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et poistu sieltä kellarista ikinä! t:Josef Fritzl

Vierailija
4/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu jo pois, on talvi jo.

Vierailija
5/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota meidät muut sinne viileään ja välillä olohuoneessa. :0

Vierailija
6/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin hankkiutua kerrostaloni kellariin. Entisaikoina (noin 90 vuotta sitten) siellä on säilytetty ruokia, kun jääkaappeja ei vielä ollut. Siellä on mukavan viileää.

Vierailija
7/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Kyllä sinulla siellä vähintään +18 on. Ei kukaan jaksa olla +13 asteisessa lämpötilassa pidemmän aikaa. Vai onko ylläsi pilkkihaalari, karvahattu, kintaat ja huopavuorelliset saappaat?

Meillä täällä Hammerfestissa on +14 ja yllä on trikoohame ja t-paita. Tottumisjuttuja.

Vierailija
8/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuuma enää, mut zombit pyrkii sisään

Vierailija
9/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kämppä ilman parveketta. Kesällä menin kylmäkellariin, otin kaljat ja röökit mukaan ja läppärin. Välillä piti käydä ulkona lämmittelemässä.

Vierailija
10/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla varmasti hätävarat? Voit jatkaa vaikka jouluun. Kaasunaamari on myös hyvä olla.

Vierailija
11/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vaan siellä viileässä ja pimeässä pottuinesi ja porkkanoinesi. Älkää altistuko valolle, ettei idä ennen aikojaan.

Vierailija
12/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viilennyslaite kotona. Se on tosi hyvä, yötä päivää päällä.

Vierailija
13/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mökää pitää?

Vierailija
14/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä täällä Hammerfestissa on +14 ja yllä on trikoohame ja t-paita. Tottumisjuttuja.

Löytyi toinenkin valehtelija!

Vierailija
15/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viilentääkö alle 22:een. Alle tuon on huono, kerää kosteutta rakenteisiin. Suomen syksy, talvi...

Vierailija
16/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viilentääkö alle 22:een. Alle tuon on huono, kerää kosteutta rakenteisiin. Suomen syksy, talvi...

Mun viilennyslaitteeseen saa valita lämpötilan mihin asti haluaa viilentävän ja sen jälkeen kompressori sammuu. Pitää jonkun verran meteliä mutta kuitenkin tasainen hurina toisessa huoneessa eli hyvin pystyy nukkumaan. -eri

Vierailija
17/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli ihanaa sisällä ja ulkona 22 astetta, käytiin pidempi lenkki koirani kanssa. Valitettavasti sitten iltapäivällä nousi 26 asteeseen ja se siitä ilosta, onneksi puhaltaa pohjoisesta niin ei ole ihan kuolema kelit, kolme päivää niitä olikin

Vierailija
18/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kellarikerroksessa +18 ympäri vuoden. Välillä oleilen siellä ja nukunkin. Kun ihan asuinkäytössä on, saunatilat ym siellä. 

Vierailija
19/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misså päin Suomea asut? Puolen yön jälkeen yhden maissa tippuu ainakin meillä alle 20 asteen lämpötila. Näin ollut edellisinäkin öinä.

Vierailija
20/20 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyi toinenkin valehtelija!

Höpönlöpön. Paikalliset ovat vielä niukemmissa. Mä tarkenee koska ollaan viimeiset viisi viikkoa oltu idässä, missä on saanut heilua pilkkihaalareissa ja siinä vittumaisen kosteassa alkukesän tuulessa. Täällähän oli kaikki myöhässä tänä vuonna, kylmä kevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi