"onko se sinulta pois" - tyypit
Kommentit (47)
Niin ja "mitä se sinun p*rsettäsi kutittaa?"
Vierailija kirjoitti:
Niin ja "mitä se sinun p*rsettäsi kutittaa?"
Typeryys kutittaa
Mutku se ei oo sulta pois, sillä ei ole mitään merkitystä sinun elämään. Älä siis välitä.
Vierailija kirjoitti:
Mutku se ei oo sulta pois, sillä ei ole mitään merkitystä sinun elämään. Älä siis välitä.
Oletpa ääliö, varmaan feministi?
Onko se minulta pois? Välillisesti varmaan jotain kautta onkin!
Mä en jaksa kuunnella sekuntiakaan kenenkään kitinää jonkun toisen ihmisen asioista, siis sellaisista jotka eivät todellakaan vaikuta kertojan elämään mitenkään.
Nuo on niitä elämämkoululaisia. Hokevat tuota kommenttia, kun muuta eivät osaa.
Millä tavalla se on sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sentään.
Mitä sitten pitäisi sanoa, kun toinen keskittyy piehtaroimaan myrkyllisessä kateudessa sen sijaan että tekisi itse jotain haaveidensa eteen?
Ärsyttävät itseäni myös nämä tyypit.
Totta hel ve tis sä se on minulta pois, mitenkäs asia muutenkaan voisi olla tässä rajallisien resurssien maailmassa jossa apinalauma kilpailee keskenään kuka saa parhaan työpaikan tai kauneimman naisen?
Väitetään että tämä ei ole nollasummapeliä, mutta kun asiaa tarkastellaan raatorehellisesti voidaan todeta että kovinkaan moni asia ei lisäänny kuten vaikkapa kelvollisten työpaikkojen määrä tai asuinkelpoinen maa-ala.
Onko se sinulta pois?! Itse pidän ärsyttävänä sitä ihmisryhmää joka pitää ärsyttävänä sitä ihmisryhmää jolta jotain on mukamas pois jotain. Että sillä lailla sitten.
Kapitalismiin sisäänrakennettua kaasuvalottamista, jolla yritetään perustella sitä että harvat kähmivät kaiken ja jättävät muruset jäljelle. Mutta vikahan on sinun asenteessasi.
Et joudu etsimään kauaa. Katsot vaan peiliin niin sieltä löydät.
Tässä AP. Se on minun mielenterveydestäni pois. Ihmisoikeudet ja tasa-arvon pitäisi tarkoittaa ettei kaikkia vaan hymyilytä. Joillakin menee huonosti. Niin kuin minulla. Stiina vei pakaroillaan minun unelmien miehen lukiossa. Ovat onnellisesti naimisissa ja kolme lasta. MINUN LAPSIANI !!! Harkitsen heidän palauttamista oikeaan kotiin. Asun kylläkin yksiössä Kontulassa mutta mitä väliä sillä on !?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sentään.
H*ora!
Onko se sinulta jotenkin pois?