Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?
Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...
Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?
Kommentit (1405)
Koronasta on jo aikaa, mutta taivaalla on yhä noita lentokoneiden levittämiä kemikaalivanoja. Se on isompi ongelma nyt, koska se ei valikoi ihmisiä. Näitä havaintoja on globaalisti. Te näpertelette lillukanvarsien kanssa. #sarkasm...
Tiesittehän, että kun Tsernobylin ydinvoimala rysähti, niin venäläiset levitti Valko-Venäjän ylle kemikaaleja, jotka aiheutti sateen ja ydinlaskeuman Valko-Venäjän päälle, ettei se olisi kulkeutunut Moskovaan asti. Kun tämä oli tehty meni vielä päiviä siihen, että Neuvostoliiton valtiojohto myönsi ekokatastrofin painostuksen alla. Pietarin pojat ovat vielä niin nuoria, etteivät tiedä, että siihen aikaan uskoteltiin pelastajille, että votkaa juomalla voi neutralisoida ydinsäteilyn. No ei voinut, vaan iso osa kuoli säteilyn vuoksi. Tätäkään ei Pietarin pojat varmasti tiedä, että neukut pyysi USA:sta ydinsäteilyyn erikoistuneen lääkärin apua, jonka he lennättivät yksityiskoneella paikalle, ja tämä lääkäri pelasti monen hengen. Neuvostoliitosta kiinnostuneet, katsokaa YLE Areena "Rautaesiripun takana" Pietarista sinne ei varmaan pääse, ja se on harmi. Onhan tekijä kuitenkin syntyperäinen venäläinen.
👍 Ansaitsee tulla katsotuksi. Tiesittekö miksi venäläinen sotilas ei koskaan osallistunut arpajaisiin miehitetyllä alueilla sodan jälkeen? Hän pelkäsi voittavansa matkan Neuvostoliittoon. ;D
Vierailija kirjoitti:
Teemu Laajsalon mielestä rokottamattomat olivat syyllisiä muiden kuolemiin
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000008340490.html
https://www.ts.fi/uutiset/5460352
Tämä herra halusi lähettää rokottamattomat Seilin saareen.
Varsinkin Teemu Laajasalon kommentit järkyttivät itseäni vaikka 3 kpl rokotteita otinkin.
Mäkin luin Laajasalon kirjoituksen hesarista ja järkytyin. Ei olisi pitänyt silloin lukea mediaa ollenkaan. Ihmisten kommentitkin oli suunnilleen, että nirri pois jos et rokotusta ota.
Olisi hyvä kun johonkin linkitettäisiin näitä ulostuloja mitä mediassa oli. Itse ainakin haluan muistaa srn takia että jos on vaikutusvaltainen ihminen joka tuomitsee muut ilman oikeaa tietoa asioista tai jonkin yhden tiedon perusteella se tekee hänestä epäluotettavan. Ihan sama juttu vaikka työpaikalla jos esimies käyttää valtaansa väärin.
Kovasti yrittivät että rokottamattomat maksaisi sairaanhoitonsa itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne aika tarkkaan osasi aavistaa, kun reilua puoli vuotta aiemmin pidettiin pandemiaharjoitukset, jotka kattoi kaikki toteutuneet skenaariot.
Harjoiteltiin jo 15vuotta aiemmin. Eikä maailmassa yhtään pandemiaa ennen kotonaan ole ollutkaan? Nyt sitä foliohattua löysemmälle.
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/pandemia-iski-suomeen-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin Teemu Laajasalon kommentit järkyttivät itseäni vaikka 3 kpl rokotteita otinkin.
Mäkin luin Laajasalon kirjoituksen hesarista ja järkytyin. Ei olisi pitänyt silloin lukea mediaa ollenkaan. Ihmisten kommentitkin oli suunnilleen, että nirri pois jos et rokotusta ota.
Ja nyt tuo kaikki 3 v sitten tapahtunut pitäisi vain unohtaa? Ei tuollaista tuomitsemista tapahtunut koskaan aiemmin nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne aika tarkkaan osasi aavistaa, kun reilua puoli vuotta aiemmin pidettiin pandemiaharjoitukset, jotka kattoi kaikki toteutuneet skenaariot.
Harjoiteltiin jo 15vuotta aiemmin. Eikä maailmassa yhtään pandemiaa ennen koronaa ole ollutkaan? Nyt sitä foliohattua löysemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin vasta syyskuussa ottamaan ensimmäisen piikkini Tampereen Ratinan piikittämöön. Ilmoittautuessani hoitaja kysyi, monettako rokotetta olen ottamassa. Sanoin, että ensimmäistä. "ENSIMMÄISTÄ!" hän kiljaisi lujaa niin että kaikki varmasti katsoivat.
Alkoi heti kaduttaa, että edes tulin, ja aloin epäröidä rokotettakin. Homma tuntui jotenkin fanaattiselta. Menin kuitenkin rokotuspisteeseen kun vuoroni tuli kun takaisinkaan ei päässyt sinne mistä tulin (piti edetä tietyin stepein) ja sanoin, etten olekaan nyt varma tästä. Rokottaja sanoi, että hän voi hetken odottaa ja pyytää vaikka toisen hoitajan pitämään minusta kiinni, että rokotus saadaan annettua, jos minua kovin pelottaa. Hän ei sanonut, että minun ei pidä ottaa rokotetta, ellen varmasti itse sitä halua eikä myöskään että minulla on oikeus kävellä poiskin. Tätä pidän epäeettisenä ja epäammattima
"ja sanoin, etten olekaan nyt varma tästä. Rokottaja sanoi, että hän voi hetken odottaa ja pyytää vaikka toisen hoitajan pitämään minusta kiinni, että rokotus saadaan annettua, jos minua kovin pelottaa. Hän ei sanonut, että minun ei pidä ottaa rokotetta, ellen varmasti itse sitä halua eikä myöskään että minulla on oikeus kävellä poiskin. Tätä pidän epäeettisenä ja epäammattimaisena."
Hän ei sanonut, koska SINÄ ET SANONUT, että et haluakaan rokotetta. Sinä sanoit ettet nyt olekaan varma tästä, joten hoitaja tietenkin oletti, että olet vain rokotuspelkoinen (tämä siis oma vikasi, koska et kommunikoinut selväsanaisesti, vaan rivienväleillä)
Hoitotyössä ei pitäisi olettaa koskaan mitään, kun voi kysyäkin. Hän olisi voinut kysyä, mikä rokotteessa arveluttaa?
Kun katsoo Epsteinin kavalkadia tiedemiehistä saaren listalla niin alkaa tajuamaan miksi tiede sotekettiin pedorinkiin , ja alkaa ymmärtämään miten koronavouhotusta vedettiin. Erityisen huolissaan pitäisi olla Israelin osuudesta sopassa Barak kävi Epsteinin luonna 99 kertaa, tiede ja businessasioissa. Ja Netanjahu kanssa.
Rokottamattomat taudin levittäjät olisi pitänyt karkoittaa Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomestakin löytyy henkilöitä joka lähtöön jotka ovat valmiita lähettämään eri ihmisryhmiä leirille. Täälläkin on jatkuvasti juttua että työttömät leirille ym. Ei kannata järkyttyä yksittäisten ihmisten kommenteista jossei heillä ole valtaa päättää asioista. En minäkään järkyttynyt vaikken ottanut yhtään rokotetta. Kyllä hullujakin maailmaan mahtuu.
Järjen ääni. Minäkään en ottanut yhtään rokotetta mutta en kokenut mitään vainoa tai uhkaa mistään suunnasta. Hullujen kirjoituksille en jaksa antaa painoarvoa suuntaan tai toiseen. Jos jokaisesta höpökommentista uhriutuisi niin kuin herkimmät rokottamattomat täällä, niin hulluksi tulisi itsekin, kuten näemmä moni on tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat taudin levittäjät olisi pitänyt karkoittaa Venäjälle.
Rokotteet ei estäneet ollenkaan taudin leviämistä eikä niiden valmistajat sellaista ole väittänytkään. Mutta ei anneta ikävien faktojen pilata hyvää öyhötystä😅
Vallassa olevien ajatus oli että ihmiset saa vapaasti matkustella maailmalla ja levittää koronaa. Muiden ihmisten täytyi suojautua heidän taudin levitykseltään. Koronapassi antoi tehottoman rokotteen ottaja tartuttaa tautia, sensijaan että olisi vaadittu lailla välitöntä eristystä ulkomailta palatessaan. Näin tartuntaketjun ensimmäinen tartuttaja olisi voitu tuomita taposta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjoiteltiin jo 15vuotta aiemmin. Eikä maailmassa yhtään pandemiaa ennen kotonaan ole ollutkaan? Nyt sitä foliohattua löysemmälle.
Totta kai. Tämä vaan pääsi "yllättämään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin vasta syyskuussa ottamaan ensimmäisen piikkini Tampereen Ratinan piikittämöön. Ilmoittautuessani hoitaja kysyi, monettako rokotetta olen ottamassa. Sanoin, että ensimmäistä. "ENSIMMÄISTÄ!" hän kiljaisi lujaa niin että kaikki varmasti katsoivat.
Alkoi heti kaduttaa, että edes tulin, ja aloin epäröidä rokotettakin. Homma tuntui jotenkin fanaattiselta. Menin kuitenkin rokotuspisteeseen kun vuoroni tuli kun takaisinkaan ei päässyt sinne mistä tulin (piti edetä tietyin stepein) ja sanoin, etten olekaan nyt varma tästä. Rokottaja sanoi, että hän voi hetken odottaa ja pyytää vaikka toisen hoitajan pitämään minusta kiinni, että rokotus saadaan annettua, jos minua kovin pelottaa. Hän ei sanonut, että minun ei pidä ottaa rokotetta, ellen varmasti itse sitä halua eikä myöskään että minulla on oikeus kävellä poiskin.
jos on itse varannut ajan rokotukseen, niin ei ihan ensiarvoisesti mennä olettamaan, että rokotetta ei haluaisi. Potilaiden, etenkin aikuisten, on han itse opeteltava puhumaan ääneen peloistaan eikä odottaa holhousta.
Hupaisinta oli, että koronapelkoiset käyttivät maskeja, lotrasivat käsidesiä ja ottivat joka piikin minkä saivat, välttivät kontakteja ja jaksoivat vouhottaa koronasta aamusta iltaan, parhaimmat jopa desinfioivat ruokaostoksensa...mutta yhtään ylipainokiloa eivät karistaneet. Ylipaino oli suurin vakavan taudin riskitekijä korkean iän tai jonkin vakavan perussairauden jälkeen. Eihän toki läskiä alettu sulattaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä kun johonkin linkitettäisiin näitä ulostuloja mitä mediassa oli. Itse ainakin haluan muistaa srn takia että jos on vaikutusvaltainen ihminen joka tuomitsee muut ilman oikeaa tietoa asioista tai jonkin yhden tiedon perusteella se tekee hänestä epäluotettavan. Ihan sama juttu vaikka työpaikalla jos esimies käyttää valtaansa väärin.
Etsi hakusanoilla hakukoneesta. Ja julkisen sanan neuvoston tuomioita, esim.IL.
Minä olen koronarokottamaton, en vastusta rokotteita mutta koronarokotetta en ottanut koska se oli täysin turha eikä se edes estänyt virusta leviämästä. Jos olisin kuulunut riskiryhmään niin sitten olisin sen melko varmasti ottanut. En levittänyt missään mitään disinformaatiota enkä myöskään haukkunut heitä jotka otti rokotteita, minua haukuttiin ja minut haluttiin eristää yhteiskunnasta.
En anna ikinä anteeksi sitä kuinka minua kohdeltiin korona aikana päättäjien toimesta, se oli sellaista paskaa että tähän maahan en lapsia tee, käyn töissä ja säästän jotta pääsen työelämästä pois mahdollisimman pian. Päättäjät ei halunnut että kuulun tähän yhteiskuntaan ja päättäjät sekä asiantuntijat levitti valheellista tietoa joten kosto on se että haluan kuulua mahdollisimman vähän tähän yhteiskuntaan.
Korona ajan päättäjät ja asiantuntijat sekä tutkijat pitäisi oikeudessa tuomita heidän rikoksistaan ihmisyyttä vastaan.
M33
Kyllä niitä silloin haudattiinkin.
Suomestakin löytyy henkilöitä joka lähtöön jotka ovat valmiita lähettämään eri ihmisryhmiä leirille. Täälläkin on jatkuvasti juttua että työttömät leirille ym. Ei kannata järkyttyä yksittäisten ihmisten kommenteista jossei heillä ole valtaa päättää asioista. En minäkään järkyttynyt vaikken ottanut yhtään rokotetta. Kyllä hullujakin maailmaan mahtuu.