Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?
Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...
Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?
Kommentit (1405)
Vihervasu huara viisikko vastuuseen
Minä muistan kuinka eräs miesopettaja huusi niin että sylki roiskui kun sai tietää etten minä, siivooja ollut ottanut rokotteita siinä oli jo vähän väkivallan uhkaa, lopuksi sen huutopuheen ja lievän uhkailun jälkeen poistui paikalta ja mä jäin täriste paikoilleen ihmettelemään mitä tapahtui, muistan kuinka purskahdin itkuun koska se tilanne oli tosi tosi pelottava ja soitin työnantajalle ja kerroin asiasta. Työnantaja lupasi olla yhteydessä koulun rehtoriin ja niin varmaan olikin koska jatkossa se miesopettaja mulkoili mua, anteeksi ei pyytänyt ja oli ainoa joka oli ihan sekopää niiden rokotteidensa kanssa. Siivosin jatkossa hänen luokkaansa niin ettei ollut paikalla eli illalla myöhempään ennen kuin työaikani loppui. Oli kyl monia muitakin jotka sekos muttei noin pahasti että olis peräti heittäytynyt huutoraivoomaan ja lievästi uhkailemaan.
Miten rokotetut ja rokotteeseen (nimenomaan koronarokotteeseen, muusta en nyt puhu) sokeasti uskovat ja rokottamattomien vastuuttomuuteen ja vaarallisuuteen vetoavat selittävät sen merkillisen tosiasian että muutamissa Euroopan maissa koronapassin aikana sen sai ilman rokotetta jos maksoi 3500 euroa vai mikä olikaan summa. Miten sen rahan maksaminen teki rokottamattomasta turvallisen liikkumaan vapaasti missä vain? Eikö teitä ihmetytä monet kummalliset seikat jotka tuohon aikaan liittyi?
En voi muistaa sellaista mitä ei tapahtunut oikeassa elämässä.
AP. Sinun harhasi eivät ole todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä sekoilua voi unohtaa..
- Apteekkiin pääsi vain 5 asiakasta kerrallaan,loput odotti ulkona ja piti turvaväliä
- Koulusta haettiin ruokaa kotikoulussa olevalle lapselle,miestäni ei päästetty sisään ilman maskia
- Heinänuhasta tuli ihan noitavaino että tuo tuolla,se niistää koko ajan epäilyttävästi
- Vanhempani eivät tulleet kylään eivätkä huolineet minua kylään koska olin ottanut vain ekan rokotteen,itse ottivat kaikki kolme
- Kaupoista loppui vessanpaperi ja käsidesi
Kukaan ei koskaan aivastanut eikä niiskuttanut.
Maskia oli pakko käyttää tietyissä paikoissa.
Ilman koronarokotetta ei päässyt ulkomaille. Eli työn takia oli pakotettu ottamaan ne 3 rokotetta.
Koronapassi oli asiakirja, jolla pääsi maan ulkopuolelle, pelkkä passi ei riittänyt.
Uudeltamaalta ilmestyi koronapakolaisia matkailuautoineen naapuriläänien luontokohteiden parkkipaikoille. Jopa matonpesupaikoilla oli matkailuautoja ovet ja ikkunat kiinni.
Sisarukset ja lapset ja vanhemmat riitaantuivat keskenään jos joku ei suostunut ottamaan koronarokotetta. Rokottamattomat eristettiin suvusta ja heitä pidettiin vastuuttomina ja toisten hengestä piittaamattomina ihmisinä.
Toimistotöissäkin vaadittiin koronarokotteen ottoa ja moni valehteli ottaneensa sen. Siellä ei sentään pakotettu todistamaan asiaa koronapassilla, kuten terveydenhuollon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Miten rokotetut ja rokotteeseen (nimenomaan koronarokotteeseen, muusta en nyt puhu) sokeasti uskovat ja rokottamattomien vastuuttomuuteen ja vaarallisuuteen vetoavat selittävät sen merkillisen tosiasian että muutamissa Euroopan maissa koronapassin aikana sen sai ilman rokotetta jos maksoi 3500 euroa vai mikä olikaan summa. Miten sen rahan maksaminen teki rokottamattomasta turvallisen liikkumaan vapaasti missä vain? Eikö teitä ihmetytä monet kummalliset seikat jotka tuohon aikaan liittyi?
Et taida vain ymmärtää? Otan osaa.
Rokotetut nimenomaan kuormittivat vähemmän terveydenhoitoa ja teho-osastoja. Tämähän selitettiin aikoinaan, ymmärtäisitkö, jos piirtäisin asian sinulle?
Vierailija kirjoitti:
En voi muistaa sellaista mitä ei tapahtunut oikeassa elämässä.
AP. Sinun harhasi eivät ole todellisuutta.
Teemu Laajasalokin piispan ominaisuudessa niin nätisti kristillistä rakkautta tulvillaan sanoi aika pahasti rokottamattomista. Heillä ei suurinpiirtein ollut ihmisarvoa eikä oikeutta elää. Kyllä sekin lausunto netistä löytyy. Tämäkin vain yksi ainoa esimerkki, niitä riittää kyllä plus kaikki työpaikoilla tapahtunut mitä ei mediaan/someen ole ladattu.