Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?
Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...
Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?
Kommentit (1405)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koronarokottamaton enkä koe, että minua olisi jahdattu tai vainottu millään tavalla. Follarit täällä taas höperehtivät.
Et ole, mutta vaikka olisitkin, niin olet vain yksittäinen ihminen mielipiteinesi. Tämä pitää julkisesti käsitellä.
Mitä minä en muka ole? Koronarokottamaton vai? Voin kertoa, etten ottanut ainoatakaan koronarokotetta koska en tuntenut sitä tarpeelliseksi. Sairastin koronan yhden kerran ja pääsin melko lievin oirein. Kukaan muu kuin täysin seinähullu follari ei koe tulleensa vainotuksi - se, ettet hetkeen päässyt suosikkikaljakippolaasi ilman koronapassia ei ole vainoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotukset takasivat sen, että kuolleisuus oli niinkin pieni, kuin se oli. Se on fakta.
No ei. Tilastot kertovat faktat:
YLE alkuvuonna 2021:
Kokonaiskuolleisuus ei merkittävästi kasva, vaikka korona jylläsikin vuonna 2020
https://yle.fi/uutiset/3-11731896
Sitten alkoivat koronarokotukset ja kuolemat.
SPÄMMÄYS ON PALSTAN SÄÄNNÖISSÄ KIELLETTY.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, enkä tule unohtamaan. Tämä on asia josta ei edelleenkään pystytä puhumaan ilman suurta mielipide jakautumista. Asiassa ei jälkikäteenkään nähdä ongelmia r okotettujen mielestä. On hankala ajatella tulevaisuutta, kun sama voi toistua joskus uudelleen ja taas valtaväestö ei tajua mitään.
Onneksi sinä olet täydellisen fiksu ja tajuat kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta koko keississä oli se, että rokottamattomia pidettiin kapisina ja tautisina, vaikka rokote ainoastaan lievensi oireita. Rokotettu sai taudin ihan yhtälailla kuin rokottamaton ja kantoi sitä ihan yhtälailla kuin rokottamaton. Eriarvoistuslaki oli vitsi siihen aikaan.
Pahimpia oli ehdottomasti ne tapaukset jossa työntekijä (esim hoitoalalla) pakotettiin ottamaan rokote vasten tahtoaan ja uhattiin työpaikan menetyksellä, koska rokottamaton työntekijä olisi muka ollut turvallisuusriski.
Ihan naurettavaa aikaa. Toivottavasti tästä otettiin opiksi eikä tulevaisuudessa enää vedetä kausiflunssasta tämmöistä showta.
Nimenomaan näin. Eikä se muuta näitä mainitsemiasi faktoja, että asia haudataan ja siitä ei puhuta. Se vain kertoo, että joku tai jotkut eivät uskalla käsitellä asiaa. Tietävät joutuvansa vastaamaan näistä teoista, ja yrittävät va
Ääliö vauhdissa.
En muista. Minuun tai perheenjäseniin ei ole tuikattu yhtään koronarokotetta. Asia ei ole tullut missään mitenkään ilmi eikä meitä ole vainottu. Joku hysteerinen täti joskus jossain kerhossa paasasi rokottamattomista joskus, en osallistunut keskusteluun. Jossain olen maininnut että ei ole rokotusta eikä asia nostattanut kohua. Laimea jaa on ollut reaktio ja sitten muihin aiheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koronarokottamaton enkä koe, että minua olisi jahdattu tai vainottu millään tavalla. Follarit täällä taas höperehtivät.
Et ole, mutta vaikka olisitkin, niin olet vain yksittäinen ihminen mielipiteinesi. Tämä pitää julkisesti käsitellä.
Ei pidä, ei ole mitään käsiteltävää muuta kun sun päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikainfluenssan aikana oli sama homma, paitsi koronan aikana rokotteita tyrkytettiin 100 kertaa enemmän. Molemmat oli lopulta vain flunssaa ja sairastin molemmatkin.
Ei otettu sikapiikkiäkään. Eikä siitä sentään tullut tuollainen hysteria ja pakkorokotus.
Minä valitettavasti menin siihen lankaan ja sain elinikäisen taudin johon kuolee ilman jatkuvaa hoitoa. En sitten ottanut k.piikkiä enkä ota enää muitakaan piikkejä. Aiemmista perusrokotetehosteista tuli kilpirauhasen vajaatoiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä en muka ole? Koronarokottamaton vai? Voin kertoa, etten ottanut ainoatakaan koronarokotetta koska en tuntenut sitä tarpeelliseksi. Sairastin koronan yhden kerran ja pääsin melko lievin oirein. Kukaan muu kuin täysin seinähullu follari ei koe tulleensa vainotuksi - se, ettet hetkeen päässyt suosikkikaljakippolaasi ilman koronapassia ei ole vainoamista.
Olitko sokea vai uutispimennossa, kun joka ikinen päivä toitotettiin teho-osaston täyttymisestä ja siitä syytettiin rokot
Se, että kansalle tiedotetaan taudin vaarallisuudesta riskiryhmille ja suositellaan rokottautumista, ei edelleenkään ole vainoamista tai saalistamista. En tosiaan itsekään rokottautunut, mutta suojasin itseäni ja muita niin huolellisesti kuin voin mm. FFP2-maskilla. Silti koronan kerran sairastin ja selvisin melko pienellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista tuollaista. Muistan vain, kuinka äänekäs rokotuskriittinen salaliittoteoriavähemmistö ulisi niin ettei meinannut loppua tulla. Ja ulisevat vieläkin.
Meillä ei ole täällä pohjoisessa väestömäärän kanssa ongelmaa, joten ei kannata turhaan hankkia epidemioita, jotka olisivat helposti laumasuojalla torjuttavissa.
niin meillähän on vain yksi sallittu näkemys asioissa kuten Pohjois-Koreassa mistä käydää opintomatkoilla Suomessa opiskelemassa sitä miten Marin ex viisikko hallinto rakensi totalitarismin Suomeen
Marinin hallitus hoiti korona-asioita ihan hyvin siihen saakka, kunnes Sanna kyllästyi ja luovutti, halusi iloa, ja valoa ja koronaa.
Hoiti huonosti. Koronapassi = paskaa. Uudenmaan su
Täysin vapaaehtoinen se olikin. Jos on kova tarve päästä ryystämään kaljaa eikä pysty olemaan päivää pois baarista, niin toki ymmärrään, että sinulla oli vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpaperi loppui kaupoista ja ihmiset kulki vaipat kasvoilla metrien päässä toisistaan,uutisissa puhuttiin täysistä ruumishuoneista ja ihmisistä vankeina kodeissaan.
Sitten selvisi että kyseessä on tavallinen flunssa,
tämä on aivan totta
ja koronarahastus pohjustettiin lavastekuvilla valtavista arkkurivistöistä ja täpötäysistä sairaaloista vaikka missään maailmassa ei sitten todellisuudessa ollut sellaisia mutta 90% uskoi näitä lavastekuvia
MIHIN NE MILJOONAT IHMISTEN OMAISET YMPÄRI MAAILMAA HÄVISIVÄT? SUOMESSAKAAN EI SUN MIELESTÄSI KUOLLUT TUHANSIA KORONAAN VAAN SEKIN ON VALETTA? NIINKÖ?
V. 2020 Suomessa kuoli koronaan 558 henkilöä. Virallinen tilasto THL:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista tuollaista. Muistan vain, kuinka äänekäs rokotuskriittinen salaliittoteoriavähemmistö ulisi niin ettei meinannut loppua tulla. Ja ulisevat vieläkin.
Meillä ei ole täällä pohjoisessa väestömäärän kanssa ongelmaa, joten ei kannata turhaan hankkia epidemioita, jotka olisivat helposti laumasuojalla torjuttavissa.
niin meillähän on vain yksi sallittu näkemys asioissa kuten Pohjois-Koreassa mistä käydää opintomatkoilla Suomessa opiskelemassa sitä miten Marin ex viisikko hallinto rakensi totalitarismin Suomeen
Marinin hallitus hoiti korona-asioita ihan hyvin siihen saakka, kunnes Sanna kyllästyi ja luovutti, halusi iloa, ja valoa ja koronaa.
Hoiti huonosti. Koronapassi = paskaa. Uudenmaan su
Hoiti hyvin. Käypä googlaamassa millaiset rajoitukset muualla Euroopassa oli, Suomessa oli minimaalinen esim. Ranskaan verrattuna. K-passi ei koskenut vain Suomea. Ei ollut rokotepakkoa.
Koska rokotetut kuolevat? Tässä on odoteltu jo monta vuotta joukkokuolemaa mutta mitään ei ole tapahtunut.
Tämä ketju olisi kadonnut jo ajat sitten, mutta edes mode ei ota näitä hörhöjä vakavasti 😄
Lätisevät valeinfoa ja valehtelevat koko suvun kuolleen rokotteisiin.
Kummasti samalla tyylillä kirjoitetaan myös Ukrainasta, ja silloinkin samat Marin+von der Leyen- horinat, eli samat trollit asialla.
Vierailija kirjoitti:
En. Yksi läheinen sukulainen ei ottanut rokotetta. Ei häntä eristetty yhteiskunnasta tai perheestä.
Ei siis liikkunut mihinkään, kun ei omistanut koronapassia?
En muista mitään tuollaista. En ottanut rokotteita kun en saanut aikoja sopimaan kalenteriini. Ei minua saalistettu eikä jahdattu. Kimppuunkaan ei käyty. Muistaisin kyllä jos olisi jotain tuollaista käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, enkä koskaan enää kunnioita suomalaisia kansana kuten ennen. Itse otin rokotukset, mutta kammotti ihmisjahti ja väkivaltavalmius. Rumaa oli.
Venäläiset sai sputnik-rokotteen, joten minkälaista ihmisjahtia ja väkivaltaa se vaati? Olihan se riski ottaa venäläinen rokote.
Vierailija kirjoitti:
Itse älysin pitää suuni kiinni siitä että en ottanut rokotetta, joten ei tarvinnut joutua kenenkään vihan tai syrjinnän kohteeksi. Leikin vain mukana, eli en myöntänyt en kieltänyt eikä kukaan onneksi kehdannut kysyäkään asiasta (jos olisi kysynyt, olisin valehdellut asiasta).
Siinä vaiheessa, kun alat saamaan potkut töistäsi tai et pääse harrastusryhmäsi tapahtumiin ilman passia, niin alkaa olla aika vaikea valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpaperi loppui kaupoista ja ihmiset kulki vaipat kasvoilla metrien päässä toisistaan,uutisissa puhuttiin täysistä ruumishuoneista ja ihmisistä vankeina kodeissaan.
Sitten selvisi että kyseessä on tavallinen flunssa,
tämä on aivan totta
ja koronarahastus pohjustettiin lavastekuvilla valtavista arkkurivistöistä ja täpötäysistä sairaaloista vaikka missään maailmassa ei sitten todellisuudessa ollut sellaisia mutta 90% uskoi näitä lavastekuvia
MIHIN NE MILJOONAT IHMISTEN OMAISET YMPÄRI MAAILMAA HÄVISIVÄT? SUOMESSAKAAN EI SUN MIELESTÄSI KUOLLUT TUHANSIA KORONAAN VAAN SEKIN ON VALETTA? NIINKÖ?
V. 2020 Suomessa kuoli koronaan 558 henkilöä. Virallinen tilasto THL:ltä.
Tarkoitin tähän päivään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, enkä koskaan enää kunnioita suomalaisia kansana kuten ennen. Itse otin rokotukset, mutta kammotti ihmisjahti ja väkivaltavalmius. Rumaa oli.
erittäin hyvin sanottu, Suomi oli täysi tuhoisa diktatuuri tulloin
Noloa kehua omaa tekstiään.
Eikä ketään pakotettu yhtään mihinkään, jos työsopimus ei sitä vaatinut, joten paskapuhe seis.
Ei ole mitään rikoksia.