Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?
Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...
Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?
Kommentit (1405)
Muistatteko kun oli sikainfluenssa ja ihmiset tappelivat rokotejonossa, että kuka sen rokotteen saa. Kun niitä oli rajallinen määrä tai jotain? Se yksi lappilainen pikkutyttöhän kuoli sikaflunssaan. Sen jälkeen homma räjähti käsiin ja kaikki halusivat rokotteen.
Koronarokotukset takasivat sen, että kuolleisuus oli niinkin pieni, kuin se oli. Se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottanut yhtään rokotetta ja edelleen olen elossa. Silloin moni sanoi että kuolen koronaan kun en ota rokotteita siihen.
Minä otin kaikki rokotteet, ja olen yhä elossa. Samoin on sydänsairas isäni. Hänen ystävänsä sen sijaan ei ole, koska uskoi tyttärensä ( energiahoitaja) höpinät koronarokotteiden vaaroista, sairastui ja kuoli. TOivottavasti tytär on onnellinen, isä ei ainakaan kuollut koronarokotteeseen.
Ja täällähän te idiootit selititte kuinka kaikki rokotetut kuolee kahdessa vuodessa, kun koronarokote on salaliitto, jolla vähennetään väestöä, vai kuinkas se nyt olikaan.
Oletko ottanut koronashotit joka vuosi ja jos et miksi et ole koronahan on valtavan vaarallinen?
K-rokotetta annetaan vain yli 65v. ja riskiryhmäläisille.
Kolmessa tunnissa 28 sivua.
Toivottavasti iigorit saa ylityökorvauksia, tai korvauksia merkkimäärän mukaan, sillä yksikään niistä ei ole onnistunut esittämään yhtä ainutta todistetta oikeastaan yhteenkään väitteeseensä.
Aika nössöjä trolleiksi.
Olen koronarokottamaton enkä koe, että minua olisi jahdattu tai vainottu millään tavalla. Follarit täällä taas höperehtivät.
Vierailija kirjoitti:
Sekopää vassarit täällä taas sekoilee koronasta.
EI VAAN TÄÄLLÄ ON TAAS FOLIOHATTUJEN KOKOONTUMISAJOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Muistan koronarokkoteita vastustaneiden hysterian siitä miten kyseessä on salaliittoteoria ja kaikki rokotteen ottaneet kuolee.
Tiedän monta täysin tervettä, urheilevaa ihmistä 50-70v jotka kuolleet nyt tänä ja edellisenä vuonna veritulppaan ihan yhtäkkiä. 3 tököttiä otettu. Lähiomaiset alkaneet miettiä rokotteiden yhteyttä.
Kaikkihan on mahdollista. Toisaalta sydän- ja verisuonitaudit on meillä kansantauti. Omakin ystäväni kuoli 32 v veritulppaan vuonna 2015 ja toinen tuttuni 63 vuotiaana v. 2014. Tätini sai keuhkoveritulpan vuonna 2014, mutta jäi eloon. Se nimenomaan tulee yllättäen.
Moni nainen syö huoletta ehkäisypillereitä ja ottaa korvaushoitoa suunnilleen 30 vuotta elämästään. Lennetään aasiaan lomalle tai hakemaan vaimoa jne. Kaikkien näiden tiedetään nostavan veritulpan riskiä. Yllättäen nämä kuitenkin unohtuu, jos vaan muistetaan se paha rokote. Monimutkaisia kuvioita, joihin tuskin ikinä saadaan täysin selviä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sua painostettiin?
Lue tämä keskustelu. Älä esitä tyhmää.
Sua henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
tämä on hyvä ketju kertoo miten ihmisille valehdeltiin koronasta hallinnon voimin
EI VALEHDELTU.
Tämmöstä typeryyttä ei kestä. "Rokottamattomat ei kuole. " 2020 ei ollut vielä rokotuksia, maaliskuussa 2021 sai ikäryhmäni.
Rokotuksia ei ollut vaikkapa 1600-luvulla, tietääkseni kaikki on kuolleet.
Suomessa oli merkittävän paljon koronakuolemia. Koronakuolemathan lisääntyivät merkittävästi siinä vaiheessa, kun Sanna kyllästyi rajoituksiin. Ei ollut resilienssiä, ei Sannalla eikä selvästi monellä muullakaan, jos tänne kirjoittelevien kommentteja on uskominen. THL ei suostunut suosittelemaan kunnollisia hengityssuojaimia, ja monet käyttivät paperimaskeja.
Vierailija kirjoitti:
'muistan miten koronarokottamattonat levittivät soopaansa pitkin nettiä ja livenäkin eräs naapurissani asuva toinenjalkahaudassa mamma kävi kertomassa, että kuolen (minä) parin vuoden sisällä, koska otin rokotteen ja syöpäkin tulee. Arvaapa miten päin kävi? Se mamma sai syövän ja kun hän lisäksi on intohmoinen karppari, niin hänellä todettiin myös paha sepelvaltimotauti ja kolesterolit huipussaan. Ensin alkoivat hoitamaan sitä syöpää.'
Minulta jo kommentti ketjussa.Tämä ei koske minua,vaikka olenkin karppaaja.
En ole kenellekään paikalliselle puhunut omasta rokottamattomuudestani/mtn rokotekannastani.
Ei sepelvaltimotautia, huippukolesterolit..
Enkä ole mammakaan.
Tulin Savoon juuri tämän tukalan syyllistävän atmosfäärin takia, joka maassa tuolloin vallitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottanut yhtään rokotetta ja edelleen olen elossa. Silloin moni sanoi että kuolen koronaan kun en ota rokotteita siihen.
Minä otin kaikki rokotteet, ja olen yhä elossa. Samoin on sydänsairas isäni. Hänen ystävänsä sen sijaan ei ole, koska uskoi tyttärensä ( energiahoitaja) höpinät koronarokotteiden vaaroista, sairastui ja kuoli. TOivottavasti tytär on onnellinen, isä ei ainakaan kuollut koronarokotteeseen.
Ja täällähän te idiootit selititte kuinka kaikki rokotetut kuolee kahdessa vuodessa, kun koronarokote on salaliitto, jolla vähennetään väestöä, vai kuinkas se nyt olikaan.
Oletko ottanut koronashotit joka vuosi ja jos et miksi et ole koronahan on valtavan vaarallinen?
Ai että te olette niin suloisen yksinkertaisia te foliohatut. NO kuule en ole ottanut enää. JÄrkikin varmaan kertoo miksi: Koska kuten sanottiin, koronavirus lieveni ja jäi yhdeksi kausi-influenssavirukseksi. Sen kanssa osataan nyt jo elää, tiedetään miten sitä hoidetaan, enää ei tule niin mahdottomia sairastumispiikkejä, koska ihmisillä on jo vastustuskykyä sitä virusta kohtaan.
Mutta se sydänsairas isäni todellakin ottaa ne rokotteet joka vuosi, ja saa ne aina ensimmäisten joukossa. Ja hyvä niin, hienosti porskuttaa edelleen 86-vuotias ukko.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa. Se ihmisten eristäminen, eriarvoistaminen, syyllistäminen, ja rokotteesta valehteleminen ja sen haitoista vaikeneminen EI UNOHDU. Tähän tullaan palaamaan ja palaamaan. Tämä ei jää tähän.
Mene jo eteenpäin elämässäsi vai aiotko piehtaroida koronamaniassasi koko lopun ikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Kolmessa tunnissa 28 sivua.
Toivottavasti iigorit saa ylityökorvauksia, tai korvauksia merkkimäärän mukaan, sillä yksikään niistä ei ole onnistunut esittämään yhtä ainutta todistetta oikeastaan yhteenkään väitteeseensä.
Aika nössöjä trolleiksi.
Tarkoitus ei olekaan esittää tosiasioita vaan lisätä suomalaisten polarisaatiota.
En muista tuollaista. Muistan vain, kuinka äänekäs rokotuskriittinen salaliittoteoriavähemmistö ulisi niin ettei meinannut loppua tulla. Ja ulisevat vieläkin.
Meillä ei ole täällä pohjoisessa väestömäärän kanssa ongelmaa, joten ei kannata turhaan hankkia epidemioita, jotka olisivat helposti laumasuojalla torjuttavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koronarokottamaton enkä koe, että minua olisi jahdattu tai vainottu millään tavalla. Follarit täällä taas höperehtivät.
Et ole, mutta vaikka olisitkin, niin olet vain yksittäinen ihminen mielipiteinesi. Tämä pitää julkisesti käsitellä.
Sinullekin kelpaa yksittäinen mielipide kunhan se on samaa mieltä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa. Se ihmisten eristäminen, eriarvoistaminen, syyllistäminen, ja rokotteesta valehteleminen ja sen haitoista vaikeneminen EI UNOHDU. Tähän tullaan palaamaan ja palaamaan. Tämä ei jää tähän.
Siihen ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, enkä tule unohtamaan. Tämä on asia josta ei edelleenkään pystytä puhumaan ilman suurta mielipide jakautumista. Asiassa ei jälkikäteenkään nähdä ongelmia r okotettujen mielestä. On hankala ajatella tulevaisuutta, kun sama voi toistua joskus uudelleen ja taas valtaväestö ei tajua mitään.
Mä en ole vielä törmännyt että tämän asian kanssa olisi oikeasti ongelmia kenelläkään muilla, kuin teillä hörhöttäjillä. Me muut otettiin ne rokotteet ja jatkettiin elämäämme. Ainoat joilla on edelleen vuosia myöhemmin ihan hiton vaikeaa on te ja kaltaisenne. Kurkatkaa muuten miten hieno meininki on USAssa, erityisesti Texasissa tällä hetkellä, kun hörhöt ei rokota lapsiaan tuhkarokkoa vastaan. Mutta kuten yhden kuolleen lapsen vanhemmat sanoivat: " ei se niin paha tauti ollut", ja " tekisimme samoin uudestaan".
Sellaisia ne (te) hörhöt on.
KYLLÄ VOI.