Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oppinut yrityksen ja erehdyksen kautta millaiset korut ja vaatteet sopivat minulle

Vierailija
16.07.2025 |

Oletko sinä aina tiennyt heti millaiset korut ja vaatteet sopivat sinulle? Ei ole tullut pettymyksiä? Vai oletko sitä tyyppiä joka on aluksi tyytymätön ostokseen mutta päätät siltä käyttää sitä ja ajan mittaan totut siihen ja päätät että se sopiikin sinulle?

Itse olen käynyt pitkän yrityksen ja erehdyksen tien että olen oppinut millaiset esim. korut sopivat itselleni ja millaiset eivät. Tällä tiellä olen menettänyt paljon rahaa mutta toisaalta nyt olen tyytyväinen että mulla on se tieto. Olen keski-iässä ja vihdoin ostan vain sellaisia koruja ja vaatteita, sellaisissa väreissä ja materiaaleissa joiden tiedän varmuudella sopivan minulle. Minulla on aina sama tyyli ja suunnilleen saman väriset vaatteet. Tuli mieleen kun ystävätär tänään huomautti että taas olen ostanut "samanlaiset" korvikset. "Eikö sulla ole jo kymmenet tuollaiset?" No ei itse asiassa, koko on muutaman millin eri, samoin sävy, muoto ja tyyli toki sama kuin aina ennenkin, koska miksi käyttäisin rahaa muihin kuin sellaisiin jotka sopivat minulle 100% varmuudella?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea.

Vierailija
2/4 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Hieno juttu sulle (ehkä, en lukenut koko juttua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut teinistä asti tietty tyyli, josta olen pitänyt kiinni. Uskon että osaan pukeutua tyylikkäästi, koska saan siitä paljon kehuja. En muista tehneeni ikinä hutiostoksia.

Vierailija
4/4 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylin hakeminen kuuluu nuoruuteen. Iän myötä löytyy se oma tyyli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi