Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suorakaide vartalo

Vierailija
16.07.2025 |

Mulla on suorakaide vartalo, jossa luusto on rakentunut niin, että kylkiluut ja lantioluu ovat niin lähellä toisiaan, ettei niiden väliin jää tilaa vyötärölle. Olen siis ihan normaalipainoinen joten kyse ei ole lihavuudesta. Ahistaa vaan se, että vaikka kuinka laihduttaisin, tiimalasivartaloa ei mulle ikinä tuu. Vihaan mun kehoa kun suorakaidevartalo siis tekee illuusion, että on iso vyötärö, ja näyttää lihavalta. Mitkään vaatteet ei näytä päällä hyvältä. Jos jollain on sama tilanne niin kertokaa vinkkejä miten voisi yrittää korostaa olematonta vyötäröä. XD

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuoleen ja yläselkään lihasmassaa, jolloin vyötärö näyttää kapeammalta.

Vierailija
2/4 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaa optisesti valitsemalla olkapäitä ja lantiota korostavia vaatteita. Esimerkiksi trenssisä epoletit ja housujen tai hameeseen kuviota tai vekitystä/rypytystä lantiolle. Peplum-mallinen vaate kaventaa vyötäröä optisesti. Keksi siihen olkapäiden läheisyyteen muhkea kampaus tai suuret korvakorut. Muuten katso netistä vinkkejä, kuinka H-vartalo puetaan. Elämä on liian lyhyt kehonsa vihaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen suorakaide minäkin, mutta olen ihan ok sen asian kanssa. Hyvältä ne vaatteet näyttää vaikkei mikään tiimalasivartalo olisikaan.

Vierailija
4/4 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Vielä pitkä selkä ja takapuoli voisi olla isompikin että olisi edes jotain kurvia, rintavarustusesta puhumattakaan. Varsinkin vauvat jotenkin "laajensi" rintakehää ja alimpia kylkiluita entisestään. Mikään peplun ei toimi mulla, tuon pitkän selän takia. Se helma alkaa tyyliin rintojen alta, näyttää todella typerältä