Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen tosi usein kasviksia Air Fryerissä ja on kätevä pikkumäärällä kokeilla erilaisia vaihtoehtoja, esim.

Vierailija
16.07.2025 |

nyt meni pilkottuina:

- puolikas kesäkurpitsa johon pyöräytin pähkinäöljyä ja sekoittelin joukkoon Poppamiehen steak rubia

- puolikas kukkakaali johon suihkutin yrttioliiviöljyä ja sitten sekaan vaahterasiirappia ja chili-valkosipuliöljyä

Dippaisikos näitä vielä johonkin vai sellaisenaan... Nyt kypsymässä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan hyvää Airfryer-mallia jossa ei olisi näitä kamalia non-stick-pintoja? Kätevyys ja terveellisyys vesittyy jos ruoat on sitten täynnä ikuisia kemikaaleja...

Jätä naamastasi ja hiuksistasi ne turhat kemikaalit pois, niin uskallat käyttää vaikka minkälaisia non-stickejä.

Vierailija
22/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uunimallinen, jossa uuninritilät, ja läpinäkyvä uuninluukku. Princess on malli. Todella hyvä. Kuin nopea pieni kiertoilmauuni. Tai, no sellainenhan se onkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Gigantti myy silikonisia vuokia ym joita voi käyttää

Liki jokaisessa ruokakaupassa sekä halpamarketeissa on paperisia AirFryer -vuokia. Ovat takuulla halvempia kuin silikonivuoat, mutta eihän noita tai paperisiakaan muovi-kemikaalihullut uskalla käyttää.

Minä pelkään että ne paperiset syttyy tuleen enkä siksi ole käyttänyt.

Ei syty, aika kauan olen niitä käyttänyt. Oma laitteeni ei edes kuumene yli 200 asteeseen. Käytäthän sinä uunissakin leivinpaperia, ihan sama homma.

Vierailija
24/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liki jokaisessa ruokakaupassa sekä halpamarketeissa on paperisia AirFryer -vuokia. Ovat takuulla halvempia kuin silikonivuoat, mutta eihän noita tai paperisiakaan muovi-kemikaalihullut uskalla käyttää.

Ei syty, aika kauan olen niitä käyttänyt. Oma laitteeni ei edes kuumene yli 200 asteeseen. Käytäthän sinä uunissakin leivinpaperia, ihan sama homma.

Kyllä mulla kovemmat lämmöt saa air fryeriin ja olenpa onnistunut grillivastuksilla sytyttämään leivinpaperitulipalon :D

Vierailija
25/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen tätä turhaketta kannattaa ostaa kirppareilta vesisänkyjä ja leipäkoneita aromi pesiä airit tulevat kirppari myyntiin n2v päästä 5e kpl.

Vierailija
26/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan tosi paljon kasviksia fryerillä! Kämppä on kuin sauna, ei todellakaan uunia voi käyttää. 

Vierailija
27/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen tätä turhaketta kannattaa ostaa kirppareilta vesisänkyjä ja leipäkoneita aromi pesiä airit tulevat kirppari myyntiin n2v päästä 5e kpl.

Ei kyllä mulla tämä air fryer on ollut kauemmin kuin 2 vuotta jo

Vierailija
28/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla kovemmat lämmöt saa air fryeriin ja olenpa onnistunut grillivastuksilla sytyttämään leivinpaperitulipalon :D

Pitää kai se älytä sen verran ruokaa uuniin laittaessa, että leivinpaperi ei osu paistovastuksiin. Sama homma se normaaleissa paistovastuksissakin on, ei yksin grillivastuksissa.

Vierailija
29/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan hyvää Airfryer-mallia jossa ei olisi näitä kamalia non-stick-pintoja? Kätevyys ja terveellisyys vesittyy jos ruoat on sitten täynnä ikuisia kemikaaleja...

Jätä naamastasi ja hiuksistasi ne turhat kemikaalit pois, niin uskallat käyttää vaikka minkälaisia non-stickejä.

Googlaapa PFAS chemicals ja jätä typerien aivopierujesi kirjoittelu kaiken kansan nähtäville.

Vierailija
30/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kai se älytä sen verran ruokaa uuniin laittaessa, että leivinpaperi ei osu paistovastuksiin. Sama homma se normaaleissa paistovastuksissakin on, ei yksin grillivastuksissa.

Ei se paperi osunut vastuksiin vaan otti tulen yläkautta. Sinä et ollut paikalla niin miksi alat neuvomaan?

Vierailija
31/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että ruoan säteilytys on terveellisempää?

Mikä säteilytys? Mikrossa käytetään sähkömagneettisia aaltoja ruoan molekyylien värähtelyyn.. värähtely tuottaa energiaa lämpönä samoin kun itse sohvalla löhöämisen sijaan juokset, niin tuotat lämpöä

Vierailija
32/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se paperi osunut vastuksiin vaan otti tulen yläkautta. Sinä et ollut paikalla niin miksi alat neuvomaan?

Minä olen ollut paikalla itse, kun leivinpaperi osui oman uunini paistovastuksiin, tollo. Edellinen uunini oli Strömbergin, eikä siinä ollut näkyviä paistovastuksia, eli en edes tiennyt, miten helposti leivinpaperi voi kärähtää.

Vierailija
33/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yksi syy, miksi haluaisin air fryerin. Meillä ei voi oikein käyttää uunia näin helteillä. Mutta keittiössä on vähän huonosti tilaa.

Raivaa esim. mikro pois. Et tule sitä säteilylaitetta tarvitsemaan enää fryerin jälkeen.

Mikron säteilystä ei ole mitään haittaa. Vieläkö nämä 80-luvun pinttyneet pelot elävät?

Jotain vilunkia siinä on sillä Britanniassa aikoinaan potilas kuoli kun olivat käyttäneet jotain liuospussia mikrossa. Samaten huonekasvit eivät tykkää mikrossa käytetystä vedessä. 

Vierailija
34/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin airfryeriin saa 300 astetta, jonka tavis uuniin? Aika monesti on syttynyt leivinpaperi uunissa palamaan airfryerissä ei kertaakaan

Vierailija
35/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina nakkismakkispekkikset airilla.

Vierailija
36/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yksi syy, miksi haluaisin air fryerin. Meillä ei voi oikein käyttää uunia näin helteillä. Mutta keittiössä on vähän huonosti tilaa.

Raivaa esim. mikro pois. Et tule sitä säteilylaitetta tarvitsemaan enää fryerin jälkeen.

Ei airfryer mikroa korvaa sentään. Airfryer on enemmänkin kiertoilmauuni. Mikro taas kuumentaa muuten vain.

Vierailija
37/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cdn-img.russellhobbs.com/manager/russellhobbs_com/PDFs/user-man… Tässä se Russelin fryeri jossa on mukana grillivastuksetkin. Lämmön saa 205

Vierailija
38/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoat ei kuitenkaan sovi kaikkeen. Esimerkiksi ranskalaisia ei missään nimessä pidä vuokaan laittaa (jos ei halua lötköjä ranskalaisia) mutta vaikka munakkaan voi paistaa siinä ihan hyvin.

Vierailija
39/40 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaapa PFAS chemicals ja jätä typerien aivopierujesi kirjoittelu kaiken kansan nähtäville.

Jätäpä ruoat laittamatta kun aina syntyy paistaessa pah-yhdisteitä

Vierailija
40/40 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä ruoat laittamatta kun aina syntyy paistaessa pah-yhdisteitä

Ja lisäksi se on tämä kaksinaismoralismi, joka näillä joillakin rehottaa viimeisen päälle. Ei voi käyttää teflonpannuja yms edes satunnaisesti, vaikka naaman ja hiusten saamien kemikaalien lisäksi huuletkin on täytetty ties millä möhnällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme