Miksi ette avaa parvekelaseja??
Kertokaa minulle,miksi pidätte lasituksen kiinni kesällä?? Itse avaan molempien parvekkeiden lasit niin saa ilman kiertämään ja läpivedon. Se parvekehan on ihan helvetti jos lasit on kiinni.
Kommentit (52)
Linnut lentävät parvekkeelle pesimään. Sitten siellä ei voi olla itse. Avaan kyllä lasit kun oleskelen siellä, parveke viilenee 10 minuutissa.
Miksi, miksi, miksi, miksi, miksi.
Miksi ap kyselee koko ajan? Onko kyselyikä?
Vierailija kirjoitti:
Hullut läskit kissatädit ei voi avata ikkunoita tai mitään edes helteellä 🤣
Eihän helteellä kannata ikkunoita avata. Tulee vain entistä kuumempi.
Helteellä tuuletus kannattaa hoitaa yöllä, kun on viileämpää. Päivällä pidetään ikkunat ja sälekaihtimet ja parvekkeen ovi kiinni.
Ihmekö jos kärsit helteistä, kun et tuon vertaa tiedä.
Lintuja ei näy ja parvekekalusteille riittää pyyhkiminen. Lasien välistä tulee pölyä kuitenkin.
Kokemus puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kissatädillä on ilmastointi. Ja kun partsille paistaa koko päivän aurinko, niin ei se parvekkeen oven auki pitäminen viilennä sisälämpöä yhtään, päinvastoin. Jos haluaa viileää, niin ikkunat ja verhot kiinni, ja ilmaistointi päälle. Parvekkeesta voi sitten nauttia kun venetsialaiset lähestyy.
Niin, sinähän kuolisit ja kissasi söisivät sinut jos ei olisi ilmastointia.
Vierailija kirjoitti:
mikä kissavihaketju tämä on?
ne käärmesilmäiset oliot ovat tekosyy mielenterveysongelmaisille naisille olla viilentämättä asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän helteellä kannata ikkunoita avata. Tulee vain entistä kuumempi.
Helteellä tuuletus kannattaa hoitaa yöllä, kun on viileämpää. Päivällä pidetään ikkunat ja sälekaihtimet ja parvekkeen ovi kiinni.
Ihmekö jos kärsit helteistä, kun et tuon vertaa tiedä.
Kun tuulee, kannattaa aina avata ikkunat jos ei ole viilennystä.
Ihan turhaan availisin ja sulkisin silloin kun on kuuma, kun aurinko porottaa suoraan partsille, on ihan sama, onko lasit kiinni vai auki.. en siellä kuitenkaan ole.. silloin kun aurinko ei paista partsille, ihan sama taas, koska ei se lämpötila mihinkään muutu ei se partsi nyt kuitenkaan mikään säkki ole, lasien välissä raot
lisäksi ei tartte koko ajan olla pyyhkimässä kaikenlaista pölyä ja imuroimassa sitä, kun ei lentele kaikki pacga partsille
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan availisin ja sulkisin silloin kun on kuuma, kun aurinko porottaa suoraan partsille, on ihan sama, onko lasit kiinni vai auki.. en siellä kuitenkaan ole.. silloin kun aurinko ei paista partsille, ihan sama taas, koska ei se lämpötila mihinkään muutu ei se partsi nyt kuitenkaan mikään säkki ole, lasien välissä raot
lisäksi ei tartte koko ajan olla pyyhkimässä kaikenlaista pölyä ja imuroimassa sitä, kun ei lentele kaikki pacga partsille
Ja plus, ei lennä esim kärpäset sisään ja muni hyötykasveihin
Auki ovat, kaikki parvekelasit! Silti etelä-länsi parveke on auringonpaisteella kuin pätsi. Ei pelkästään helteellä vaan aina keväällä, kesällä, ja alkusyksystä auringon paistaessa. Tuliko selväksi?
Ulkonahan on kuumempaa ilmaa kuin sisällä? Mitä siis hyödyttää koko ajan availla niitä laseja ja päästää kuumaa ilmaa parvekkeelle? Enkä oleskele parvekkeella kuin vasta illalla kun on viileämpää. Silloin avaan lasituksen. Sälekaihtimetkin on ikkunoissa kiinni. Tuonne pätsiin ei kukaan mene päivällä. Itse asiassa aika turha koko parveke kun en ole parvekeihminen. Romuakaan sinne ei saa kerätä paloturvallisuuden takia. Mielelläni laittaisin kaiken ylimääräisen rojun parvekkeelle.
Mulla avautuu vain 1 lasi 5:stä. En ymmärrä, kenen idea asentaa tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kissatädillä on ilmastointi. Ja kun partsille paistaa koko päivän aurinko, niin ei se parvekkeen oven auki pitäminen viilennä sisälämpöä yhtään, päinvastoin. Jos haluaa viileää, niin ikkunat ja verhot kiinni, ja ilmaistointi päälle. Parvekkeesta voi sitten nauttia kun venetsialaiset lähestyy.
Mitä sinä raukka siellä parvekkeella venetsialaisten aikaan teet? Syöt katkarapuja vai?
Mulla mahtuu sänky poikittain parvekkeen päätyyn, nukun lasi molemmista päädyistä auki. Päivisin toimii sohvana.
Ei se parveke siitä jäähdy, jos 30-asteiseen tilaan päästää 30-asteista ilmaa. Korkeintaan ilma vain vaihtuu, siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
"Hullut läskit kissatädit" Aloitin "sodan" näitä typeryksiä vastaan, aikuiset ihmiset viitsivät!
Olkoon vaikka kuinka anonyymipalsta, kohteliaisuus!
Ilmoita asiattomaksi-lipun kautta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa hyppää ulos ja tappaa itsensä.
1. Kissa säkkiin ison kiven kanssa.
2. Matka meren tai syvän järven rantaan.
3. Säkki kauas veteen4. Itse uimaan ja rentoutumaan.
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Kissojen vuoksi, etteivät ne karkaa.
Laita astiakaapin ritilä lasin tilalle liukukiskojen väliin. Sopivia löytyy Netraudasta, taloon.com, Bauhaus jne. Ei lennä kissa ulos eikä pulu sisään.
Vierailija kirjoitti:
Kissa hyppää ulos ja tappaa itsensä.
suisidaalinen?
Sen jälkeen parveke ja kalusteet on ihan järkyttävän paskaisia. Täynnä siitepölyä ja ties mitä. Sitä kauttaaltaan olevaa sotkua ei saa siivottua enää millään.