Pääseekö noille festareille ilmaiseksi vammaista esittämällä?
Eli jos otan pyörätuolin niin pääsenkö pelkästään sillä ilmaiseksi? Vai tarviinko jonkun lääkärintodistuksen lisäksi? Jos en saa pyörätuolia hommattua, niin riittääkö kävelykepit? Entäs kehitysvammaisen esittäminen, päästetäänkö niitä ilmaiseksi?
Kommentit (27)
Lääkärintodistus yleensä vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse esittää.
Olin tulossa sanomaan samaa, mutta ehdit ensin.
Joku vamma sinulla selkeästi avauksesi perusteella on älyllisessä kehityksessä. Ota yhteyttä terveydynhuoltoon ja katso millaiset paperit ne sinulle kirjoittaa!
Seinäjoen tangomarkkinoilla pääsi kun esitti alaikäistä eli alle 25 vuotiaasta .
50 v pääsi ilmaiseksi sisään kun laittoi lippikset päähän ja sanoi olevansa 20 v
Vierailija kirjoitti:
Joku vamma sinulla selkeästi avauksesi perusteella on älyllisessä kehityksessä. Ota yhteyttä terveydynhuoltoon ja katso millaiset paperit ne sinulle kirjoittaa!
Vaikea älyllinen jälkeenjääneisyys, todennäköisesti. Se ei oikeuta ilmaiseen pääsyyn eikä invapysäköintitunnukseen. Mutta persut toivottaa tervetulleiksi puoluehallitukseen tai jopa ministeriksi, jos rikostuomioita on tarpeeksi ja ne on seksuaalirikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoen tangomarkkinoilla pääsi kun esitti alaikäistä eli alle 25 vuotiaasta .
50 v pääsi ilmaiseksi sisään kun laittoi lippikset päähän ja sanoi olevansa 20 v
Mulle jopa maksettiin että menin sinne. Kaipasivat örkkien joukkoon jotakuta ihmisen näköistä ja mä sovin kuvaukseen.
Mee vain omana itsenäsi, takuulla onnistut.
Avustajat pääsevät ilmaiseksi, ei avustettava.
Tutkin nyt tarkemmin niin AVUSTAJA pääsee ilmaiseksi. Eli nyt täytyisi löytää lisäksi joku vammainen joka maksaisi itse lipun, ja esiintyisin sen avustajana ainakin sisään menon ajan. MIstä noita yleensä löytää?
ap
Vierailija kirjoitti:
Tutkin nyt tarkemmin niin AVUSTAJA pääsee ilmaiseksi. Eli nyt täytyisi löytää lisäksi joku vammainen joka maksaisi itse lipun, ja esiintyisin sen avustajana ainakin sisään menon ajan. MIstä noita yleensä löytää?
ap
Avustajia etsitään aika usein, ihan vain työpaikkailmoituksia selaamalla. Otat vaan loparit festareiden jälkeen, sanot vaikka että ei kemiat natsanneet. Tai työ oli vaativampaa kuin annettiin ymmärtää.
Kyllä pääsee. Downia on aika helppo esittää.
Ap voisi esittää vammaista naista, niin pääsisi naisten vessaankin
Kyllä paljon saa anteeksi kun on vähän erikoisempi henkilö. Jos jää kiinni vaikka bensaa varastamasta toisen auton luukusta niin ei tarvi kun heittäytyä Timmyksi niin heti muuttuu näkymättömäksi ja auton omistaja lähtee etsimään syyllistä muualta.
Ei kai vammaiset ilmaiseksi pääse vaan avustaja vammaisen mukana. Moukkamaista kyllä tällaisella aiheella vitsailla.
Pitää reenata. Vähän kuin Cartman south parkissa valmistautuessaan spesial olympicseihin
Vierailija kirjoitti:
ap
Et sä voi toimia kenenkään avustajana. Se sinun avustajasi pääsee sinne ilmaiseksi! Onko sulla hankaluuksia hahmottaa tätä?
Vierailija kirjoitti:
Ajoin viikset ja parran. Farkut vähän alaspäin roikkumaan ja lippis väärinpäin.
Ismo45
Eikös Jani Mäkelällekin annettu Vip-lippu Ruissiin, osana DEI-politiikkaa?
Ei sun tarvitse esittää.