Miksi rättikattoisia autoja tehdään?
Erityisesti amerikkalaiset rakastavat noita hirvityksiä. Nuo rättikattohökötyksethän ovat täysin käyttökelvottomia Suomen ilmastossa ja lisäksi vielä esteettisesti epämiellyttäviä
Mikä Johnilla on perverssi rakkaussuhde rättikattoihin?
Vastaavasti esimerkiksi MB, ja muutkin, ovat osanneet valmistaa jo vuosikymmenien ajan laadukkaita sähköhydraulisella kovalla katolla varustettuja avoautoja.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Se katto on vain sitä varten, että jos sattuu sade iskemään. Avoautoiksi ovat tarkoitettuja.
Niin, Suomessahan harvemmin sataa kesällä. Tänä vuonnakin satanut koko alkukesän. Puljaa siinä sitten rätin kanssa.
Koska niitä ei tehdä suomalaisia asiakkaita varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se katto on vain sitä varten, että jos sattuu sade iskemään. Avoautoiksi ovat tarkoitettuja.
Niin, Suomessahan harvemmin sataa kesällä. Tänä vuonnakin satanut koko alkukesän. Puljaa siinä sitten rätin kanssa.
Voisko olla, että ne on suunniteltu jonnekin vähän lämpimämpään ilmastoon? Aika huonoja insinöörejä on olleet, jos ovat tehneet sellaisen auton Suomen olosuhteisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se katto on vain sitä varten, että jos sattuu sade iskemään. Avoautoiksi ovat tarkoitettuja.
Niin, Suomessahan harvemmin sataa kesällä. Tänä vuonnakin satanut koko alkukesän. Puljaa siinä sitten rätin kanssa.
Arveletko, että Johnia paljoa kiinnostaa, jos jollain peräpohjolan Erkillä ei rättikatto kestä Kainuun talvea?!
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Hölmöjä autoja ovat.
Etelä-Californiassa aivan mainio peli. Kattoa tarvii ehkä neljänä päivänä vuodessa, jos on ihan pakko juuri silloin ajaa.
Äläs nyt. Oppivathan Corvette C8 tekemään sähköhydraulisen katon eikä ottanut kuin 70 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Koska niitä ei tehdä suomalaisia asiakkaita varten.
Oho, ehkä tämä onkin syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se katto on vain sitä varten, että jos sattuu sade iskemään. Avoautoiksi ovat tarkoitettuja.
Niin, Suomessahan harvemmin sataa kesällä. Tänä vuonnakin satanut koko alkukesän. Puljaa siinä sitten rätin kanssa.
Arveletko, että Johnia paljoa kiinnostaa, jos jollain peräpohjolan Erkillä ei rättikatto kestä Kainuun talvea?!
Erkki kestää, katto ei. Erkki on nimittäin kova jätkä ja John on pullamössö.
Taas joku kyselyikäinen kakara ihmettelee maailman menoa
Vierailija kirjoitti:
Koska niitä ei tehdä suomalaisia asiakkaita varten.
Britanniassahan niitä on perinteisesti valmistettu. Ilmeisesti ei kuitenkaan brittejä varten?
Se katto on vain sitä varten, että jos sattuu sade iskemään. Avoautoiksi ovat tarkoitettuja.