Nukutko nakkena?
Kommentit (67)
Joo. Välillä leuhuttelen alakertaa.
Nukun nakkena aina. Kovilla pakkasilla saattaa olla villasukat jalassa
Miten niin ei ole hygieenistä, kuten joku väitti? Meneekö joku sitten likaisena nukkumaan? Ei siinä joku yöpuku paljoa auta. Suihkussakin voi käydä, jos joku pöpö pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Nakke Nakuttajana?
Minä nukun Touho Ankkana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "nakke"?
NAKKE suomen juontaja on ärrsyttävä !!
En nuku alasti. En tykkää nukkua alasti. Näin kesäisin on päällä ohut lyhyt yöpaita tai jokin toppi sekä alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole hygieenistä, kuten joku väitti? Meneekö joku sitten likaisena nukkumaan? Ei siinä joku yöpuku paljoa auta. Suihkussakin voi käydä, jos joku pöpö pelottaa.
Kaikki hiki imeytyy petivaatteisiin.
Joo ja mun mersu nakuttaa! He he he hee he, he he he hee he, he he he he he he hee
En, minulta pääsee piiiiitkä märkäpieru ja lakana sotkeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hiki imeytyy petivaatteisiin.
Mut jos on valkoiset lakanat niin valkovuoto ei näy !!
Vierailija kirjoitti:
Nukun kesällä ja talvella.
Ei koskaan vielä mitään alapään infektiota tai hiivaa
N39
Sama juttu, aina paitsi sen 3pv kk on kiva käyttää alkkareita. Hengittää iho ja on mukavaa, mutta toki petivaatteet meillä pestäänkin useammin kuin joissain talouksissa. Mihin niitä pyjamia tarvitsee, paitsi jos olisi lapsia jne muita samassa taloudessa niin sitten voisi olla kivaa joku yöasu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä puhutaan commandosta.
Minä nukun commandopipo päässä nakkena.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä sitä tietoa tarvitset?
Jep keskustelupalstoilla EI PUHUTA.
terveisin: suomalainen
Meillä puhutaan commandosta.