Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joel ja Janni eroaa!!

Vierailija
16.07.2025 |

No ni!

Kommentit (350)

Vierailija
121/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Eti Lokki itse!

Aina pitää valmista varttua!

Vierailija
122/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset haluu ne hienot häät josta saa ihania somekuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha asia. Eikö tämä ollu selvää että oli nainen vaa rahan perässä. Ei muuta ja piste. 

Jos Janni olisi ollut vaan rahan perässä, niin roikkuisi suhteessa kynsin hampain ja olisi tehnyt ankkurilapsen. Jannilla on rahaa omasta takaa ja toisekseen, voi olla että JM on nyt uusi tuki ja turva.

Vierailija
124/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janni alkaa kohta seukkaa Latvalan kanssa, sanokaa mitä sanotte 

Olisi hyvä pari

Kenelle kelpaa Maisa Torpan jämät. Kertoo miehestä tarpeeksi.

Ei tarvitsisi Jannin väistellä pienten jalkojen tepsutusta, kun ainoa mono mikä määräisi tahdin on Latvalan rallitöppönen kaasupolkimella..

Vierailija
125/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tää. Moni nainen haluu naimisiin just häiden takia. Nykyään.

Vierailija
126/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuodenko nää oli naimisissa?

Olleet kuitenkin yhdessä seitsemän vuotta, häät 2023 kesäkuussa. 

Taas nähtiin että avioliitto tuhoaa parisuhteen. Miksei ihmiset opi.

Jonkun huonon vitsin mukaan vihkisormukseen on kaiverrettuna "parasta ennen"'-päivä

Jannin kohdalla ei pidä paikkaansa. On hyvännäköinen muikkeli edelleen.

Vierailija
127/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ennen avioliittoa puhuta tulevaisuudesta kun yht äkkiä se tulevaisuuden visio ei kohtaakaan? Ihan yleisesti tätä mietin, koska lähipiirissäni on ollut näitä, että toinen haluaa perheen ja toinen ei, sitten tuleekin ero. Ikään kuin se tuleekin yllätyksenä, että tulevaisuus ei ole sama unelma 

No sepä se juuri on. Ennen oli itsestään selvää että kun pariudutaan niin perustetaan perhe. Nykyinen itsekeskeinen elämäntyyli tuhoaa elämän.

Juu, sehän on aina ollut toimiva konsepti kun on tehty lapsia, joita toinen vanhempi ei halua.

Vierailija
128/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Jollen perhekeskeisyys eroperheestä tulevalle Jannille liikaa."

Niin, Jollen vanhemmathan ovat edelleen yhdessä vai???

Kyllä on hölmö kommentti. 

Vierailija
129/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha asia. Eikö tämä ollu selvää että oli nainen vaa rahan perässä. Ei muuta ja piste. 

Jos Janni olisi ollut vaan rahan perässä, niin roikkuisi suhteessa kynsin hampain ja olisi tehnyt ankkurilapsen. Jannilla on rahaa omasta takaa ja toisekseen, voi olla että JM on nyt uusi tuki ja turva.

Ei ollut rahan perässä. Hänhän on sanonut, että jos/kun menevät jollen kanssa naimisiin, tulee esim avioehto. On sanonut, ettei ole kiinnostunut suvun rahoista

Vierailija
130/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on nykyään ihan hemmetin itsekeskeisiä.

Miehet on olleet aina.

Vierailija
131/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kturhirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun käy Jollea sääliksi. Varmasti ero kova pala hänelle. . 

mistä sä tiedät, vaikka se olisi ollut Jolle, joka on jättänyt Jannin vaikka toisen naisen vuoksi? Kyllähän Jollelle on ottajia jonoksi asti. Oiekasti harvalla miehellä on noin hyvä tilanne, että voisi ihan vaan halutessaan vaihtaa naista kuin sukkaa.

Jollella ei oo leukaa. Kannattaisi ottaa leukaimplantti, kun kerran on rahaa.

Ihan normaali leuka Joelilla on, turha irvailla.

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/f_jpg,c_limit,w_1920,h_1920,q_au…

Vierailija
132/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä suhteessa mies oli nainen ja nainen mies. 

Vierailija
133/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa nyt jotaki. Torille!

Vierailija
134/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ongelma on se että muodostetaan parisuhteita muttei perheitä. Se on vastoin luontoa.

Suurempi syyllinen taitaa olla naiset joille tärkeämpää kuin perheen perustaminen on ura, koirat, harrastukset, some, sisustus jne..

Tervetuloa vuoteen 2025, jossa nainen saa tehdä niin kuin itse haluaa eikä niinkuin yhteiskunta odottaa.

No tulokset on nähtävillä !

Haluaisitko että tehtailtaisiin lapsia, joita ei oikeasti haluta? Vai annettaisiinko ihmisten elää juuri sillä tavalla kun he itse haluavat eikä niin kuin sinä hakuaisit heidän elävän?

Vierailija
135/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Eti Lokki itse!

Aina pitää valmista varttua!

ALOITUKSEN TEKIJÄ LAITTAA LINKIN, IDIOOTTI.

Vierailija
136/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannilla on tuloja satoja tuhansia vuodessa. Ei tarvitse elättäjää. 

Vierailija
137/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ongelma on se että muodostetaan parisuhteita muttei perheitä. Se on vastoin luontoa.

Suurempi syyllinen taitaa olla naiset joille tärkeämpää kuin perheen perustaminen on ura, koirat, harrastukset, some, sisustus jne..

Niin? Hyvä, että nykynaiset seuraa myös omia haaveitaan eikä tee sellaisia asioita, joista ei pidä vain siksi, että "kuuluu" tai on "luonnollista".

Tuollaisen " nykynaisen" kannattaa olla sinkkuna ja toteuttaa itseään ilman että sotkee yhtään miestä elämäänsä kärsimään. Tinderistä löytyy kaikki tarvittava miehiin liittyen.

Vierailija
138/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannilla on kova kuori ja teinimäinen tapa korostaa itseään ja elää pidennettyä nuoruutta. Itsekeskeistä poseerausta. Kylmä kovanaama ja itsekeskeinen. 

Janni halusi häät mitä ei KorpiJaakon kanssa saanut mutta ei ollut Joel aidosti hänen sielunkumppani.

Kohta janni sinkkumode alkaa ja biletys 

Komppaan ensimmäistä lausetta. Kova kuori jne. Jollen perhekeskeisyys eroperheestä tulevalle Jannille liikaa. 

Itselläni päättyi nuoruuden suhde juuri puolison perhekeskeisyyteen. Eron jälkeen hän osti lapsuudenkotinsa ja muutti sinne. Itse perheestä, jossa ei niin läheiset välit, niin puolison kaverittomuus ja perhekeskeisyys ärsytti siinä elämänvaiheessa ja halusin erota.

Mä luulin, että mun eksällä oli paljon kavereita. Pikkuhiljaa sitten selvisi, että olivat vain veljiä, serkkuja, koulu- ja työkavereita. Mulle noi kaverit on olleet tosi vaikeita pitää, kun olen joutunut muuttamaan niin usein, ekaksi isän työn takia, sitten oman. Noistahan Jolle asuu edelleen iskän pihan perällä, ja Janni on vaihtanut maisemaa usein.

Vierailija
139/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolle meni julkistamaan että haluaa lapsia ja Jannille se ei nyt käy.

Vierailija
140/350 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käy Jollea sääliksi. Varmasti ero kova pala hänelle. Ja onko hänellä tukijoita erofiilisten käsittelyyn. Isältä tuskin myötätuntoa tulee. Äiti ja veljet toki. 

Anteeksi kuinka? Mitä sonä tiedät isän myötätunnosta tai sen puuttumisesta. Törkeä kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän