Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on pitkät risti/alaselkään ulottuvat hiukset

Vierailija
31.03.2023 |

Kuinka usein leikkasitte hiuksia silloin kun hiukset olivat vielä kasvatusvaiheessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Nykyään kerran vuodessa.

Haluaisin useammin, mutten saa aikaiseksi.

Takkuuntuvat latvoista.

Vierailija
2/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja sanoi, että kahden tai kolmen kuukauden välein pitäis, mutta mulla ne hiukset eivät kasvaneet yhtään kun noin usein kävin ja se mikä oli kasvanut lähti aina leikatessa pois. Puolen vuoden välein kun aloin leikkaan niin alkoi tuleen tuloksia vaikka sekin oli aika hidasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa. Olisi varmaan tarvinnut useammin kun latvat eivät tosiaan olleet kovin hyvännäköiset.

Vierailija
4/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa vuodessa. Olisi varmaan tarvinnut useammin kun latvat eivät tosiaan olleet kovin hyvännäköiset.

Tuo mulla on ongelma, että latvat takkuuntuvat ja tuntuvat tarvitsevan leikkausta parin kuukauden välein, mutta sitten se tukka taas ei pääse kasvamaan.

T. AP

Vierailija
5/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikannut kertaakaan ennen kuin oli pitkät.

Vierailija
6/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kokeilla tätä ja olla värjäämättä hiuksia siihen asti. saa nähdä kuinka käy. Muuten hiukset ei kasva ollenkaan jos 3-4krt/v leikkaa

Vierailija
7/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kokeilla tätä ja olla värjäämättä hiuksia siihen asti. saa nähdä kuinka käy. Muuten hiukset ei kasva ollenkaan jos 3-4krt/v leikkaa

Samaten kasvatusvaiheessa (ja toki muutenkin) kannattaa pitää todella hyvää huolta hiuksista ettei tarvitse leikat niin usein. Antaa hiusten kuivua luonnollisesti ja välttää kihartimia/suoristajia. Itse laitan kosteuttavan hiusnaamion, joka kerta kun pesen hiukset.

Vierailija
8/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikannut kahteen vuoteen, siinä kasvoivat pitkiksi. Käyn kerran vuodessa huolittelemassa latvat. Tukka in ristiselän yli.

Vierailija
9/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuinka moni sanoo, että eivät maistu miltään. Mä asun Englannissa ja täällä meillä ainakin pensasmustikat maistuvat aivan älyttömän hyvälle ja ovat makeita kypsinä, voisin syödä noita varmaan kilon kerralla kun on niin hyviä. Oiskohan Suomessa sitten jokin eri lajike?

Vierailija
10/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kuinka moni sanoo, että eivät maistu miltään. Mä asun Englannissa ja täällä meillä ainakin pensasmustikat maistuvat aivan älyttömän hyvälle ja ovat makeita kypsinä, voisin syödä noita varmaan kilon kerralla kun on niin hyviä. Oiskohan Suomessa sitten jokin eri lajike?

Väärä ketju anteeksi.

Vierailija
11/11 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikkaa koskaan

En ole leikannut koskaan