Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut kuvittelevat, että ihmisiä kiinnostavat rannalla muiden kropat?

Vierailija
16.07.2025 |

Lähinnä se on kiusallista, että kaikki siellä kekkuloivat, mutta täysin yhdentekevää on esim. uimapuvun malli tai väri tai vuosiluku, tai onko saronki tai helma vai ei. Silti jotkut miettivät ihan uimapukuakin hartaudella, ja suunnittelevat "rantalookin". Hohhoijaa.

Ainoa, mille nostan kulmiani, on, jos näkökenttääni osuu joku jolla on stringipeppu. Se on yleensä hyvin epäesteettistä ja moinen paljastelu järjenvastaista. Muuten olkoot miten lystäävät.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Minähän olen niin merkittävä yksilö, oikea uniikkin unikorni, että kaikkihan Minut aina huomioi....

Vierailija
2/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ihmisillä on joku tapa nähdä itsensä kaikkien muidenkin elämän päähenkilönä. Ketään ei kiinnosta, ja se on just hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nainen jolla ei ole miestä.

Vierailija
4/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Minähän olen niin merkittävä yksilö, oikea uniikkin unikorni, että kaikkihan Minut aina huomioi....

Jokuhan kirjoitti täällä, että ajoi kahdelle rannalle, mutta ei mennyt koska oli liikaa ihmisiä eikä hän voi näyttäytyä uimapuvussa... 

Vierailija
5/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itseäni kiinnostaa miltä näytän ja olo olisi kiusallinen ja kauhea jossain epäimartelevassa asussa. Ja ymmärrän stringien käyttämisen aurinkoa ottaessa erittäin hyvin.

Minkä ikäinen (ja painoinen) olet?

Vierailija
6/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelet? Ap

Vierailija
7/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua itseäni kiinnostaa miltä näytän ja olo olisi kiusallinen ja kauhea jossain epäimartelevassa asussa. Ja ymmärrän stringien käyttämisen aurinkoa ottaessa erittäin hyvin.

Keski-ikäinen ja hoikka, miten niin? Ap

Vierailija
8/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selittää asian.

Vierailija
9/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asun suunnitteleminen ole pelkästään muita ihmisiä varten. Pukeutuminen on yksi ilmaisumuoto.

Vierailija
10/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selittää asian.

Minkä asian ja miten?

Vierailija
11/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pervopertti tuolla sanoi, että menee rannalle vain katselemaan stringiprseitä. "Sammoo nahkoo se on ku nenässäs", sanoisi isomummoni. 

Vierailija
12/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnosta. Mutta kyllähän ne stringien käyttäjät huomaa vaikkei niin välittäisi. Ne on niitä nuorehkoja naisia jotka haluavat ihailua. Stringit ovat kuitenkin mauttomat.

Vierailija
13/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selittää asian.

Minkä asian ja miten?

Ettet ymmärrä stringien käyttöä ja luulet, ettei kukaan katsele ketään, kun sua ei kukaan katso etkä itse katso muita.

Vierailija
14/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivät muiden kropat kiinnostakaan, mutta kaikkia kiinnostaa minun lähes täydellinen kroppani. En ole vain elämäni päähenkilö, mutta myös sinun: haluat olla kuten minä, mutta, sorry, ain't gonna happen!

Vierailija
15/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan kirjoitti täällä, että ajoi kahdelle rannalle, mutta ei mennyt koska oli liikaa ihmisiä eikä hän voi näyttäytyä uimapuvussa... 

Hän ei ollutkaan Minä. Maailma pyörii Minun ympärillä ja kaikkiahan kiinnostaa Minun tekemiset. Kaikki 12 facekaveriani ja 1 youtube-seuraajakin sanoo niin.

Vierailija
16/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään näkee niin paljon tankkeja että se on uusi normi, en kiinnitä heihin mitään huomiota. sen sijaan hyvä treenattu kroppa kyllä kääntää pään. heitä näkee noin 1/100.

Vierailija
17/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selittää asian.

Minkä asian ja miten?

Varmaan tarkoittanee, miksi asia katkeroittaa. Nuoret naiset esittelevät kroppaan ja miehet kuolaa. 

Vierailija
18/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelet? Ap

Naisia ei niin kiinnosta toisten vartaloita syynätä mutta jos on mies rinnalla niin taatusti tulee selväksi että silmät pyörähtelee paljaan ihon suuntaan. Eikö?

Vierailija
19/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selittää asian.

Minkä asian ja miten?

Ettet ymmärrä stringien käyttöä ja luulet, ettei kukaan katsele ketään, kun sua ei kukaan katso etkä itse katso muita.

En ole aloittaja. Ajatteletko, että keski-ikäinen on ollut aina keski-ikäinen, ja ajatteletko, että sua ei sitten keski-iäsdä katso kukaan?

Vierailija
20/52 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selittää asian.

Minkä asian ja miten?

Varmaan tarkoittanee, miksi asia katkeroittaa. Nuoret naiset esittelevät kroppaan ja miehet kuolaa. 

En ymmärrä katkeruusaspektia tässä. Tää on vissiin joku miesten fantasia siitä, että naiset ei ajattele mitään muuta kuin miesten huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi