Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähin kauppa 4,5 km päässä eikä autoa ja polvet reistailee.

Vierailija
15.07.2025 |

Ikää jo 63v. (ei tarvitse kysyä mitä tällainen vanhus tällä palstalla tekee). Asun hyvässä lähiössä josta en haluaisi lähitulevaisuudessakaan pois muuttaa, mutta terveyteni ei ainakaan parane tässä, joten onko kivasta asunnosta lähdettävä lähemmäs kauppaa :(  Lapsia en halua vaivata, vaikka sanovatkin että auttavat, heillä omat kiireensä. 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kotiinkuljetuksella. Voi onnistua jostain kauempaakin kaupasta.

Vierailija
2/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa koppimopo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin lähelle kauppaa ja terkkariakin.

Vierailija
4/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ruuat ja muut päivittäistavarat Cittarista viimeiset viisi vuotta. N 62 v.

Vierailija
5/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin lähelle kauppaa ja terkkariakin.

Ihan siihen krematorion viereen 

Vierailija
6/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat kotiin, käytät taksia tai sitten on se muutto edessä. Polvileikkaus voi muuten parantaa elämääsi myöskin.

Vierailija
7/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on crossfitissa parikin sua vanhempaa treenikaveria, mitä sä yrität selittää? Sun pitäis olla töissä ja kävely tai pyöräily tuon kämäsen matkan pitäis olla ihan läpihuutojuttu ja täällä sä vauvalelhden palstalla itket polvia. Ei selvästi toimi myöskään pää.

Vierailija
8/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä päin ruokakuljetusrobotteja?

Vierailija
9/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisitkö sellaisella pyörällä, jossa on tosi matala runko, ettei tarvitse nostaa jalkaa korkealle kun hyppää kyytiin? Ja ehkä vielä sähköpyöränä, jos polkeminen vaikeaa?

Vierailija
10/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähialueen ruokakaupoista saatavissa kotiinkuljetusta tai onko Ässän ruokarobotit käytössä, entä voisitko tilata Woltilla S- tai K-kaupasta?

https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/verkkokauppa/pikatoimitus-wolt-sovell…

https://s-ryhma.fi/uutinen/s-ryhma-satsaa-pikatoimituksiin-pienetkin-ru…

Vierailija
11/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on crossfitissa parikin sua vanhempaa treenikaveria, mitä sä yrität selittää? Sun pitäis olla töissä ja kävely tai pyöräily tuon kämäsen matkan pitäis olla ihan läpihuutojuttu ja täällä sä vauvalelhden palstalla itket polvia. Ei selvästi toimi myöskään pää.

Olen tehnyt 42 vuotisen työuran, enkä todellakaan olisi vaihtanut sitä näihin kipuihin joita minulla on. Luuletko että ihminen haluaa tietoisesti olla romu. Tässäkään iässä.

Ap

Vierailija
12/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mestassa Suomessa on kauppa kauempana kuin 4 kilsaa? Ap hommaa vaan kotihoidon. Eihän tuossa mitään järkeä muuten ole.

Vierailija
13/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on avuttomuus huipussaan

Vierailija
14/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mestassa Suomessa on kauppa kauempana kuin 4 kilsaa? Ap hommaa vaan kotihoidon. Eihän tuossa mitään järkeä muuten ole.

Maaseudulla kauppaan voi olla satojakin kilometrejä. Kotihoito ei käy kaupassa. 

Vierailija
15/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät kotiinkuljetusta kuten tähänkin asti.

Joskus voit mennä taksilla?

Vierailija
16/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kotihoito enää kaupassa kenellekään käy, ei riitä aika sellaiseen.  Asiakkaalle voidaan kyllä tehdä tilaus kaupan sovelluksella kotiinkuljetuksella.

Vierailija
17/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaat kotiin, käytät taksia tai sitten on se muutto edessä. Polvileikkaus voi muuten parantaa elämääsi myöskin.

Tuossa tapauksessa saat sen kelan taksisetelin.  Tk käyt hakemassa todistuksen polvesta . Itse olen jo vuosia tilannut 2 viikonruuat kotiin. Pakastinarkku on tässä hyvä kun voi tehdä ruokaa rasioihin ja leivät ym säilyy pakkasessa.

Vierailija
18/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesti vastanneille. Otan puheeksi lääkärissä tuon kelan taksisetelin. Ruoan kotiinkuljetustakin yritän rohkaistua kokeilemaan. 

Ap

Vierailija
19/68 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mikään vanhus ole. Kaupasta saa tilattua eikä nyt niin kallista ole jos vaikka kahden viikon välein tekee tilauksen. Toisaalta kai nyt joku bussi kulkee?

Vierailija
20/68 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesti vastanneille. Otan puheeksi lääkärissä tuon kelan taksisetelin. Ruoan kotiinkuljetustakin yritän rohkaistua kokeilemaan. 

Ap

Aioin ehdottaa taxiseteliä , siis nykyään ehkä kortti, mun kaverilla tulee laskulle maksut. Rohkeasti soita kauppaan, ainakin k-kaupoilla kotiinkuljetuksia on. Itse tilasin nuorena kun oli vauva ja kovat pakkaset, ei se iästä ole kiinni.  N65v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi