Ajatelkaa, -86 syntyneet täyttää jo ensi vuonna 40 eli ovat jo vanhuuden kynnyksellä
Siinä ollaan jo reilusti keski-iän puolella eikä kauaa kestä kunnes ollaan jo vanhuksia.
Kommentit (29)
Iltapäivälehdessä oli (maksumuurin takana) juttu , että suomalaiset eroavat 40vuotiaina.
Itsekin on tullut tässä pyöriteltyä mielessä , että minkälaista elämä voisi olla jos tekisi samoin.
Olen nyt 42v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaalla on vielä erittäin hyvä meno päällä. Ei ole enää kakara, vaan alkaa olla tasapainoinen aikuinen. Kroppa toimii ja näyttää hyvältä.
Vasta viisikymppisenä alkaa tulla vanhenemisen merkkejä.
Mutta kiinteys on kadonnut.Kakskypästä kun painaa niin eron huomaa
Ei sille mitään voi jos keski-iässä kudos fläsähtää. :D Ellei joku saa hormonikorvausta.
Kyllä heikosti menee, jos jollain 4-kymppisellä on tunne, että on vanhuuden kynnyksellä😂
N53
Niin se aika kuluu kuin iltamissa
Voidaan siis ihan luvallisesti parjata koska on myös suurin ikäluokka suomessa 40-42. Näes syövät tulevaisuuden eläkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 ei ole vanhuuden kynnys. Vasta 70 alkaa olla vanhuuden kynnys.
40 ikävuodesta ei ole pitkä matka harmaisiin hiuksiin ja ryppyisiin kasvoihin
Olen 68v. ei ryppyjä eikä harmaita hiuksia.
Harmaita tulee miehille ensin . Naisille sitten 45-55 alkaa tulla . Vanhuus alkaa ja sänky vetää puoleensa kuin päivä unet. Lääkäri seuraa hormotasoja ja verensokeria kuin verenpaine heittää edestakaisin riippuen mitä juo syö. 2000 luvulla syntyneet on jo 25 vuotiaita aikuisia. Käyvät työssä kuin opiskelevat lisää. Saavat lapsia. KAIKKI MAKSAA VEROT JA ELÄKKEENSÄ ITSE. JUUDAS OLI VARAS MUISTAKAA KERTOMUS MITÄ JUUDAS VARASTELI. Juudas oli myös ahne . Myyntimies.
Vaa uatteleppa, minä pääsin tuolloin ripiltä!
Olisiko sinun kannattanut miettiä uusiksi elämänvalintoja jos tilanteesi on tuo