Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani nainen epäilyttää.

Vierailija
15.07.2025 |

Olen tapaillut kesän tässä  vajaa 40v naista, jonka kanssa on ollut todella mahtavaa ja hauskaa. Kaikki on tähän mennessä mennyt juuri niinkuin pitääkin, ja tässä haaveillaan ihan yhteisestä tulevaisuudesta. Asumme erillään, mutta yhteen muutosta on puhuttu. Teemme molemmat töitä samalla alalla, mikä on myös yhdistävä tekijä.

Minua kuitenkin vaivaa muutama asia:

Hänen menneisyydessään on kaikenlaista häiritsevää liittyen menneisiin seksiseikkailuihin, huumeiden käyttöön ja erilaisten ikävien tapahtumien jättämiin traumoihin. Nämä pakosti vaikuttavat. Nainen on erittäin perso kaikelle mikä stimuloi dopamiinikeskusta, ja se näkyy jokapäiväisessä elämässä kaiken mahdollisen mielihyvää tuottavan asian herkuttelulla. Mielenterveysongelmia on tai ainakin ollut, mutta puheidensa mukaan niihin on saanut apua.

Työpaikalla on toistuvasti ongelmia työkavereiden kanssa, ja aina hän on se ketä ei ymmärretä, ja kohdellaan väärin. 

Pukeutuu illanviettoon lähtiessään mielellään paljastaviin tyrkkyvaatteisiin, ja ottaa syvästi itseensä, jos yritän vihjata että en tunne oloani mukavaksi esimerkiksi seurueessamme hänen näyttäessään stripparilta. Kukaan ystäväporukassamme ei pukeudu samalla tavalla. Miksi pukeutua näin, jos tarkoitus ei ole saada miesten huomiota? 

Olimme yhdessä ystäviemme kanssa katsomassa keikkaa, ja huomasin miten hän voimaantuu saadessaan huomiota ympärillä olevilta ihmisiltä, etenkin miehiltä. En tästä mitään draamaa järjestänyt, mutta mieleen jäi. 

Huomaan että huonoa itsetuntoa ja kärsinyttä kehonkuvaa pönkittää korostamalla avujaan. Some on tottakai aktiivisessa käytössä. Kuvat siellä eivät ole mitään erityisen tyrkkyjä kuitenkaan.

Pelkään että tässä on nyt meidän välillä meneillään ns. Lovebombing-vaihe, ja pikkuhiljaa rupeaa paljastumaan jokin pettävä narsistinen ilkeä nymfo, joka sattui tarvitsemaan arkeensa leikkikaverin ja seuraa. Kyllästyttyään muuttuu väliinpitämättömäksi ja kylmäksi, ja ryhtyy hakemaan jännitystä muualta.

Voin olla väärässä, ja hänen aikeensa ovat vilpittömät, toivon tätä todella, mutta näitä punaisia lippuja nyt vaan on paljon.

Mitähän sitä pitäisi tehdä? 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni APn huomiot ihan asiallisia ja järkeviä, mutta toistahan ei voi muuttaa.

Olen itse ollut molemmin puolin tilannetta, jossa ajatellaan että hitto tuo toinen olisi täydellinen, JOS VAIN (ja tähän joku aika olennainen ominaisuus toisessa) :D

Tottakai jokaisessa on niitä pikkuvikoja tai omat haasteensa ja särmänsä. Mutta nimenomaan nyt siis isommista jutuista kyse kuten toisen alkonkäyttö, elämänasenne, jokin kallis ja näkyvä harrastus joka tulee menemään kaiken edelle. On vain vaikea hyväksyä muuten super hyvin kolahtaneesta tyypistä että tästä ei tule mitään jos ja kun nämä ominaisuudet eivät muutu tai realisoituvat pahimman mahdollisen kautta. 

Minussa ne ominaisuudet on olleet mm. tietynlainen lapsellisuus ja outous. Ne ominaisuudet jotka tekevät esimerkiksi minusta jännän ja tosi hauskan seuralaisen, voivat monelle miehelle olla sellaiset että toivottaisiin kuitenkin löytyvän hillitympi ja huolitellumpi sosiaalinen minä. Jota ei siis löydy. En ole tyrkky, täysin päinvastoin. Mutta kuljen miesten vaatteissa ja/tai retkeilyvermeissä, en harjaa hiuksiani, hups, enkä omista meikkejä. On aina kivaa että olen reipas, luonnollinen, suorasanainen ja uniikki. Paitsi kun olisi aika mennä jonnekin kissanristiäisiin ja olla muuta kuin väärään paikkaan joutunut kiusallinen pingviini. 

Onneksi on löytynyt mies joka on melko samanlainen autistinen juntti niin nämä ominaisuudet ei törmäile. Molempien sukulaiset voi sitten yhdessä hävetä meitä ihan pariskuntana :D

Vierailija
62/73 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelkään että tässä on nyt meidän välillä meneillään ns. Lovebombing-vaihe, ja pikkuhiljaa rupeaa paljastumaan jokin pettävä narsistinen ilkeä nymfo"

"Hänen menneisyydessään on kaikenlaista häiritsevää liittyen menneisiin seksiseikkailuihin, huumeiden käyttöön ja erilaisten ikävien tapahtumien jättämiin traumoihin. "

"huomasin miten hän voimaantuu saadessaan huomiota ympärillä olevilta ihmisiltä, etenkin miehiltä. "

"Huomaan että huonoa itsetuntoa ja kärsinyttä kehonkuvaa pönkittää korostamalla avujaan."

Kuulostaa siltä kuin kirjoittaisit exästä, jonka kanssa on ollut riitainen ero eikä siltä, että olet juuri tavannut naisen, johon muka olet ihastunut. Vihamiehestä kirjoitetaan noin ilkeästi, ei ihastuksesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen vähän vastaava "tyrkky" pian nelikymppinen nainen. Omalla kohdalla kaikki villiys johtuu siitä, että iässä, jolloin muut juoksi poikien perässä, minulla ei ollut mitään, olin koulukiusattu ja todella estoinen. Asiat kääntyi toistepäin, kun muilla on perheet ja ovat rauhoittuneet, minun osani on kalastella miesten huomiota hinnalla millä hyvänsä niin somessa kuin livenä, ja tiedän itse, että käytökseni on teinin asteelle jämähtänyttä.

Vierailija
64/73 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että olet väärä mies hänelle.

Jännämies joka päästää tytön silloin tällöin karkuun ja antaa ojennusta sivureissuista  sopii paremmin jännätytöille.

Tämä oli se mitä opin eräästä kesäheilasta jolle yksi mies oli selvästi liian vähän ja yksi kuohuviinilasillinen liian paljon. 

Vierailija
65/73 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pelkään että tässä on nyt meidän välillä meneillään ns. Lovebombing-vaihe, ja pikkuhiljaa rupeaa paljastumaan jokin pettävä narsistinen ilkeä nymfo"

"Hänen menneisyydessään on kaikenlaista häiritsevää liittyen menneisiin seksiseikkailuihin, huumeiden käyttöön ja erilaisten ikävien tapahtumien jättämiin traumoihin. "

"huomasin miten hän voimaantuu saadessaan huomiota ympärillä olevilta ihmisiltä, etenkin miehiltä. "

"Huomaan että huonoa itsetuntoa ja kärsinyttä kehonkuvaa pönkittää korostamalla avujaan."

Kuulostaa siltä kuin kirjoittaisit exästä, jonka kanssa on ollut riitainen ero eikä siltä, että olet juuri tavannut naisen, johon muka olet ihastunut. Vihamiehestä kirjoitetaan noin ilkeästi, ei ihastuksesta. 

Tämäpä juuri ja vaikka aloittaja kertoikin, että on aikuinen mies jota känkkäränkkä vaivaa sen verran pahasti, että se puskee tekstistä läpi oli myös tämä ilmeisesti känkkäränkän laannuttua kirjoitettu viesti ihan yhtä ilkeään sävyyn kirjoitettu. Edelleenkään myös ei mitään mainintaa miksi tämä nainen on muutoin niin ihanteellinen.

Teksti myös pyöri edelleen vahvasti naisen pukeutumisen ympärillä ja sen, että se aiheuttaa aloittajassa selvää epävarmuutta. Hän ei ole omien sanojensa mukaan keskustellut aiheesta naisen kanssa (tässä väitteessä kyllä ristiriita viestien perusteella), mutta silti tietää omasta mielestään miksi nainen pukeutuu kuin pukeutuu. Eli aloittaja itse on päättänyt, että pukeutumistyyli on sitä varten, että hakee miehiltä huomiota. Asiahan ei oikeasti välttämättä edes ole näin, vaan se on yksinkertaisesti tyyli mikä naista itseään miellyttää. Oma naisystävänikin pukeutuu usein tietynlaiseen fetissityyliin (lateksiasuja, remmejä jne.), koska se viehättää hänen omaa silmäänsä. Mikäli nainen tykkää ilmaista itseään rohkealla tyylillä, ei kannata epävarman miehen alkaa suhteeseen tällaisen naisen kanssa.

Vierailija
66/73 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teksti myös pyöri edelleen vahvasti naisen pukeutumisen ympärillä ja sen, että se aiheuttaa aloittajassa selvää epävarmuutta

Oli siinä kyllä pari muutakin punaista lippua esitelty.

Jos joku asia häiritsee kumppanissa, niin sitten se häiritsee: ei sitä tarvitse sen enempää järkeillä tai alkaa käymään syyllisyysoikeudenkäyntejä suuntaan tai toiseen.Parisuhteen muodostumisessa vallitsevat edelleenkin tunteet ja alkukantaiset vietit, näihin on turha alkaa tarjoilemaan muille mitään poliittisesti korrekteja normeja, joiden mukaan tilantessa tulisi käyttäytyä.

Vierailija
67/73 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän naisesta hyvin paljon. Meillä on samanlainen huumorintaju, ja samanlaiset elämänarvot, ja mieltymykset tosi monen asian suhteen. Yhdessä olo kahden kesken on tosi mahtavaa. Toivottavasti tämä kaikki on totta, eikä yltiöpäistä myötäilyä ja jotain suurta miellyttämisen tarvetta hänen puolestaan.

Huomionhakuinen persoonallisuus ikävä kyllä osuu häneen, mitä asiasta lueskelin. Pelkään että vaikeuksia on luvassa, jos otan itseäni häiritsevät asiat puheeksi. 

Yhteen tässä ei olla muuttamassa, vaikka asialla on leikitelty. 

Mitään vakavaa ei ole (vielä) sattunut, joten juttumme päättymistä en toivo. 

Naisella on edelleen Tindersovellus :/ puhelimessaan, enkä ollenkaan yllättyisi, jos profiili löytyisi joltain rajummalta seuranhakualustalta.

Niin ei se suhde toimi, jos olet vainoharhainen petetyksitulemisen pelkojesi kanssa ja taipuvainen mustasukkaisuuteen.

Vierailija
68/73 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tilanne on kieltämättä hankala, mutta se on kaukana toivottomasta. se ei ole. Kestäviä parisuhteita voi syntyä hyvinkin oudoissa olosuhteissa. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, m

Tässä kertomuksessa on huomionarvoista, että sen enempää tuo pariskunta kuin mummokaan ei nauttinut pisaraakaan alkoholia. Tämä linja sopisi parhaiten myös ap:lle.

Vierailija
69/73 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä montaa kertaa vookossa sun muijaa pane. Jos ei yksi mies riitä ylläpitämään virikkeellistä seksielämää, niin voisi olla kiitollinen avusta, eikä vaan ajatella omaa napaansa.

Vierailija
70/73 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alun alkaen aloit liikkua hänen kanssaan? Vai oliko hän ensi kertaa kohdatessanne pukeutunut kuin nunna?

Eikö kannata ottaa sellainen joku tasainen harmaa hiiri, jos tykkää sellaisista?

Vierailija
71/73 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla henkilökohtaisesti "Kierrä kaukaa"-listaan kuuluu huumeet, alkoholismi,  mielenterveysongelmat, traumat ja elämäntapa-työttömyys. Koskee niin nykytilannetta kuin "hoidettuja" ongelmia.

Ja kaikki noista on koettu ja olipahan kerran tulla kalliiksi. Joten voisi sanoa, että siperia opettaa/opetti niin nykyään osaa välttää. Ei edes yhden illan seuraa kyseisistä ryhmistä. Mieluummin vaikka yksin.

Vierailija
72/73 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi aikasi ja sitten juokse. Ei tuollaisesta tule kuin sekoilua omaan elämääsi.

Vierailija
73/73 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas monenlaista vastaajaa tarjolla. Toisey on jopa oikeenkin asiallisia ja vastakohtia edustss nämä suotaan haukkujat.

Rakentava kritiikki on yleensä hyvä, mutta kun lähdetään haukkumaan "oletko vähän vajaa?" Ym solvauksia, saa se epäkunnioitus mennäkkin ns. Tunteisiin ja vastata vaikka sitten "palstamamma" letkautuksilla. Joka ei palautetta antaessaan ole kunnioittava, ei myöskään ansaitse sitä itse

Melko hyvin kykeni AP järkeistämään asioita ja tuomaan omat pelkonsa julki ja vaikka joillekkin strippari-vertaus kolahti, niin itse nää sinä minään erityisenä, jos se kerran vastaa todellisuutta. Taitaa kolahtaa niihin eniten johon kalikka kalahtaa tai jotenkin noin

Sitten itse AP.lle. Mainitsit itsekkin että lyhyen tuntemisen jälkeen yhteenmuutolla on lähinnä leikitelty ja uskon että on vielä hyväkin jättää se siihen, ehkä pitkäksikin aikaa. Itse olen sitä mieltä, että vaikka pelko siitä että hän ärähtää ja/tai lähtee kun mainitset hänen pukeutumisensa, niin silti se kannattaa tuoda julki. Yhteenvetona... mikä haittaa nyt, haittaa vuoden/parin päästäkin, ellet hyvin pian pääse sinuiksi asian kanssa