Asiantuntija: pallosalamat ovat huijaus
Ei ole edes olemassa.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/b02927d1-2036-4bfc-a35c-baa0bcf81…
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tiedeyhteisöllä ei ole yhtä kaikenkattavaa selitystä siitä, miten ne syntyvät, Jääskeläinen kertoo." IL
Eikä niistä ole olemassa yhtäkään pitävää todistusta. On tuhruisia videoita, joiden aitoudesta on epäilyjä. Samanlainen ilmiö kuin ufot ja kummitukset, todisteita ei ole. On vain epävakaita ihmisiä, jotka väittävät nähneensä.
Pallosalama on niin nopea ja lyhytaikainen, että ei ole ehditty kuvata. Meteorit sentään tallentuvat joihinkin taivasta kuvaaviin kameroihin, mutta kenellä on kaiken aikaa kamera valmiina kuvaamaan pallosalamaa. Mutta ehkä jollekin kännykkäkansalaiselle se onnistuu. Niiden olemassaolon todistaa sekin, että tiede on etsinyt niille selitystä, vaikka sitä ei tähän mennessä ole löytynyt.
En suosittele kauhomaan taskua, ettei pallo vieri taskuun, voi tulla ikävä reikä nivusiin.
Aivan sama mitä muut uskovat tai ovat uskomatta. En tarvitse mitään asiantuntijoita tai tieteellisiä todisteita. Olen nähnyt omin silmin pallosalaman 80-luvulla. Myös siskoni näki sen. Tuli sisälle puhelimen pistorasiasta, pyöri hetken eteisessä ja olohuoneessa ja katosi takaisin pistorasiaan. Koko homma oli ohi muutamassa sekunnissa. Tiedemiehet voi mun puolesta jatkaa todisteiden etsimistä. Minä en niitä tarvitse. Omat silmät toimii mulle riittävänä todisteena.