Miten oot nauttinut tänään helteestä?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
En ole nauttinut. Kävin kaupassa. Siellä oli ihanan viileää. Muutoin olen hikoillut kotona. Pääsispä johonkin pakoon tätä kuumuutta. En saa nukuttua ja sillä on mielialavaikutuksia. Pelkään, että ahdistun ja joudun osastolle. Unilääkkeetkään eivät auta, kun on kuuma.
Osta tornituuletin. Verkkokaupasta löytyy ja hintakin on olematon. Merkki taisi olla Ströme tai hyvin lähellä sitä. Kelpo tuote.
Kävin kävellen kaupassa ja meinasin pökertyä. N 4km kävely. Sen jälkeen en ole ulos mennyt. Imuroin, tein banaanikakkua ja keittelin punasipulihilloketta. Nämä sen takia kun oli kypsiä banaaneja, ei jaksa niitä syödä ja kilo punasipulia.
Kävin aamulla uimassa puolisen tuntia, sitten olinkin sisällä ja tein kotihommia ja kastelin pihassa kukkia. Kävimme myös ulkona terassilla syömässä veden äärellä. Nyt vielä iltauinti..
Kävin kirjastossa ja lukenut koko päivän Axl Rosen elämäkertaa.
Välttelemällä julkisia rantoja mitkä täynnä näitä eräitä jotka eivät hyväksy bikineitä.
Se parempi ja laadukkaampi tekeminen löytyy näistä laadukkaimmista paikoista missä priva rantoja ja omia veneitä. Kannattaa jättää nää lähiöterassit ja julkiset rannat muille, ei tule kuin paha mieli kun jatkuvasti ahdistellaan.
Vierailija kirjoitti:
Muijia katsellut ja he minua.
Katsovat, että mitä tuo hyypiö mulkkaa. :)
Taitaa aika moni valittaja olla lihava. Me hoikat nautimme kun kerrankin on lämmintä! 🥰
Kävin kahdesti lenkillä päivällä . Illalla sitten omassa porealtaassa suomen kesästä nauttimista. Ukkonen tosin hiukan häirinnyt lillumista poreissa.
Vierailija kirjoitti:
Nainnilla. Se viilentää ja rentouttaa hikoilun jälkeen. On se toki muutenkin mukavaa. Helteestä turpeat elimet vastakkain.
Oispa mullakin mahdollisuus tuohon. Mistä löytyisi naintikaveri helteiden ajaksi?
Oon katsellut nuoria vähäpukeisia tyttöjä kaupungilla 😘
Ei kukaan helteestä nauti. Se joka muuta väittää,valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainnilla. Se viilentää ja rentouttaa hikoilun jälkeen. On se toki muutenkin mukavaa. Helteestä turpeat elimet vastakkain.
Oispa mullakin mahdollisuus tuohon. Mistä löytyisi naintikaveri helteiden ajaksi?
Rannoilta, kaupungilta, terassilta. Biitsit on hyviä paikkoja katsella tarjontaa. Alkaa vanhallakin oikenee kun katselee muodokkaita misuja bikineissään.
Kävin uimarannalla. Siellä oli tosi paljon ihmisiä. Laitoin uudet stringi-naru-biksut päälle. Persettä oon treenannut koko talven ja ihanaa päästä esittelemään tuloksia rannalle. Miehet flirttaili koko ajan ja katsoivat.
Kävin ottamassa myös uuden tatuoinnin kaulaan. H&M: ltä kävin ostamassa uusia vaatteita isot kasat. Sit kävin ostamassa ison tölkin energiajuomaa ja tupakkaa. Kohta oon menossa kynsihuoltoon. Tulee oikein superpitkät kynnet. Huomenna sitten olis kulmien laminointi ja irtoripsien laitto. Ens viikolla matka Rodokselle. Sitä ennen pitäis tukka värjätä taas tule punaiseksi.
Pyöräilin tänään 50km. Tukevana 55-vuotiaana, ilman sähköä. Hieno keli ajella, rakastan hellettä.
Juomaa kyllä kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilin tänään 50km. Tukevana 55-vuotiaana, ilman sähköä. Hieno keli ajella, rakastan hellettä.
Juomaa kyllä kuluu.
Hieno suoritus :)
Mulla oli kesäkuu lomaa, ja minulle aivan täydelliset ilmat! 😊