Miten oot nauttinut tänään helteestä?
Kommentit (77)
Pyöräilin 50km ja pulahdin matkalla pari kertaa uimassa.
Oon ollut ulkotöissä koko päivän (siis palkkatöissä, en vapaaehtoisesti). Eilen tuli paha olo, mutta tänään elimistö oli selvästi jo tottunut. Toki hitaassa tahdissa tein. Ei hullumpaa. Olisin halunnut uimaan, mutta kumpikaan lapsista ei ollut kotona ja mieheni rupesi sitten himmailemaan, että ei jaksa lähteä (hänen olisi pitänyt siis tuoda uimakamat ja vaatteita). Hän on sellainen kotihiiri, välillä ärsyttää. Ehkä menen kuitenkin vielä. Teltassa nukuin yön.
Pyöräillyt 18km ja sama vielä pitäisi takas.
Kävelin helteessä uimahallille. Saunoin kunnolla ja uin välissä. Sitten syömään viileään ravintolaan ja sitten ilmastoidussa bussissa takaisin kotiin, ettei tullut hikeä. Kotona ilmalämpöpumppu pitää kämpän miellyttävässä lämpötilassa.
Vierailija kirjoitti:
en mitenkään
samat sanat, ei tartteis aina liioitella, liian märkää, liian tuulista, liian kylmää, liian kuumaa, koskaan ei ole hyvä!
Aamulla lenkki ja sali. Sitten sienestemään. Nyt istun terassilla ja odotan kavereita.
Kävin kävelemässä kaitalammen järven ympäri 4km ja sen jälkeen kävin uimassa järvessä.
Kotiin tultuani jatkoin auringossa oloa parvekkeella ja otin kylmiä suihkuja välissä.
No eipä kuulosta kovin nautittavilta 😁 Noidenko takia sitä kiukutellaan että pitäisi olla kuuma? Kaikkea voi hyvin tehdä viileämmälläkin kelillä, paitsi nyt ehkä auringonottoa.Terveellisempääkin liikkua jos vähän viileämpää.
Kävin aamulla uimassa pyörällä, muuten olen ollut ilmastointi päällä sisällä.
Juon kaljaa ja lähden kohta ostamaan lisää.
Olen siivonnut koko talon! Aivan sairaan hikistä hommaa! Nyt on ihanan puhdasta. Kaveri tulee kylään.
Oon ollut ulkona koko päivän. Täällä mökillä olen.
Olen nukkunut päivät ja valvonut yöt. En tykkää helteistä.
Leikkasin nurmikon, oli suht pitkä kun viikon olin karavaanari hommissa. Huomenna taas lähtö, tällä kertaa kohti lappia.
Sisälämpötila 27 astetta. Tässä tuntee olevansa ihankuin lomalla etelässä.
En mitenkään. Todellakaan. Venytin työpäivää molemmista päistä, koska mitä muutakaan tekisin. Heti kun ulos menee niin meinaa läkähtyä ja paarmat hyökkää. Nyt katson sisällä leffaa.
Harmi, että on tällainen sää. Monta pihahommaa odottaa.
Istuin metsässä ja rannalla (en uinut).