Miksi ihmisillä on niin suuri tarve saada parisuhde?
Niin suuri, että lopulta otetaan kuka tahansa ja pilataan oma elämä muutaman hellyydenosoituksen tähden. Pitäisi odottaa rauhassa oikeaa ihmistä tai olla rauhassa yksin.
Kommentit (46)
Niin. Nuorelle se on vaikea paikka kun muilla on joku, ei kaikilla tietysti ole. Ulkomailla olisi enemmän sinkkuja? Mutta keski-iässä kun ei ole edelleen ketään, se on vähän ulkopuolinen tunne, jos tietää ettei ehkä tulekaan. Vaikka aina voi ihailla muiden tekemisiä ja keskustella, kun elää vaan omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nuorelle se on vaikea paikka kun muilla on joku, ei kaikilla tietysti ole. Ulkomailla olisi enemmän sinkkuja? Mutta keski-iässä kun ei ole edelleen ketään, se on vähän ulkopuolinen tunne, jos tietää ettei ehkä tulekaan. Vaikka aina voi ihailla muiden tekemisiä ja keskustella, kun elää vaan omaa elämäänsä.
On hetkiö jolloin olen alakuloinen kun en ole saanut mahdollisuutta olla ja elää ikinä parisuhteessa. - Sitten voimaannun kun tajuan, että ehkä niin on parempikin kuin se, että olisin vain, enkä kuitenkaan olisi
Olen vapaa ja avoin ja ainoastaan tlivelvollinen itselleni.
Itsekäskin ? Kyllä itseriittoinen sitäkin mutta minä ja vain minä syyttämättä ketään omista virheustäni syyttämättä muita kuin itseäni miksi olen tällainen?
Miksi en riitä? Vaikka taas pitäisi riitänkin kun ei ole ketään, jonka taakse voisin piiloutua tai jota ottaisin kädestä ja tai joka halaisi takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittäisi pelkkä seksi, mutta parisuhde tulee päälle pakollisena pahana. Muutama vuosi siinä yleensä menee ennen kuin nainen tajuaa.
M44
Sinulla ei ole naisille muuta antaa,kuin itsetyydytyksesi.
Heh,yirititkö nyt jotekin loukata? Nainen on oikein oivallinen väline masturbaatioon.
Miksi muuten sen masturbaatiovälineen täytyy olla nainen?
Vierailija kirjoitti:
Syy on pillu,peppureikä ja suu
Miehethän kuulemma saa enemmän seksiä parisuhteen ulkopuolella, niin miksi mies haluaa parisuhteen?
Naisista pienemmällä osalla syy parisuhteeseen on pillun saanti.
Ei kauniit naisetkaan saa läheskään aina sitä miestä, jonka haluavat. Sopivista miehistä on jatkuvasti pula ja pelkällä kauniilla naamalla ei silloin pitkälle pötkitä.