Tyttären poika on alkanut seurustelemaan
Tyttären poika on alkanut seurustelemaan ja minulla on suuri huoli siitä, miten poikaparka pärjää. Hänen äitinsä ja isänsä ovat niin saamattomia ja laiskoja, olen aina aamuisin hakenut pojan meille syömään kunnon aamupalaa. Mahtaako tuo nuori tytönhupakko, edes tietää mitä tyttäreni poika tarvii.
En tiedä miten saisin yhteyden tuohon hänen tyttöystäväänsä, pitäisi hieman kertoa tyttäreni perheestä ja tyttäreni pojasta, joka vaatii erityistä huolenpitoa ja on tottunut saamaan aivan kaiken tahtomansa.
Olen kyllä sanonut tyttären pojalle, että hommaan hänelle sopivan puolison, mutta hän pääsi yllättämään minut, mikä ihmeen kiire hänellä oikein oli. Vaikka olen joka aamu vienyt tyttären pojan autollani kouluun, hän ei ole sanallakaan hiiskunut tuosta tyttöystävästään. Olen niin huolestunut, mahtaako hän olla edes kunnon perheestä.
Olen sanonut tyttärelleni, että minun selkäni takana eivät sitten hänen lapsensa sänkyihin hypi, olen moraalinen ihminen ja niin pitää lasten lapsienikin olla. Tyttäreni poika ei sitten ota mitään käytettyä naista, huonomaineista joka on muidenkin kanssa vehkannut, tätä olen oikein terottanut hänelle kerta toisensa jälkeen. Mistä sitä tietää millainen lumppu tuo 16-vuotias naikkonen oikein on. Tyttäreni poika on niin hyväuskoinen ja ajattelee kaikista pelkkää hyvää. Olen niin huolissani, ettei hän vaan sekoa huonomaineiseen köyhän perheen tyttäreen.
nm. Huolestunut mummo
Kommentit (24)
Olisit panostanut aloitukseesi hieman enemmän, nyt tuloksena oli tosi huono satu.
Mikä mahtoi olla ap:n numero ainekirjoituksessa... Kunpa hän ei enää koskaan kirjoittaisi mitään.