Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poika on alkanut seurustelemaan

Vierailija
15.07.2025 |

Tyttären poika on alkanut seurustelemaan ja minulla on suuri huoli siitä, miten poikaparka pärjää. Hänen äitinsä ja isänsä ovat niin saamattomia ja laiskoja, olen aina aamuisin hakenut pojan meille syömään kunnon aamupalaa. Mahtaako tuo nuori tytönhupakko, edes tietää mitä tyttäreni poika tarvii.

En tiedä miten saisin yhteyden tuohon hänen tyttöystäväänsä, pitäisi hieman kertoa tyttäreni perheestä ja tyttäreni pojasta, joka vaatii erityistä huolenpitoa ja on tottunut saamaan aivan kaiken tahtomansa.

Olen kyllä sanonut tyttären pojalle, että hommaan hänelle sopivan puolison, mutta hän pääsi yllättämään minut, mikä ihmeen kiire hänellä oikein oli. Vaikka olen joka aamu vienyt tyttären pojan autollani kouluun, hän ei ole sanallakaan hiiskunut tuosta tyttöystävästään. Olen niin huolestunut, mahtaako hän olla edes kunnon perheestä.

Olen sanonut tyttärelleni, että minun selkäni takana eivät sitten hänen lapsensa sänkyihin hypi, olen moraalinen ihminen ja niin pitää lasten lapsienikin olla. Tyttäreni poika ei sitten ota mitään käytettyä naista, huonomaineista joka on muidenkin kanssa vehkannut, tätä olen oikein terottanut hänelle kerta toisensa jälkeen. Mistä sitä tietää millainen lumppu tuo 16-vuotias naikkonen oikein on. Tyttäreni poika on niin hyväuskoinen ja ajattelee kaikista pelkkää hyvää. Olen niin huolissani, ettei hän vaan sekoa huonomaineiseen köyhän perheen tyttäreen.

nm. Huolestunut mummo

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että huolehdit hänestä noin.

Vierailija
2/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä nyt trolli höpötä, mene vaikka uimaan tai jäätelökioskille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet ylihuolehtiva. Minkä ikäinen poika on ?

Vierailija
4/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mikään mummeli ole vaan sama katkera inceli joka käytetyistä naisista jauhaa.

Vierailija
5/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan painajaista. 😑

Vierailija
6/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 v.

Vierailija
7/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikaan kappaleeseen asti ihan ok, siten trolli paljastus, miksi?

Vierailija
8/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jotrollauksessa yritystä. Raati kiittää poikkeuksellisesta panoksesta palstan trollaukseen.

Vierailija
9/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆😆😆😆 Joku luulee liika itsestään. Jätä poika rauhaan.

Vierailija
10/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ei ollut uskottava.

Vierailija
11/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni otti huonon miehen, en tahdo samanlaista kohtaloa tyttäreni pojalle.

Vaikka kuinka monta kertaa varottelin tytärtäni, hän otti silti kelvottoman miehen. Miehen joka ei ole saanut mitään aikaan elämässään, pelkkä jakeluauton kuljettaja, ei mitään kunnianhimoa, ei mitään tavoitteellisuutta elämässä.

nm. Huolestunut mummo

Vierailija
12/24 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tyttäreni otti huonon miehen, en tahdo samanlaista kohtaloa tyttäreni pojalle.

Vaikka kuinka monta kertaa varottelin tytärtäni, hän otti silti kelvottoman miehen. Miehen joka ei ole saanut mitään aikaan elämässään, pelkkä jakeluauton kuljettaja, ei mitään kunnianhimoa, ei mitään tavoitteellisuutta elämässä.

nm. Huolestunut mummo

Toivon että tyttäresi poika saa kunnollisen tyttöystävän.

Vierailija
13/24 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla niin nolo kuin aloituksen kirjoittaja. Järkyttävää. Myötähäpeä 

Vierailija
14/24 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasit liikaa tähän aloitukseen ja se vei uskottavuuden. Vähän vähemmän on usein enemmän. Aihe oli hyvä, koita samaa aihetta vähän vähemmällä kuorotuksella muutaman kuukauden kuluttua jos vaikka silloin lähtis ketju lentoon.

Vierailija
15/24 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pitää nuorta silmällä. Pian ollaan yhteen muuttamassa muuten, EI EI!!

Ensin koulut ja opiskelut ja sitten säällisessä 30 vuoden iässä parisuhde sopivan tytön kanssa!

Vierailija
16/24 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32v

Vierailija
17/24 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli niin selkee trolli, että ap sun pitää kovasti harjoitella, että menee läpi.

Vierailija
18/24 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai nyt ota tätä ap:n sekoilua tosissanne? Kertoo paljon ihmisestä, jos tällainenkin sepustus menee läpi.

Vierailija
19/24 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla trolli, mutta oikeesti tällasia on...

Vierailija
20/24 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla trolli, mutta oikeesti tällasia on...

Tuossa olet aivan oikeassa, jotkut eivät ole itse kokeneet tuollaista, siksi puhuvat helposti trolleista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi