Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulta ei ole koskaan kysytty millon tehdään toinen lapsi. Olenko ainoa?
20.09.2008 |
Sen ymmärrän että tutut, jotka tietää pitkän yrittämisen jälkeen toinen lapsi syntyi kuolleena, eivät kysele. Mutta eipä kukaan tuntematonkaan ole erehtynyt kysymään.
Kyselläänkö muilta?
Kommentit (2)
Aika harvoin on kysytty. Lapsi on nyt 3,5 vuotta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Esikoisen jälkeen meni yli 5 vuotta, ennen kuin aloin odottaa seuraavaa. Nyt kuopus on jo 4-vuotias, eikä kukaan ole kysynyt koska seuraava tulee, vai tuleeko edes.