Ahdistaa! Mies töissä ja tällä hetkellä siellä on miehen lisäksi vain hyväkroppainen nuorempi naistyöntekijä
Miehellä ei ole vielä kesäloma toisin kuin minulla. Miehen työpaikallakin ovat kaikki muut tällä hetkellä kesälomalla paitsi mieheni ja miestäni muutaman vuoden nuorempi hyväkroppainen naiskollega. Olen nähnyt, kuinka tuo nainen on postannut someen kuvia, joissa on monissa pukeutunut melko paljastavasti. Onko vaikeaa arvata, että tekee nyt varmasti niin myös tuolla töissä, kun siellä ei ole muita paikalla kuin mieheni?
En tykkää tästä yhtään!
Kommentit (60)
Luonnonlaki. Vanhapukki kiinnostaa nuorta uuhta.
Näh, ei naisen tarvitse edes olla nuorempi ja hyväkroppainen. Aika monta työpaikkaromanssia tullut nähtyä. Toiset ei sitten petä, vaikka olisi mikä jumalatar talossa. Tuuripeliä mihin ryhmään se oma puoliso kuuluu ja sekin ryhmä voi muuttua iän karttuessa.
Kaikki työkaverit eivät ole huorahtavia. Ei terve nainen tunne vetoa varattuun. Joku ongelma hänellä, jos yrittää. Luuseri lohnottaja.
Minulla on 10 lasta vaimoni kanssa olemme olleet 50 vuotta yhdessä enkä ole koskaan pettänyt! (ellei ulkomaanreissuja lasketa) -M35
Vierailija kirjoitti:
Annat sille miehellesi aamuin ja illoin seksiä, niin se ei enää jaksa panna työpaikalla. Ongelma ratkaistu.
Olisi kyllä hirveää olla yhdessä sellaisen miehen kanssa, joka jättää pettämättä vain koska ei jaksa panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat sille miehellesi aamuin ja illoin seksiä, niin se ei enää jaksa panna työpaikalla. Ongelma ratkaistu.
Olisi kyllä hirveää olla yhdessä sellaisen miehen kanssa, joka jättää pettämättä vain koska ei jaksa panna.
Minkä muunkaan takia sitä parisuhteessa oltaisiin?? Luuletko että miehet nauttivat naistensa seurasta muutoin? 🤣🤣🤣
sellaisia ne akateemiset komeat miehet on, niitä täällä aina kehutte meille rumille duunareille ja sitä saa mitä tilaa.
hyväksy se tosiasia että mies saa nuorempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon helpompaa olisi ottaa mies, johon luottaa, kuin yrittää estää sitä tapaamasta yhtäkään naista ikinä.
TÄMÄ.
Luottamuskin on korvienvalista. Kaikki miehet pettaa. Ihan kaikki.
Komeat, koska on tarjontaa. Rumat, koska jos joku nainen edes vilkasee niin on housut kintuissa
Miettikaa vaikka j.besos. hirvio leikelty naiseksi keikisteli vahan ja oli heti sulaa vahaa.
Älä yleistä. En ole koskaan pettänyt. M54
Ei ole ollut tilaisuutta. Sopivan kuuma nainen kiehnaisi ja supattelisi korvaan niin kylla sinakin nopeasti unohtaisit puolisosi.
Voi kuule. Olisi vientiä ja kiehnääjiä on riittänyt. Se on valintakysymys, joka on pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama keski-ikäinen mielikuvitusmies, joka jo pelkällä katseella kaataa kauniit nuoret naiset, vaikka itse on rupsahtanut löllykkämies?
Silti useasti käy vaan niin, että nuoret naiset päätyvät sänkyyn keski-ikäisten miesten kanssa. Näin kävi myös ex-älle, joka oli perheen isä, mutta ei se estänyt 20v harjoittelijaa harrastamasta seksiä 43v perheen isän kanssa. Hän ei ollut mitenkään komea edes, mutta flaksi kävi.
N45
Varmaan mies oli tarjonnut tai luvannut jotain tuolle harjoittelijalle. Ei hän muuten koskisi pitkällä tikullakaan isähahmoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama keski-ikäinen mielikuvitusmies, joka jo pelkällä katseella kaataa kauniit nuoret naiset, vaikka itse on rupsahtanut löllykkämies?
Silti useasti käy vaan niin, että nuoret naiset päätyvät sänkyyn keski-ikäisten miesten kanssa. Näin kävi myös ex-älle, joka oli perheen isä, mutta ei se estänyt 20v harjoittelijaa harrastamasta seksiä 43v perheen isän kanssa. Hän ei ollut mitenkään komea edes, mutta flaksi kävi.
N45
Varmaan mies oli tarjonnut tai luvannut jotain tuolle harjoittelijalle. Ei hän muuten koskisi pitkällä tikullakaan isähahmoon.
Hah! Eli myönnät naisten olevan ostattavissa? - eri
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua, mutta ymmärrän aloittajaa. Mua häiritsee samanlaiset asiat, ja ihan rehellisesti sanoen hermostuttaa jos mies on kaksin töissä nuoremman, nätin naisen kanssa. Saati vaikka tyhy-päivän illassa. Mies on myöntänyt että tämä nainen siellä bikineissä kävi uimassa, ja jäi lämmittelemään kaikkien miesten eteen, pyyhe kädessään 😄
Ei, mulla ei riitä itseluottamus tuollaisiin. Eikä mieskään ole aiemmin ollut luottamuksen arvoinen. Joten olen mustasukkainen, vaikken sitä miehelle näytäkään. Hän onneksi lopettanut tuollaiset tyhyillat, kun tietää että hermoilen.
Outo mies, jos tuollaisilla yksityiskohdilla mehustelee vaimolleen tyhypäivän tunnelmia.
Oma mottoni on, että jos mies on mennäkseen jonkun toisen naisen matkaan, niin se menee, siinä ei etukäteen murehtiminen auta yhtään. Paljon helpompaa itselle ja ehkä miehellekin. Tosin häntä kuulemma ärsyttää, kun en ole yhtään mustasukkainen...
Vierailija kirjoitti:
Luonnonlaki. Vanhapukki kiinnostaa nuorta uuhta.
Uuhi!!!!!! 😆
Vierailija kirjoitti:
Ne nussii miehesi työpöydällä
Erinäisiä kohtauksia näiden kahden tapaamisista:
-Nainen haarat levällään pöydällä makaavan miehen päällä ridaamassa kullilla. Kookkaat lollot pomppivat rytmikkäästi, naisella on punaiset korkokengät.
-Siivouskomerossa takaapäin; miehesi nostaa naisen hametta ja yhtyy paljaaseen pilluun samalla lolloja puristellen. Mies laukeaa naisen pyöreille pakaroille.
-Ruokatauolla hakeutuvat jonnekin varastotiloihin tms. ja miehesi nussii lähetyssaarnaajassa naista himokkaasti kaikkialta puristellen, kielareita vaihdellen ja lopulta laukeaa sheivattuun pilluun ölisten. Eivät käytä ehkäisyä siis.
Laita kuva pillustasi miehen puhelimeen ja lupaa että saa sitä kun tulee töistä.
Vierailija kirjoitti:
Ne nussii miehesi työpöydällä
Väärin, nussimme toimitusjohtajan työpöydällä ja suurimman neukkarin pöydällä, siinä mihin kokoustarjoilut yleensä asetellaan
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työkaverit eivät ole huorahtavia. Ei terve nainen tunne vetoa varattuun. Joku ongelma hänellä, jos yrittää. Luuseri lohnottaja.
Olet väärässä. Tutkimusten mukaan vapaa nainen tuntee ensisijaisesti vetoa varattuihin miehiin. Nehän on jo kelvannu jollekin, joten miksi ei hänelle. Vain äärimmäisessä hädässä nainen alkaa itse selvittämään miehen yleistä parisuhdekelpoisuutta
Onneksi omalla miehelläni on
-moraali
-tervettä itsekunnioitusta
-sivistystä
-käytöstavat
-halu suojella mainettaan
-runsaasti kiintymystä ja rakkautta minua kohtaan
-terve itsetunto
-mielikuvitusta
Tuolla kombolla en ole huolestunut.
Ei ole ollut tilaisuutta. Sopivan kuuma nainen kiehnaisi ja supattelisi korvaan niin kylla sinakin nopeasti unohtaisit puolisosi.