Ahdistaa! Mies töissä ja tällä hetkellä siellä on miehen lisäksi vain hyväkroppainen nuorempi naistyöntekijä
Miehellä ei ole vielä kesäloma toisin kuin minulla. Miehen työpaikallakin ovat kaikki muut tällä hetkellä kesälomalla paitsi mieheni ja miestäni muutaman vuoden nuorempi hyväkroppainen naiskollega. Olen nähnyt, kuinka tuo nainen on postannut someen kuvia, joissa on monissa pukeutunut melko paljastavasti. Onko vaikeaa arvata, että tekee nyt varmasti niin myös tuolla töissä, kun siellä ei ole muita paikalla kuin mieheni?
En tykkää tästä yhtään!
Kommentit (60)
Pasi hyvä
Ota lääkkeesi ja lakkaa keksimästä typeriä satuja. Kirjoita ne ruutuvihkoon jos on ihan pakko ja lopuksi polta se vihko. Ei tartte tarinoida tänne.
Ap:lle vieras ajatus, että työpaikalla tehdään töitä. Sitä paitsi ihan sama, mitä mielikuvitusmies tekee. Voitko ap kuvitella hankkivasi itsellesi vaimon, sillä mieshän sinä olet. Oikean, ei mielikuvitusvaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen mun ex-mies oli automaalari ja kesätöihin meni nuori nainen, automaalariksi opiskeleva, vähän mua vitutti.
Siksi ex-mies?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yhdessä sellaisen miehen kanssa johon ei voi luottaa?
MInusta tuntuu, että tuohon naiseen ei voi luottaa kun ei päästä ukkoa edes töihin.
En lukenut ketjua, mutta ymmärrän aloittajaa. Mua häiritsee samanlaiset asiat, ja ihan rehellisesti sanoen hermostuttaa jos mies on kaksin töissä nuoremman, nätin naisen kanssa. Saati vaikka tyhy-päivän illassa. Mies on myöntänyt että tämä nainen siellä bikineissä kävi uimassa, ja jäi lämmittelemään kaikkien miesten eteen, pyyhe kädessään 😄
Ei, mulla ei riitä itseluottamus tuollaisiin. Eikä mieskään ole aiemmin ollut luottamuksen arvoinen. Joten olen mustasukkainen, vaikken sitä miehelle näytäkään. Hän onneksi lopettanut tuollaiset tyhyillat, kun tietää että hermoilen.
Kannattaa haistella miehen kalua, kun palaa töistä kotiin.
T.Sonja
Mulle kans! "Pudottaa shortsit nilkkoihin"
Mitä sä siellä himassa marinoidut, jos kerran on loma? Baanalle vaan.
sellaista se on kun olet akateeminen ja otat akateemisen miehen niin sillä on kysyntää.
Voi hyvä luoja meitä äm miä
Oisko parempi jos pysyttäisiin kaikki vaan sinkkuina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon helpompaa olisi ottaa mies, johon luottaa, kuin yrittää estää sitä tapaamasta yhtäkään naista ikinä.
TÄMÄ.
Luottamuskin on korvienvalista. Kaikki miehet pettaa. Ihan kaikki.
Komeat, koska on tarjontaa. Rumat, koska jos joku nainen edes vilkasee niin on housut kintuissa
Miettikaa vaikka j.besos. hirvio leikelty naiseksi keikisteli vahan ja oli heti sulaa vahaa.
mutta entä jos tämä nainen ei huoli miestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tilanne toinen jos naisella ei olisi hyvä kroppa? Speksit muuten ihan samat,
Mikä kysymys tämä nyt on, tottakai olisi. Ei miehet sellaisia naisia himoitse joilla on vaikka joku läskitynnyrikroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon helpompaa olisi ottaa mies, johon luottaa, kuin yrittää estää sitä tapaamasta yhtäkään naista ikinä.
TÄMÄ.
Komeat, koska on tarjontaa. Rumat, koska jos joku nainen edes vilkasee niin on housut kintuissa
Miettikaa vaikka j.besos. hirvio leikelty naiseksi keikisteli vahan ja oli heti sulaa vahaa.
Uroksen vietti, mikäli joku muuta väittää valehtelee tai on homo.
Ne panee tauolla ja usein jopa työajalla kun ovet on lukossa. Kokeile vaikka miehen tullessa töistä niin huomaat että kassit on tyhjät.
M
Siellä ne naida läpsyttelee tälläkin hetkellä. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ.
Älä yleistä. En ole koskaan pettänyt. M54
Sita paitsi, jos on nuori nainen saatavilla ei ole valia onko se perheellinne aviomies miljonaari vai ravintolan kokki vai kaupungin toimistotyontekija. Miehet on sikoja.
Mina olin se nuori nainen ja kylla ne kaikki yritti. Nyt pikakelaus 20v eteenpain ja hyi mita ukkoja. 20vuotiaat omaan silmaa nayttaavat lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama keski-ikäinen mielikuvitusmies, joka jo pelkällä katseella kaataa kauniit nuoret naiset, vaikka itse on rupsahtanut löllykkämies?
Silti useasti käy vaan niin, että nuoret naiset päätyvät sänkyyn keski-ikäisten miesten kanssa. Näin kävi myös ex-älle, joka oli perheen isä, mutta ei se estänyt 20v harjoittelijaa harrastamasta seksiä 43v perheen isän kanssa. Hän ei ollut mitenkään komea edes, mutta flaksi kävi.
N45
Työpaikkaromanssit on yleisiä. Minäkin pyysin yhtä naista töissä kaljalle ja se lähti ja seksiä harrastettiin illalla. Tapailtiin jotain puoli vuotta.