Ahdistaa! Mies töissä ja tällä hetkellä siellä on miehen lisäksi vain hyväkroppainen nuorempi naistyöntekijä
Miehellä ei ole vielä kesäloma toisin kuin minulla. Miehen työpaikallakin ovat kaikki muut tällä hetkellä kesälomalla paitsi mieheni ja miestäni muutaman vuoden nuorempi hyväkroppainen naiskollega. Olen nähnyt, kuinka tuo nainen on postannut someen kuvia, joissa on monissa pukeutunut melko paljastavasti. Onko vaikeaa arvata, että tekee nyt varmasti niin myös tuolla töissä, kun siellä ei ole muita paikalla kuin mieheni?
En tykkää tästä yhtään!
Kommentit (60)
Taas tämä sama keski-ikäinen mielikuvitusmies, joka jo pelkällä katseella kaataa kauniit nuoret naiset, vaikka itse on rupsahtanut löllykkämies?
Yritä päästä tosta epävarmuudestasi eroon. Etkö luota mieheesi, hetikö hän olisi pettämässä sua jos joku nätti nainen ehdottaa? Entä miksi tämä kaunis nuori nainen just sun miehen kanssa haluaisi jotain säätää, onko sun mies niin vastustamattoman komea?
Paljon helpompaa olisi ottaa mies, johon luottaa, kuin yrittää estää sitä tapaamasta yhtäkään naista ikinä.
Tiimini miehistä jokainen olisi oman ilmoituksensa mukaan valmis kanssani seksiin, silti puolisoni uskaltaa päästää minut töihin.
Tämä ei ole erityisen poikkeavaa. Miehelle sellainen on taas ääriharvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Paljon helpompaa olisi ottaa mies, johon luottaa, kuin yrittää estää sitä tapaamasta yhtäkään naista ikinä.
TÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yhdessä sellaisen miehen kanssa johon ei voi luottaa?
Kyllä tässäkin syy on tuossa kauniissa nuoremmassa (sinkku?)naisessa.
Olis kyllä todella vaikeaa elää noin epävarmana.
Olisiko tilanne toinen jos naisella ei olisi hyvä kroppa? Speksit muuten ihan samat,
Tuossahan on toinen keskustelu "Lufthansan tj:n vaimo jyräsi miehensä rakastajattaren autolla kuoliaaksi", pitäsikö aapeenkin jo ennakoida ennen kuin mitään peruuttamatonta tapahtuu...
Öööh siis sinun työpaikallako sitten vehtaillaan jotain vai mistä on tullut sellainen käsitys että olisi syytä olla huolissaan?
Tiedän tunteen mun ex-mies oli automaalari ja kesätöihin meni nuori nainen, automaalariksi opiskeleva, vähän mua vitutti.
Annat sille miehellesi aamuin ja illoin seksiä, niin se ei enää jaksa panna työpaikalla. Ongelma ratkaistu.
Onkohan meidän työpaikka jotenkin outo kun ei siellä ole tapana nussiskella?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yhdessä sellaisen miehen kanssa johon ei voi luottaa?
Aina voidaan kaikki kääntää miehen syyksi, viaksi (vauva palstalla). Entäs jos AP on vaan sellainen vainoharhainen tapaus, joka ei syystä tai toisesta pysty luottamaan mieheen kuin mieheen? Saattaa baitata, mutta tilanne voisi ainakin olla tosi.
Juujuu! 0/5