Paljonko sulla on matkaa yleiselle uimarannalle?
Kommentit (91)
Noin 2km suosittuun uimarantaan. Itse uinut luonnonvesissä ehkä 11 vuotiaana viimeksi. Kylpylässä 10v sitten. Miksi menisin uimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 30 km eli työtön ei voi mennä uimaan.
Harvassa paikassa Suomessa on mahdollista, ettei 30 km säteellä löydy mitään vesistöä. Mahtaako olla ainuttakaan?
Kysyttiin yleistä uimarantaa. Läheskään kaikissa vesistöissä ei sellaista ole.
Jokaisenoikeudella saa uimaan mennä lähes missä tahansa.
Kyllä, mutta yleinen uimaranta on eri asia. Yleinen uimaranta on kunnan ylläpitämä uimaranta, jonka kunnossapito, siisteys jne. kuuluvat kunnan palveluihin. Yleisillä uimarannoilla on monesti myös palveluita kuten pukukoppeja, kioski yms.
Vierailija kirjoitti:
Ap vois itse myösvastata tommosen niinittelyn sijaan.
Ei sitä oikeasti vastaukset kiinnostakaan, kunhan taas vain huvikseen kyselee.
Oma ranta 25 metriä, yleinen uimaranta 500 metriä, ison valtatien toisella puolella, joten yleensä uidaan omassa rannassa.
Reilu pari kilsaa mutta en käytä kun mulla on rantatontti.
2km säteellä kolme yleistä rantaa. Jokainen vähän eri ilmansuuntaan, joten valitaan auringon kulloisenkin sijainnin mukaan, mille mennään.
Mulla on kaksi yleistä uimarantaa lähellä. Isompi 600 metrin päässä ja pienempi 500 metrin päässä. Seuraaviin yleisiin uimarantoihin on 1,1 km ja 4 km kävellen / pyöräillen. On ilo asua merellisessä Espoossa <3
bussilla noin 20-30 minuutissa hyi
Onhan noita täällä Järvi-Suomessa vähän joka nurkalla. Enpä ole miettinyt, mikä on lähin.
Yleiselle rannalle noin kaksi kilometriä, omaan rantaan parikymmentä metriä tästä talolta. Hiekkaranta molemmissa.
Noin 12 km. En ole käynyt siellä koskaan, koska asun järven rannalla ja käy uimassa suoraa kotipihasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi yleistä uimarantaa lähellä. Isompi 600 metrin päässä ja pienempi 500 metrin päässä. Seuraaviin yleisiin uimarantoihin on 1,1 km ja 4 km kävellen / pyöräillen. On ilo asua merellisessä Espoossa <3
Saastainen Itämeri onkin toooodella ihana uintipaikka 🤢
800m. Pienehkö, rauhallinen, hyvin kirkasvetinen ja hitaasti syvenevä hiekkaranta. Kyllä löytyy Suomestakin helmiä, ihanaa kun on tuommoinen niin lähellä.
Ehkä 500m. Ihan ok ranta mutta kova virta. Käyn ennemin 2km päässä olevalla rannalla.
Vajaa kilsa lähirannalle, jolla myös talviuintipaikka, ja toiselle järvelle reilu kilsa.
Olisikohan puoltakaan kilometriä. Eipä kumminkaan uiskentelu kiinnosta.
Jokaisenoikeudella saa uimaan mennä lähes missä tahansa.