Onko ketään, joka olisi naimisissa, mutta ei käytä sormusta?
Kommentit (29)
Tykkään kihla- ja vihkisormuksestani tosi paljon ja pidän niitä kauniina, joten senkin takia niitä on ilo pitää töissä yms. " julkisesti" . Mies pitää yleensä vain töissä.
Voi varmaan luulakin? kukaan ei oo kuitenkaan koskaan tullut missään mitään kyselemään tai sanomaan, joten en tiedä?
Mutta on toi joskus käynyt omassakin mielessä.
kuin satunnaisesti, lähinnä juhlissa. Baariin lähtiessäkään en välttämättä aina muista laittaa (käyn kyllä harvoin).
Emme ole kumpikaan koruihmisiä. Olemme samassa ammatissa, jossa sormusten käyttö on hankalaa.
Mulla on atooppinen iho, ja joskus esim. yön aikana kädet saattavat turvota ja sitten on tosi ikävä ottaa sormusta pois. Mies käyttää omaansa.
Appivanhemmat eivät kai ikinä ole käyttäneet, he myös onnellisesti naimisissa.
ne ovat jääneet tuonne kaapin hyllylle. Ei viitsi edestakaisin laittaa ja ottaa pois.
Saan niistä ihottumaa :) itseasiassa harmittaa sillä haluaisin pitää.
vihkisormus sopii kuvioon. Jotain sormuksia käytän aina, ilman on alaston olo. Mutta valkkaan sormukset aamulla asusteen ja mielialan mukaan.
Henkilökohtaisesti en edes ymmärrä minkä ihmeen takia pitäisi mun sormesta näkyä siviilisäätyä tai muuta henkilökohtaista.
en siis ollut itse sitä valitsemassa. Tarkoitus olisi ostaa uusi jossain vaiheessa koska mies on vähän mustis kun en sormusta käytä koska kyllähän siitä voi toiset saada väärän kuvan, luulla että olen vapaa tms. Itselleni ihan sama, avioliitto on korvien välissä, ei yhden korun varassa.
Vierailija: